1. leht 1-st

salongi soojendus

Postitatud: T Juul 21, 2009 14:24
Postitas ravia
kes teab kust saada salongi radikat tonnisele aerole ja mis ta hinnaks võib olla? ka kas vahetus on neegri töö?:beer:

salongi soojendus

Postitatud: T Juul 21, 2009 14:28
Postitas suur
Salongiradika hinnad hakkavad seal 1600-st kroonist (paariaastatagune info). Vahetusaeg 2,5-4h sõltuvalt tegemise kohast.
Võimalik ka ise vahetada, aga vaja nippe teada (mina ei tea).

salongi soojendus

Postitatud: T Juul 21, 2009 15:15
Postitas sebastian
Võimalik ka ise vahetada, aga vaja nippe teada (mina ei tea).
TFK teab neid nippe, hiljuti vahetas. Pärast vahetamist oli veel suhteliselt rõõmsa häälega :cool:.
Järeldan, et midagi hullult keerulist polnud.

salongi soojendus

Postitatud: T Juul 21, 2009 17:20
Postitas iisak
Vaata U2U:facts:

salongi soojendus

Postitatud: K Juul 22, 2009 9:32
Postitas ravia
küsimus siis selline veel ,et kas salongiradikas on alumiinist ja plastkaantega?

salongi soojendus

Postitatud: K Juul 22, 2009 11:42
Postitas olaviv
Vähemalt osad variandid on alumiiniumist ning plastikust otsakaantega. Ning lekked on just selle plastkaane ja metalli vahelt (tihend väsib või metall korrodeerub).

salongi soojendus

Postitatud: K Juul 22, 2009 12:14
Postitas ravia
ei tea kas õnnestuks seda lahti teha ja puhastada? olen suuri jahutus radikatel nii teinud. eelmine aasta sai ühel audil nii teha.uus oli suht kirves.sõidab siiani,läbi ei lase:?

salongi soojendus

Postitatud: K Juul 22, 2009 13:40
Postitas olaviv
Ma huvi pärast võtsin ühe lahti ja terveks jäid nii plastikust kaas kui metallosa. Niiet põhimõtteliselt saab tihendi ära vahetada ja uuesti kinni valtsida. Iseasi kas see töö ja risk, et ei jää pidama, ka seda väärt on. See tonnise salongiradikas on üsna nüri vahetada ja kui veidi lekib, siis seda ei näe. Välise radikaga on selles mõttes lihtne, et vaatad kasvõi iga päev, et kas lekib või mitte. Ja vahetada ka hulka lihtsam.

salongi soojendus

Postitatud: K Juul 22, 2009 14:19
Postitas teager
Algselt postitas: ravia
ei tea kas õnnestuks seda lahti teha ja puhastada? olen suuri jahutus radikatel nii teinud. eelmine aasta sai ühel audil nii teha.uus oli suht kirves.sõidab siiani,läbi ei lase:?

Pilt mis sul avaneb, on suure tõenäosusega selline Ma ei usu, et seal midagi lappida annab :(

terv, teager

salongi soojendus

Postitatud: K Juul 22, 2009 22:20
Postitas ravia
ega ma täielikult kindel ei ole et radikas umbes..aga no mis veel olla saab! väikestel pööretel tuleb kuuma,aga juba kolmas aste jahutab radika maha. voolikud on kuumad.. et võibolla õhk vahel.. ei tea. kas saabidel on seda muret?

salongi soojendus

Postitatud: N Juul 23, 2009 8:16
Postitas Cyber
Süsteem peaks end ise õhutama, seda õhu sissejäämise muret väga ei ole. Jahutusvedeliku tase on ikka normaalne? Mul oli kunagi suure radika ülemine lõdviku kinnitus katki (tüüpviga muuseas) ja üsna vähe jahutusvedelikku järgi, siis ei tulnud ka salngi sooja üldse... Aga see umbes salongiradikas on üsna tõenäoline asi sul seal ikkagi...

salongi soojendus

Postitatud: R Juul 24, 2009 2:43
Postitas Berg
Algselt postitas: ravia
ega ma täielikult kindel ei ole et radikas umbes..aga no mis veel olla saab! väikestel pööretel tuleb kuuma,aga juba kolmas aste jahutab radika maha. voolikud on kuumad.. et võibolla õhk vahel.. ei tea. kas saabidel on seda muret?
Väidad, et jahutab radika maha- siis poleks voolikud kuumad, vaid sisenev oleks. Kui voolikud on kuumad, ei toimu soojusvahetust. On ju. Õhu puhul ei saa samuti olla mõlemad voolikud kuumad. Järelikult ei toimu soojusvahetust. Saabid ja kõik teised margid põevad seda, (va. õhkjahutusega isendid). Soojusvaheti lihtsalt seestpoolt kaetud soojust mittejuhtiva ollusega. MOTT.