1. leht 1-st

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 13:22
Postitas Mannapudru
Loodetavasti ei eksi ma foorumi alajaotuse valikuga. Ehk siis 3 mehepoega sooviksid, et keegi kogemustega isik näitaks ette milliseid töövõtteid ja tööriistu on vaja, et ühest suurest plekitükist saaks palju väiksed õige kujuga plekitükke - millega saaks Küülikut lappida. Esialgu katsuks leida sellist toredat inimest Tallinnast või selle lähiümbrusest - me hetkel kõik Tallinna poisid. Ühendust saab minuga U2U või meiliaadressi mannapudru@hotmail.com kaudu. Siis täpsustaks ka motivatsiooni paketti õpetajale :-)

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 14:44
Postitas ivomets
no jagame õpetusi siis netikeskonnas:
(ükskord ma neti kaudu vahetasin käigukastigi ära)

vaja oleks:
ketaslõikaja, koos 0,8...1mm. ketastega ja kettakaitsmega.
sinna juurde veel kaitseekraan
lihvketas ketaslõikajale. selline 6..7 mm paksusega, või ka liivapaberiga

plekikäärid, paremad oleks sellised, mida saaks kruustangide vahele kinni panna.
traatkeevitus.
korralik plekk, millest saaks tükikesi välja lõigata. 1mm, või veel parem 1,5 mm; muidugi oleneb kohast kuhu panna.
samas poest ostetud tahvel on stt. parem kuskilt vana auto kyljest sellisist, mis auto jaoks mõeldud. see kestab tunduvalt kauem.

siis veel vaja: märknõela, nurgikut, joonlauda jné, millega saab roostes kohale täpse kuju anda, et siis välja lõigata oleks lihtsam ja uus plekk sinna sisse täpsem ja lihtsam teha.


töökäik:

roosteskoht välja otsida ja läbitorklida ja suurus kindlaks teha.
siis ära märkida ja näiteks jooned tõmmata, mida mööda relakaga välja lõigata.
ennem relakaga lõikamist kõik kinni katta, kuhu pihta sädemed võivad lennata... neist põletavatest sädemetest ei saa lahti ei klaasi ega värvi pealt ja samas tuleohutus!!

siis lõikad mööda jooni relakaga rooste välja. ava servad lihvid lihvkettada haljaks; teed uuest plekist vajaliku suuruse ja kujuga tüki ja paned ta sinna avasse. täpsus selle töö juures oluline, seda vähem jamama pead ja tulemus jääb parem mida täpsema tyki teed.
samas 2...3 mm, võib jääda ka yle, ehk suurem.
siis punktid ta keevitusega sinna kinni, et asend jääks õige. ja siis tuld ja keevitad kinni. vahepeal hammeriga plekke teineteise vast lüües, et tihedalt vastu jääks.

siis suuremad keevituskärakad natuke maha lihvida. mitte kogu keevitust. miskit peab ju hoidma ka jääma. põhja all ja salongi poole jne kohtades jäävad ju asjad varju, samas tugevus peab jääma.

vot umbes nii see asi käib,.

üks pilt ka kunagi tehtud 95 tagatiivaäärest; nagu näha on osa vaid veel kinni punktitud ja osa juba lõplikult keevitatud.

Lisatud failid

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 15:18
Postitas Mannapudru
Meil just segane see pool, kuidas ühest sirgest plekitükist saaks õige kumerusega plekitüki. Ja kere peal on ka paar kohta, kus vaja mõlkis pleki osast jälle ilus sirge saada. Ülejäänud Sinu poolt kirjeldatud vahendid ja töövõtted(lõikamine, keevitamine, lihvimine - on meil (mõni rohkemal, mõni vähemal määral) läbi mängitud).

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 16:17
Postitas janek555
Loe seda saad kindlasti targemaks.

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 17:44
Postitas jack
kui koolitusest olete huvitatud, siis on võimalik haridusministeeriumi kaudu saada täiesti tasuta koolitust.

vaata seda koolituste nimekirja :facts:

sealt leiab igasugu huvitavaid ameteid nt. keevitaja, treial jms.

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 18:21
Postitas ivomets
Algselt postitas: jack
kui koolitusest olete huvitatud, siis on võimalik haridusministeeriumi kaudu saada täiesti tasuta koolitust.

vaata seda koolituste nimekirja :facts:

sealt leiab igasugu huvitavaid ameteid nt. keevitaja, treial jms.

ma oleksin huvitatud keevitaja kursustest, kuidas saab?

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: K Sept 23, 2009 18:41
Postitas jack

ma oleksin huvitatud keevitaja kursustest, kuidas saab?

uuri järgi, milline koolitus sulle sobiks ja kus linnas ning helista või kirjuta vastavatele ametnikele kelle leiad SIIT

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: E Okt 26, 2009 9:35
Postitas Mannapudru
2el tiimiliikmel koolitusel käidud - minu tulemuse pilti näeb siit blogi Kui olete naermise lõpetanud, siis võtke palun arvesse, et tegin seda elus esimest korda :-)

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: E Okt 26, 2009 10:00
Postitas ivomets
vaata, keevituse puhul tähtis see, et sa materjali läbi keevitaksid, et materjali tagumisel poolel oleks ka keevitust näha, siis jääb tugev.

kui kahtled ja kahtlased kohad, siis keevita ennem julgemalt, kuńi selleni, et auk sisse tuleb, kui et vaid peale midagi keevitad.
samas on kohti kus pealmine keevitsõmblus tuleks maha käiata, või väiksemaks lihvida, siis peab olema ikka korralik läbikeevitus.
samas kui ei ole vaja keevitusõmblust lihvida, või maha käiata, siis las ta jääb, niipalju kui keevitasid. jääb tugevam.
keevituse tagumine külg võiks olla midagi sellist nagu siin su pildil, et kus ikka tagapool kah kevitust näha.

Lisatud failid

Vajatakse plekitööde õpetajat

Postitatud: E Okt 26, 2009 13:20
Postitas Mannapudru
Eks kui kere kallale asume, siis kekutan :-)