1. leht 1-st

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 9:36
Postitas Toomaspecu
Selline probleem: Sõidan 100'ga hakkab auto võdisema (tundub nagu tuleks eest poolt). Erinevate velgede ja rehvidega proovinud.

Kui rõhku rehvides vähemaks lasta muutub asi natuke paremaks.

Oskab keegi pakkuda milles viga võib olla?

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 9:55
Postitas IFF
Oled sa proovinud balanseeritud velgedega?

teine asi mis võib olla veel on kulunud pooltelgede kojad.

Mul endal oli just ka selline mure, siin teemas natukene juttu sellest:

Klots

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 12:17
Postitas Toomaspecu
Alguses olid mul 15 tollised all. Võdises. Nüüd 17 tollised. Võdiseb tsuti vähem aga ikka võdiseb. Eks ma lase need pooltelje kojad üle vaadata ja vaatame mis saab.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 12:30
Postitas ivomets
äkki proovid kasutada mõnda teist rehvitöökoda, kus balantseeritakse rattaid.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 12:40
Postitas Toomaspecu
15 tollised balanseeriti selle aparaadi peal ära. 17 tolliseid pole veel jõudnud kontrollida.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 15:33
Postitas Fastaero
Mul sarnane probleem tonnisega.All on 16 valud 3 aastased.Värin tuleb sisse 110 peal ja sealt edasi suureneb.Vahetatud rehvid ja lisaks kaks korda ka stendis sirgeks aetud aga pole aidanud.Viimane kord öeldi et veljed täitsa sirged ja rehvid ka ok.Ei osakagi nagu enam arvata kus viga võiks olla.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 15:38
Postitas alartob
ehk pidurikettad kõverad või silindrid kinni?

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 15:46
Postitas Fastaero
Pole võimalik kuna all uued kettad klotsid.Esisillas ka kõik puksid vahetatud.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 19:19
Postitas miku
Kas see võdin on tõsiselt tuntav? ehk siis ikka kohe loopima hakkab? sellist väiksemat sorti vibrat, kus enamus on kõrvadega kuulda ja häääästi kergelt annab ka rooli tunda võivad rattalaagrid ka teha. Endal just sarnane kogemust küll Toyotaga. Esialgu arvasin, et tegemist täiesti balansist väljas rehvidega, aga auto omanik 'lohutas', et ei ole et kõigest rattalaager :)

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: N Aug 20, 2009 20:20
Postitas Fastaero
Konkreetselt minul hakkab ikka korralikult rool vibreerima.Rattalaagrid on korras.Tundub et pean vist ka poolteljeotsa ülevaatama.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: R Aug 21, 2009 0:41
Postitas pistyk
mu ka110-ga sõites väriseb rool.aga ma lohutan end sellega,et varsti on ainult 90 lubatud

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: R Aug 21, 2009 1:27
Postitas IS-D
mehed, tuleb käia 3 korda rehve balanseerimas... ainult nii sain 110 vibrast lahti:drive:

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: R Aug 21, 2009 6:59
Postitas nampat
Siin võib vist varsti vibrameeste klubi teha. Endal ka 110-st alates vibra sees. 120 peal kaob ära. Rehve olen balanseerinud kaks korda viimase kahe nädala jooksul. Ühe korra tallinnas ja teist korda lasin Pärnus teha. Ilmselt tuleb ka viga mujalt otsima hakata :(

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: R Aug 21, 2009 7:55
Postitas rantto
Liimitavate raskustega on raske balansi saada, natuke parem vasjant on kui sissepoole lased löödavad panna ja kõigepareme on siis kui kõik on löödavad.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: R Aug 21, 2009 8:10
Postitas Trionic
Kui rattad on kindlalt balansis,tasuks tähelepanu pöörata pidurisadulatele ennekõige.Samuti ketastele(eriti,kui need on hiljuti vahetatud.Väga levinud on puhastamata rumm+uus ketas).

