1. leht 1-st
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: R Aug 14, 2009 11:50
Postitas siil21
Tere cabrio-pere,
Küsin hinnanguid esimese põlvkonna 9-3 cabrio kohta. Arvasin, et aukudes tekkiv terav raputamine on kulunud veermiku teema (ls 160 000 Eesti teedel). Aga ulatuslik esisilla remont ei muutnud pilti. Protsessi käigus said ka tagasilla amordid vahetatud.
Kas keegi on sarnast muret likvideerinud ja millist rohtu või kirurgilist meedet oma cabrio puhul kasutanud?
Vähemalt kahel mehel, kes teavad kas siis veermikest või Saabidest ikka palju-palju on sisse istumisel ja väikesel ringil "black panel" ette tulnud.
Kui diagnoos vajab täpsustamist, andke teada.
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: E Aug 17, 2009 19:51
Postitas Trionic
Suht arusaamatuks jäi jutt küll.
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: E Okt 12, 2009 21:16
Postitas RootsiAeroplaan
Algselt postitas: Trionic
Suht arusaamatuks jäi jutt küll.
Mis siin arusaamatut on? Kabrio kere ongi vedel. Kui on esimene lahtine (seega eelnev kogemus puudub) ja mitte päris uus ja miljonihinnaga kevlarist ja titaanist tehtud, siis tuleb lõdina ja võdinaga leppida. Minu kabrio väriseb samamoodi, kuigi otseselt midagi ei veermikus ega kerel ei logise kusagilt. Suuremat avariid ei paista ka läbi elanud, seega ilmselt on see kabrio kulumise ja kere väsimise tulemus.
Ehk on see vidin abiks?
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... ucts_id=35
Jäika keret saab ainult kinnise autoga või raske $$$$ eest
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 4:43
Postitas Trionic
To RootsiAeroplaan:
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna

.
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 8:45
Postitas Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 9:32
Postitas Cyber
Algselt postitas: Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)
Ega ei fikseerigi. Aga mõtle kingakarbile..

Võtad kaane maha, vaata, kui hästi läbi paindub. Paned kaane peale, enam ei paindu. Kaane asemel, võid ju ka põhja alla "risti" kleepida, mingitest puupilbastest näiteks. Jällegi kingakarp enam ei paindu nii kõvasti. Kui karp ei paindu läbi, siis ei paindu ka see hõre "kaas" ja ta ka ei nagise nii palju ehk..

cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 10:11
Postitas Eleri
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Eleri
Aha tegelt võiks küll Aeroplaan edasi seletada, kuidas see põhja alla pandav vidin fikseerib katuse.?
:)
Ega ei fikseerigi. Aga mõtle kingakarbile..

Võtad kaane maha, vaata, kui hästi läbi paindub. Paned kaane peale, enam ei paindu. Kaane asemel, võid ju ka põhja alla "risti" kleepida, mingitest puupilbastest näiteks. Jällegi kingakarp enam ei paindu nii kõvasti. Kui karp ei paindu läbi, siis ei paindu ka see hõre "kaas" ja ta ka ei nagise nii palju ehk..
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 10:23
Postitas Virgo
Nagu ma mõistan, siis pole eesmärk katuse fikseerimine või jäikuse suurendamine. Justkui tundub, et mure on terava raputamisega aukudes. Põhjuseks võib olla madala profiiliga rehv, madaldusvedru jne. Ehk ei sobi omavahel kokku amort ja vedru.
Kui aga kere jäigemaks muuta, siis sobilikum peaks olema strut bar. Eestis küll taoline ämblik eriti auto alla ei sobi lund korjama.
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 10:58
Postitas Cyber
Algselt postitas: Eleri
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
Eks vastavalt võimalustele... Kui oleks võimalik, siis võiks ka terves ulatuses panna, aga ma kardan, et seal pole ruumi. Kerealune ehk on niigi pisut jäigem, kui ninaosa (põhi ju), mis on ju
väga üldistades tegelikult ettepoole ulatuvad poritiivad + eesotsas mingi tala nende vahel. Lisaks veel mootor seal rappumas. Kui nüüd kingapoodnike pärusmaa asemel aiandusse sukelduda, siis pane karbikülgedele mingid pikendused nii, et moodustuks nagu aiakäru..

sealt käepideme otsast on palju lihtsam käru väänata, kui kasti enda nurkadest..

Onu Njuutoni kolmas seadus..

Teed sinna käepidemete vahele mingi võre, enam ei ole nii kerge väänata...
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 12:52
Postitas spark
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: Eleri
Aitäh Cyber niipidi mõeldes tõesti võiks asi toimida, aga sel juhul tuleks ka autol, need risti talad panna kogu auto ulatuses, mitte ainult karteripõhja alla.
Eks vastavalt võimalustele... Kui oleks võimalik, siis võiks ka terves ulatuses panna, aga ma kardan, et seal pole ruumi.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=97#5 siin tehakse midagi analoogset kupee kerega Mustangile
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=48#6 ja Camarole
ja vanadele a`la Mustang tehakse põhjaaluseid SFC-id, et ei peaks autot lõikama ...
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 14:30
Postitas Cyber
Tean, Spark, tean..
Tegelikult on tänepäeva kabriote kere vaatamata kingakarbivõrdlustele ikka väga jäigaks aetud ja tegeleda tuleb sellega, mis "karbist" eemale ulatub.
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: T Okt 13, 2009 14:39
Postitas enrico
see cabriole täiesti omane

mul oli enamvähem midagi taolist aga ma hajusin ruttu:)
aga võid mootori padjad üle vaadata!
cabrio käitumine aukudes
Postitatud: N Okt 15, 2009 20:16
Postitas RootsiAeroplaan
Algselt postitas: Trionic
To RootsiAeroplaan:
Asjata vaevad end MULLE Saabide hinge-elu õpetades. Antud küsimus oli äärmiselt ebakonkreetne/laialivalguv,kaks kuud vana.Ja kuna teemaesitaja edasi ei kurtnud,ei saanud ka keegi vastates konkreetsemaks minna

.
Ei maksa ennast riivatuna tunda, pole ma kedagi õpetanud.
Lihtsalt tavakasutajale on mõned asjad uudiseks, mis profile enesestmõistetavad. Ja tavakasutaja ei oska küsimust alati väga selgelt ja sirgelt esitada. Ma usun, et ka Sinu juurde on tuldud jutuga "midagi kusagil ees teeb mingisugust häält, palun parandage ära" Seega andsin oma "tagumikutunnetuse" lihtsalt sõnastatuna edasi

cabrio käitumine aukudes
Postitatud: L Okt 17, 2009 21:50
Postitas pistyk
mul oli alguses küll väga vaikne auto,vot nüüd peale laksu on jah seda kolinat/naginat kõvasti aukudes