1. leht 1-st

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: R Sept 04, 2009 7:57
Postitas vass
Probleem selline, et ei hoia pöördeid piisavalt kõrgel, et mootor käiks ja sureb välja.
Mingi veojõu kontrolli jama ilmselt.
Ega keegi ei tea, mis täpsemalt võiks olla?
Eile töötas ilusti, panin seisma. Täna jama küljes.:bs:

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: R Sept 04, 2009 8:11
Postitas Trionic
Pigem ETS`ga seonduv häda(elektrooniline drosselklapp).Klapp ise tavaliselt korras.

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: R Sept 04, 2009 16:56
Postitas D116
Proovi klemmi võtta maha, vähemalt 5min.

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: R Sept 04, 2009 17:47
Postitas iroman
"Limp home" rezhiim. Lonka koju (lähim saabremondikoda), tester külge ja vigakoode lugema!

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: R Sept 04, 2009 19:06
Postitas vass
Nonii uuendus:
Õhu sisselaske klapp ja sissetuleva õhu temp andur said puhastatud.

Nüüd tühikäigu pöörded enamvähem normis.
Gaasiga veel mingi jama - ei tea kas gaas võtab hiljem kui tavaliselt vms, igatahes harjumatu oli sõita.
Põlevad check engine ja tcs ctrl.

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: R Sept 04, 2009 19:33
Postitas vass
Proovisin klemmi maha võtta. Ei aidanud ka edasi.
Kliima läks lolliks sellest, tegin kalibreerimise, aga puhub ainult õue õhku nüüd külma asemel.:wall:

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: L Sept 05, 2009 2:44
Postitas iroman
Limp home lülitabki kliima econ rezhiimi, ülelaadimine võetakse ära, sõidad baasrõhuga igaks juhuks. Et ikka turvaliselt koju jõuaks ja koodikesi lugema. Pedaal läheb "raskeks", sest elektriline ajam lülitub välja, asendub trossiga. Proovi omavahel vahetada need kaks klappi, mis on voolikute küljes , üks mootoriruumi tagaseinas, teine aku juures. Üks neist klappidest on miskipärast "tähtsam", kui ta jupsib, siis on "jama" käes. Ajutise lahendina mõnikord aitab. See eeldab, muidugi,et teine klapp on korras.

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: L Sept 05, 2009 11:49
Postitas Trionic
Need klapid on natuke erinevate parameetritega ja osa softiversioone ei toibu sellest,kui klapd omavahel vahetad.
Aga nagu Mr.Iroman mainis- limpa teadjameeste juurde.Akuklemmidega mängimine ja detailide puhastamine ETS`i vigu ei kõrvalda paraku.

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: L Sept 05, 2009 16:30
Postitas vass
Algselt postitas: Trionic
Need klapid on natuke erinevate parameetritega ja osa softiversioone ei toibu sellest,kui klapd omavahel vahetad.
Aga nagu Mr.Iroman mainis- limpa teadjameeste juurde.Akuklemmidega mängimine ja detailide puhastamine ETS`i vigu ei kõrvalda paraku.

No liikuma sain pilli.
Eks käin siis mõõtmas.:wall:

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: T Sept 08, 2009 17:44
Postitas vass
Nii.
Gaasisiibrit oleks vaja leida.

On see üldse õige nimetus sellel jupil?

EDIT:
Sain juba teada, mis see on.
Alustama peab ilmselt korraliku throttle body puhastusega.:fight:

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: T Sept 08, 2009 20:01
Postitas Trionic
Vaevalt sa iseseisvalt vea algpõhjuseni jõuad.Eestis on ainult 2-3 inimest,kes seda haiget süsteemi natukenegi jagavad.

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: L Sept 12, 2009 17:55
Postitas vass
Kütusefilter ja vaakumvoolikud vahetatud. Pill töötab.
Kiirendus paranes ka märgatavalt.:beer:

tcs ctrl põleb ja ei hoia pöördeid üleval [lahendatud]

Postitatud: L Sept 12, 2009 18:52
Postitas Trionic
Vaakumvoolikute kvaliteet on ülioluline ETS tööks.Otsingut kasutades leiaksid palju mu vihjeid.