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: R Aug 21, 2009 14:15
Postitas saabu14jr
Kui velgede vahetus midagi juba parandas,siis loogiliselt võttes tasakaalustamise viga.Kleebitavate raskustega tehes läheb rohkem aega,sest enne tuleb velg puhastada,muud vahet seal ei ole.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: T Aug 25, 2009 14:07
Postitas Toomaspecu
Veljed olid balansist kõvasti väljas. Nüüd ei värise enam.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: T Aug 25, 2009 16:36
Postitas anthillse
Mul ennem 120km/h ka rool värises vahel aga täna sai tagumised rehvid ette pandut ja nüüd tagumik väriseb :P , nüüd peab vist rehvitöökoda külastama :(

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: T Aug 25, 2009 17:14
Postitas IFF
Algselt postitas: Jupats
Minu omal pole vahet, kas on rihm kinni või mitte, 5 korda lööb ta kella alati.

Jupatsile on see helin vist raskelt mõjunud. Paneb segast juba. :P


Aga OT auhinna võiks talle siiski anda. :eureka:

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: T Aug 25, 2009 17:47
Postitas iisak
Mul lõi silmist heledaks kohe see laks:thumb:
Aga OT ei tee rohkem...

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: T Aug 25, 2009 18:51
Postitas Jupats
No see on see, kui kahes aknas korraga kirjutada:thumb:

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: K Aug 26, 2009 0:06
Postitas Arno
Ma ei mäleta, kas siia juba saanud seda kirjutada, aga kunagi peale rehvivahetust proovisõidul kohe tunda, vibara sees. Vana kogemuse järgi umbes 10g suurune tolle auto jaoks. Kohe siis ots ringi ning tagasi töökotta. Rehvitüüpdele saigi siis öelda, et "vibara sees umbes 10 grammi". Vaadati küll sellise näoga, et mine õige ... aga keerati üks esiratas pinki. Esimene näit oli kohe mõlemile poole täpselt 10grammi viltu :) Oi kui toredasti käidi kõik neli ratast üle. Tasuta.

Muidugi, kui ka rehv veidi loperdab, siis seda tasakaalustamisega välja ei saagi.

PS. Saabil muide lõi üks auk talvel velje seestpoolt veidi kõveraks ja absoluutselt polnud tunda. Alles suverehvide allapanekul andis värin tunda ning nii hullusti, et sai tagavararatas alla keeratud. Vat see on müstika.

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: P Sept 06, 2009 3:05
Postitas Sven87
Algselt postitas: nampat
Siin võib vist varsti vibrameeste klubi teha. Endal ka 110-st alates vibra sees. 120 peal kaob ära. Rehve olen balanseerinud kaks korda viimase kahe nädala jooksul. Ühe korra tallinnas ja teist korda lasin Pärnus teha. Ilmselt tuleb ka viga mujalt otsima hakata :(


Mul sama asi kuskil 100, 110 peal hakkab vibrama :D

Väriseb sõites 100 km/h

Postitatud: L Sept 19, 2009 1:36
Postitas intsints
Pealkirjas toodud värinaid võivad põhjustada rehvid kõverad veljed ja õieti palanseerimatta rehvid kuid mitte alati . Minul kaks aastat tagasi kui auto ostsin natu aja pärast põhjustas seda vasak pooltelje sisemise otsa lõtk ,seda päris raske oli avastada (mingi 1,5 h läks Carringus aega selle avastamiseks,mittu korda käis sõitmas ja vaatas tõstuki peal ja lõpuks üks vend jäi autosse ja teine vaatas auto all muidugi tõstuki peal) peale otsa vahetust vibra kadus, siis nüüd natuke aega tagasi oli olematuks muutunud käigukasti mõlemad padjad mis sama moodi 100 juures märku andsid muidu oli enamvähem ok ja kui mul NG oli pohjustas vibra lõtk parema pooltele kulunud nuudid vahe puki juures.Nii, et tasub esisilda tervikuna vaadata kui rehvi vahetustest abi ei ole.