M: SAAB 9-3 SE Coupé 2.2TID 2000a
Postitatud: E Juul 27, 2009 1:52
85kw/260nm (ehk vanema tüübi mootor, millel on taastatav kõrgsurvepump. Imho arvestatav eelis.)
Läbisõit ~283 000 ja on põhjust uskuda, et kerimata.
Kliimaseade, istmesoojendused, püsikiirushoidja, laekaga käetugi, nahkistmed, udutuled.
Eestisse toodud Belgiast 2 a tagasi. Viimase 40 000 kohta täielik hooldusajalugu olemas,
enne seda templeid täis raamat, kus midagi konkreetset kirjas pole.
Kütusekulu maanteel olenevalt jalast 5-6 liitrit sajale.
Äsja lahti saadud ukse serva närivast roostest.
Kõik peale tulekojameeste ja juhipoolse peeglisoojenduse töötab. Suvel pole olnud ka sellele mootorile tüüpilist käivitumisprobleemi. Lootust on, et pole ka talvel, sest vahepeal on vahetatud EGR ja vaakumvoolikud.
Uus omanik võiks vahetada esiklaasi (paar täket) ning leida üles need puksid, mis külmaga käuksuvad...
Hind: 48 500 või tee oma pakkumine.
Müügiga kiiret pole. Müün, sest tahaks mõnd teist SAABi ka proovida. Seega võib ka vahetusest rääkida,
aga juurde ma ei maksa.
56243493
Läbisõit ~283 000 ja on põhjust uskuda, et kerimata.
Kliimaseade, istmesoojendused, püsikiirushoidja, laekaga käetugi, nahkistmed, udutuled.
Eestisse toodud Belgiast 2 a tagasi. Viimase 40 000 kohta täielik hooldusajalugu olemas,
enne seda templeid täis raamat, kus midagi konkreetset kirjas pole.
Kütusekulu maanteel olenevalt jalast 5-6 liitrit sajale.
Äsja lahti saadud ukse serva närivast roostest.
Kõik peale tulekojameeste ja juhipoolse peeglisoojenduse töötab. Suvel pole olnud ka sellele mootorile tüüpilist käivitumisprobleemi. Lootust on, et pole ka talvel, sest vahepeal on vahetatud EGR ja vaakumvoolikud.
Uus omanik võiks vahetada esiklaasi (paar täket) ning leida üles need puksid, mis külmaga käuksuvad...
Hind: 48 500 või tee oma pakkumine.
Müügiga kiiret pole. Müün, sest tahaks mõnd teist SAABi ka proovida. Seega võib ka vahetusest rääkida,
aga juurde ma ei maksa.
56243493