1. leht 2-st

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: N Mai 12, 2005 10:55
Postitas djk
Käisin jah paar nädalat tagasi Rootsist ostmas ja kodanikud surusid igasugu kola mulle kaasa. Kaasaarvatud helitehnika (kaks võimu, korralikud kõlarid, bass jne) 4 valuvelge võtsin kaasa 4 plekki enam ei mahtunud peale.

Tänu sellele foorumile siin avastasin Blocket.se ja sellekaudu sai ostetud.

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: N Mai 12, 2005 22:07
Postitas aljoga
Algselt postitas: djk
...Käisin jah paar nädalat tagasi Rootsist ostmas...
loodetavasti saab sellest õigepea ka "lugejate autod" rubriigis lugeda ;)

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 0:22
Postitas djk
Suve lõpuks peaks saama rootslase poolt tehtud nikerdused ka kõik töökorda, siis võib näidata ka. Nimelt summuti on nii jäme veetud turbost välja et aku enam ei mahtunud kapoti alla ära vaid visati lihtsalt koos kaabelduseg pagasnikusse.
Üritan nüüd selle ilusti sinna varuratta auku ära mahutada.
Kesklukk jumpsib ja pampri ring on ligadi-logadi küljes.
Tõsine rooste eemaldus uste pealt ja siis nagu olekski kaubanduslik välimus taastatud.
Aljoga, kas sul tagatuled on ise ära värvitud või ongi sellised ? Mul veel suund taga kollane aga ees valge juba.

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 7:15
Postitas Cyber
Valged esisuunad on aftermarket kaup vist. Nüüd on siis teine flatnose ka Eestis millel valged esisuunad küljes (minu oma kõrval, ma vähemalt pole rohkem näinud).
Kas äkki on ka mingi kabedam turbo sulle sinna jämeda toru külge pandud??

Kas autol on teised samasugused veljed all?? Need on aerode all nigu rusikas silmaauku, paremat kooslust ei ole vist olemas..:)

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 8:57
Postitas aljoga
tundub huvitav projekt olevat, mis värvi masin ja kas küljes on ka aeroplastid? kui ligadi-logadi on küljes, siis on ilmselt ise (st mitte tehases) külge pandud, svenssonid on varem ka kirjutanud, et isepandud ei taha hästi külge jääda. mida masinaga veel tehtud on, arvestades et juba nii jäme väljalase on pandud (hääl on mõnna jah?!)? APC!?

nende tagatulede kallal ma ise nikerdasin jah, mulle tundub, et näevad kuidagi paremad välja, kui seda kollast pole.

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 9:17
Postitas djk
APC on, punane nahksisu, tumehall värvus.
Esistangega on ta kuhugi otsa sõitnud, sellest lahti. Liiste stangedel pole. Tagatiib pisut nurgast lahti ja mingi imelik auk seal sees. Tundub nagu polt otse pealt läbi keeratud.
Kuskil mingi uue topicu tegema tagatulede värvimise kohta!

Lisatud failid

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 9:26
Postitas suur
oo. Päris kobe tükk.

Täiesti teemast välja läinud juba :)

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 9:26
Postitas djk
veel üks pilt lisaks sumbutist

Lisatud failid

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 9:34
Postitas aljoga
no kuramus, vinge masin :freak: kas esiots on ikka tõesti flatnose? esimese pildi pealt näeb välja justkui oleks faceliftitud?! väljalase paistab olevat 3" :evil:

pead vist ikka eraldi teema oma auto kohta tegema, pildid ka juba poolenisti lisatud. enihau, õnnitlused :beer:

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 11:27
Postitas Cyber
nonii.. ma tegin nüüd pättust ja tekitasin ilma nõusolekut küsimata djk auto kohta uue teema..:) Loodan, et mind kividega nüüd ei loobita. Paarist postitusest korjasin ka mõned mittevajalikud laused ära ja esimesest postitusest veljepildi..:) See on nüüd veljemüügi teemas.

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 12:30
Postitas part
a midagi on kahtlane - ei paista flat, stange and stuff on 88 ju. Ninapilti! käss esiotsa peal?

