1. leht 1-st

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: E Okt 05, 2009 23:08
Postitas Marc7
Kas on normaalne, et tugevamini kiirendades ja kõrgetel tuuridel ka tühikäigul viskab välja paksu musta suitsu?

Kütusekulu väga normis, kiirendus korralik, madalatel pööretel ei tossa, vähemalt aprillis ülevaatuselt läks ka probleemideta läbi. Täishoole õlide ja filtrite näol hiljuti tehtud. Tangib ka oma teada korralikust kohast..Neste.

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: T Okt 06, 2009 5:26
Postitas Trionic
Viitab suuremale õhulekkele(soojusvaheti katki),ebatihedale tuulutustorustikule, võimalusi on veel.

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: T Okt 06, 2009 9:10
Postitas Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: E Okt 12, 2009 12:40
Postitas kiirtigu
Millegi pärast kipuvad masu ajal ikka diislid suitsema. Kui tänaval ringi vaatad, siis märkad, et neid suitsevaid masinaid ikka väga palju siginenud on. Must suits diisli puhul näitab üldiselt seda, et kütuse põlemisel mingid probleemid - peale rohkem kui ära põleda jõuab. Diisli mehed hakkavad siis pumbas ringi pöörama ja lahendusi otsima. Aga Neste diislit saab pidada heaks diisliks ainult siis, kui muud diislit enam saada pole.:wise: Volkari buss muutus igatahes tundmatuseni, kui seal tankimise lõpetasime.

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: E Okt 12, 2009 14:41
Postitas Trionic
Algselt postitas: Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
Härra Aatom sõitis jumal teab,kui kaua,ise teadmata,et cooler ribadeks on.

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: E Okt 12, 2009 16:28
Postitas aatom
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Marc7
Trionic, on see häda, mis vajaks kiiret sekkumist? Lähinädalatel Tlna poole muidu asja pole ja Trtus ei tahaks kedagi näppima lasta..
Härra Aatom sõitis jumal teab,kui kaua,ise teadmata,et cooler ribadeks on.

See jumal teab kui kaua oli (süvenevalt) alla aasta e. siis aeg, kui turbo järel olev andur aeg ajalt segast pani (ja süütas mootori tule). Ja cooler pidas meie kliimas vastu ca. 3 aastat (vaevalt et pea mittelumises Belgias eelnenud 150K Km 3 aastat sõitu seda mõjutas).

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: E Okt 12, 2009 19:20
Postitas Trionic
3,0 tossamine on tavaliselt ebatiheda karterituulutusetorustiku põhjustet,harvem on vigane cooler.Turbot pole veel õnnestunud vahetada neil.

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: T Okt 13, 2009 20:16
Postitas Marc7
Veidi katsetasin: tossab ainult järsul gaasivajutusel. Sujuvalt pöördeid tõstes ei tule 4000 pöörde juures kübetki musta..

9-5 3,0 TiD ja must suits pööretel

Postitatud: T Okt 13, 2009 20:48
Postitas Trionic
Piilu paremalt poolt(kõrvalistuja) mootorit katva dekoorplasti alla.Paralleelselt esiklaasiga suunduvad jäme õhutoru ja oluliselt peenem tuulutustoru turbo poolt paremale ja peenike toru suubub läbi täisnurkse kummipõlve klapikambrisse.Kui see liitekoht on tugevalt õline(toru ja põlve vaheline),on tihti kuri peidus seal.