1. leht 1-st
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 21:23
Postitas suvekas
Teen siis ka sellest autost väikse teema, kuna plaan on teda enda käes ka hoida(natuke aega)
Auto sai soetatud soomest ja samast autost on ka üks pildike mu teise auto (9-5) teemas ja aasta tagasi maksis see a`la 150 000eek, täna muidugi kordades odavam.
Kui me eelmine aasta seda müüsime, siis auto uus omanik suhtus autosse väga halvasti ja lõppude lõpuks leiti auto politseiparklast kus ta on seisnud üle aasta, kuna diislivero oli maksmata.
Auto nägi välja (vabandage väljenduse pärast) täielik peldik. Hooldused olid tegemata, 4 kuuga oli sõidetud 30000km ja ei mingit hooldust, tänaseks turbo vilistab, õhulugeja oli lepingu üles öelnud ja kõik muu mis kaasneb aastase seimisega.
Nüüd kui õhulugeja on vahetatud on minek ka hoopis parem, turbo küll vilistab aga tundub, et puhub normaalselt.
Väike pildike ka sellest milline ta oli enne, uuesti meie kätte sattumist
Lisatud failid
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 21:23
Postitas suvekas
Siin veel üks
Lisatud failid
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 21:25
Postitas suvekas
Nüüd kui olen välimuse taastamisse investeerinud hunnik poleerimispastat ja vaha ja muidugi oma töötunde siis tulemus on selline...
Lisatud failid
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 21:29
Postitas suvekas
külg ka ...
Lisatud failid
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 21:33
Postitas ivomets
ilus auto!
ja d-l.
nii, et kes d proovind, osab ikka d -li!
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 21:50
Postitas tõh
Laadung peal või madaldusvedrud?
Suuremat velge tahab ka.

Muidu kena.
Kas 2.2 9-3 liigub tunduvalt nobedamalt võrreldes 9-5 2.2-ga?
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 22:06
Postitas suvekas
Ahjaa, unustasin mainida, et hooldusraamatusse on kunagi märgitud lisavarustuseks tehase madaldusvedrud, nokia handsfree ja stereosüsteem AS2
Üldiselt liigub 9-3 paremini küll, sest kere on ikkagi väiksem ja sellel on ka 4kw rohkem ja manuaalkast, mu 9-5l on automaat.
Suuremad veljed on juba peaaegu, et olemas, jõuan eestisse siis otsustan kas võtan Saabu käest koos Continentali rehvidega või siis on veel paar head pakkumist 16" velgedele
Ivomets on õigel teel, teab ju isegi kui öko sellega sõita on ja kui tuleb isu kiirenduse järgi saab ka AEROga sõitma minna.
Ja kevadeks on plaan Rantto käest ära osta ka diisli tjuuningbox ja siis vaatame kas purustame Kiltsil sõidetud eesti diiselsaabi rekordi:P
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 22:29
Postitas rantto
Väärt aparaat, klõpsi sisust ka pilte. Investeeringud teevad vaatepidi palju paremaks. Muretuid kilomeetreid:head:
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: P Sept 13, 2009 22:34
Postitas suvekas
Tänud Rantto, sulle ma veel helistan, kui tjuuningu isu väga suureks läheb.
Sisust saab homme kui sisepesust tagasi tuleb, tegu ju tekstiilsisuga.
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: E Sept 14, 2009 9:15
Postitas que
muretuid kilomeetreid

ja jääme huviga boosti ootama

Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: E Sept 14, 2009 19:33
Postitas suvekas
Täna siis juba esimene jama, kui süütevõti lihtsalt keeldus koostööst. Pika niblimise peale sain lõpuks ikka auto käima aga kaunis raskelt vabaneb see käigukangi lukk. Millest selline jama? Kas tõesti on muugid nii kulunud? Samas, eile ju töötas laitmatult, muidugi autol on ka 300 tuh odo. peal.
Homme enne laevale minekut saan võib-olla ka teised võtmed kätte, siis nats turvalisem, jama ka, kui pärast laeva pealt enam maha ei saa.
Ja kogu selle jama peale täna ei jõudnud enam sisust pilte klõpsida, ehk ülehomme, kui koju saan...
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Postitatud: E Sept 14, 2009 19:42
Postitas ivomets
kord ühe ngga olin ka päris püstihädal, see kangilukk ei tahtnud fungata ja võti keerata....
aga mis ma tegin, ei mäleta, samas lahti selle süsteemi arutasin