1. leht 1-st
Kliima viliseb
Postitatud: R Aug 07, 2009 8:42
Postitas Rauno
Tere,
mure järgmine, nimelt kliima töötamisel täis pööretel kostub kapotialt paremalt poolt vilinat. Muidu tundub, et puhumistugevus ja kõik muu on ok, kui siis ehk on nn freooni natukese vähe, aga sellest ei saa ju mingit vilinat tekkida. Vilin meenutab justkui rihma vilinat vms.
Autoks 9-5 2002a
Kliima viliseb
Postitatud: R Aug 07, 2009 10:53
Postitas saabotska
Rihm, rull. Piserda töötamise ajal rihmale ja rullidele ükshaaval miskit vedelikku, saad teada mis viliseb.
Kliima viliseb
Postitatud: R Aug 07, 2009 11:39
Postitas EiSaa
Mul ka viliseb, arvatavasti kondipumba laager on läbi! Muidugi võib ka rullik olla! Pigem undab kui viliseb!
Kliima viliseb
Postitatud: R Aug 07, 2009 21:12
Postitas que
Mul vilises ka ...kliima oli vaja täita

Kliima viliseb
Postitatud: L Aug 08, 2009 5:51
Postitas Trionic
NG ja 9-3OG põhjustab vilet,nagu que mainis külmaaine puudulik kogus süsteemis.(mitte segi ajada kapoti alt tulevate vilede-kellade-kolladega).Kostab see vilin eriti parempoolsetest venditorudest.
Kliima viliseb
Postitatud: E Aug 10, 2009 8:37
Postitas Rauno
kliima vedelikku on tõesti vähe, aga vile kostub vaid läbi lahtise kõrvalistuja akna, kui aken kinni panna, siis pole teist väga kuuldagi.
Kliima viliseb
Postitatud: K Aug 19, 2009 8:57
Postitas Virgo
Ka minu auto oli imelik vilin. Seda kuulsin väiksel kiirusel ja kuskil 2000-2500rpm-i juures. Hääl oli nagu vile ja sumin segamini. Siis selgus, et hääl tuleb just kliima pumbast. Kui kliima välja lükata, siis on vaikus. Vett laagrile kallates sai selgeks, et viga kindlasti laagris. Kui kaua taolise veaga sõita, siis tulevikus muutub remont kindlasti kallimaks. Lahenduse oma autole (Audi) sain vaid Tartu DIA-s. Laager ja vahetus kokku ca 2000.-. Kindlasti sõltub autost, et kuidas ligi pääseb, kas peab pumba maha võtma ja hiljem süsteemi täitma...