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 13:29
Postitas Cyber
Algselt postitas: djk
Esistangega on ta kuhugi otsa sõitnud, sellest lahti. Liiste stangedel pole.
Tundub, et ka kere on venitamises käind. Need augud, kus amordi ülemise kinnituse juurde saab on välja venitatud. See on tavaline koht, millest saab aru, kas on venituspingis olnud auto või mitte.

Downpipe'i kinnitus on tiba teistsugune kui mul (http://saabnet.ee/wwwfotod/klooga2005/i ... 6_1575.jpg), seal vist ikka on mingi muu vurr vahele pandud.

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 13:58
Postitas aljoga
esi- ja tagastanged näevad tõesti peale `88 moodi välja. selle kerevenitamise koha pealt ma ei ole nii kindel, sest nii palju kui mina olen klassikuid näinud, on need amordiaugud kõigil ära venitatud. tegu ilmselt 3" custom downpipe`ga, mis vist juba eeldabki ka custom kinnitust. aga äkki tõesti teine turbo kah...

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 14:30
Postitas part
...Tundub, et ka kere on venitamises käind. Need augud, kus amordi ülemise kinnituse juurde saab on välja venitatud...

Oled õigustatuil järeldusil täiesti, kuid paraku rusikareeglina ei vasta tõele. Ise sai kah oldud enam kui kui kindel, sest kann on jummalast nigu pingi jäävdefoka jäljega (ka minu 3d, mõlemalt poolt, DOT paagi all vas. samuti), aga miskipärst on klassikutel 9 juhul kümnest sel liitel plastne defokas. vt isegi hainsi fotosid! saab olla kas kooste-pingist (mida eriti ei usu), või siis (klassikul suht jäik vedru ja kere tegelt väga jäik ei ole) on lihtsalt pika peale "ära tampinud" . 99/90 on sealt kohast parem. Siinkohal võiks üleüldse järgneda veel kiruv pobisev sõim, sest tegelt klassiku kere on loll! nagu traktoritehases kokku kärtsitud roostesõltlasest urgude ja topeltprofiilide rägastik - urukuningas

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 16:06
Postitas djk
Ise ka nagu teadsin et 87 hakkasid tulema uue ninaga autod aga see nüüd mul 85a. ja uue ninaga.. midagi on kuskil valesti.

Lisatud failid

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 16:11
Postitas aljoga
kas VIN ütleb, et `85 aasta masin? millisele sillale kässar mõjub?

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 16:16
Postitas part
nunnu

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 16:31
Postitas aljoga
väike nuhitöö ja vin ütleb järgmist:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900
Body type: 3-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B202S - 2.0L
Model year: 1985
Assembly plant: Nystad, Finland
Serial number: 008130
Control symbol: Passed
SRS: none

paistab, et tõesti `85 ja originaalis hoopis 16-klapiline vabalthingav mootor peal olnud. ilmselt tehtud kõvasti ümberehitusi...

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 17:57
Postitas Cyber
Äkki siis ongi nii, et pandi kõks ja vahetati selle peale kogu nina uuema vastu?

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 21:22
Postitas ivomets
huvitav,mis mõõtu veljevalem sellel on?
ehkl selle järgi saaks aru

äkki on kere nr vahetatud?
tõenäoliselt ikka varastatud auto ja vanad nrd kylge pandud.:eureka:
mis nrd klaasidel?

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: R Mai 13, 2005 21:41
Postitas part
ma arvan et lihtsalt on feissliftitud, noh et asi uuem välja näeks

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: L Mai 14, 2005 18:50
Postitas djk
küsin rootsist järgi... äkki nad oskavad midagi arukat mulle vastata.

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: L Mai 14, 2005 19:10
Postitas gez
lahe:drink:

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: L Mai 14, 2005 21:15
Postitas farmacoma
kipakipa... aga hallid aero veljed oleks veel kipamad

SAAB 900 T8, 1985, djk

Postitatud: P Mai 15, 2005 13:00
Postitas djk
Algselt postitas: farmacoma
kipakipa... aga hallid aero veljed oleks veel kipamad

heameelega paneks uued 9-3 aero veljed alla sinna aga mitte ei leia vaba raha 4600 velje peale + kilp keskele ja rehvid peale :(
Svenssonite maalt kindlasti leiaks odavamalt aga jah .. milleks .. kui need ka päris originaalsed.