1. leht 1-st

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: N Okt 15, 2009 13:52
Postitas aivarl
Oli mul möödunud talvel järgmine probleem: kui temperatuur langes alla - 10 kraadi auto (9-5 aero 2000 a.) keeldus käivitumast. Aku täiesti tuliuus, starter vedas päris hästi, bensiini filter puhas. Ühtegi veateadet ei näita. Teise autoga tõmmates käivitus poolest pöördest. Mure kadus koos ilmade soojenemisega. Kuna peagi on taas talve oodata tahaks saada head nõu - mis veaga küll tegu võiksolla?

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: R Okt 16, 2009 11:53
Postitas praktikant
Pakun, et ehk esinesid projektivälised takistused elektrivoolu liikumisel. Puudulik aju toide, noh.
On ehk paigaldatud temperatuuritundlik lisaimmo? :head:
Vihje võiks anda mootori kontrolltule käitumine käivitamise ajal.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: R Okt 16, 2009 13:01
Postitas D116
Tee diagnostika ära, nii võid vahetada lõpmatuseni igasugusei andureid(nt. väntvõlli andur võib sellist asja anda)

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: R Okt 16, 2009 13:16
Postitas I-Vaari
SAABi küll nii hästi ei tunne kuid ühe MB puhul oli põhjuseks mootori survepesul süüteblokki pääsenud vesi mis teatud külmade saabudes kondenseerus elektroonika plaadil. Peale karbi soojendamist kuumaõhupuhuriga mootor käivitus. Peale seda jama ühelgi autol mootorile survepesu pole teinud.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: R Okt 16, 2009 15:03
Postitas aivarl
Diagnostika tehti Anti juures ära - ei leitud sealgi midagi. Ilmselt elektroonika poole peal mingi kala on sest kui peale jamamist käima sain viskas paraja pahmaka bensuhaisu. Nii et bensiin paistab peale tulevat.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: R Okt 16, 2009 15:50
Postitas I-Vaari
See bensuhais ongi normaalne kui sädet pole mis segu mootoris põlema sunniks. Muidugi liiga lahja ja liiga rikas segu ei sütti ka sädeme olemasolul.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: K Mär 03, 2010 15:06
Postitas aivarl
Mure endine. Külma ilmaga auto ei käivitu. Probleem paistab süvenevat, kui varem oli vähemalt 10 kraadi külma olema siis nüüd piisas juba tänasest -2 kraadist. Aku näitas 13v, voolu nagu oleks. Starter veab normaalselt. Vahepeal lööks nagu õhupuhastisse tagasi (mingi süütamine ikkagi toimub?). Käima olen saanud kahel moel: 1. tõmmates käivitub poolest pöördest. peale käivitumist jätsin mootori kohe seisma ja proovisin võtmest - käib nigu naksti! teine meetod käivitamiseks on järgmine: Ühendan aku viieks minutiks akulaadijaga (6A laadimisvooluga) ja käivitan täiesti muretult. Kui olen hommikul meetodil 1 või 2 auto käima ajanud võin päev otsa muretult ringi liikuda. Milles viga?

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: K Mär 03, 2010 15:47
Postitas 95SELaunch
13V näitab sul pinget, mitte voolu ju (Volts)

arvatavasti nõrk käivitusvool sul, kui laadimisseade abiga ikka käivitub, kontrolli aku seisundit
Algselt postitas: aivarl
Mure endine. Külma ilmaga auto ei käivitu. Probleem paistab süvenevat, kui varem oli vähemalt 10 kraadi külma olema siis nüüd piisas juba tänasest -2 kraadist. Aku näitas 13v, voolu nagu oleks. Starter veab normaalselt. Vahepeal lööks nagu õhupuhastisse tagasi (mingi süütamine ikkagi toimub?). Käima olen saanud kahel moel: 1. tõmmates käivitub poolest pöördest. peale käivitumist jätsin mootori kohe seisma ja proovisin võtmest - käib nigu naksti! teine meetod käivitamiseks on järgmine: Ühendan aku viieks minutiks akulaadijaga (6A laadimisvooluga) ja käivitan täiesti muretult. Kui olen hommikul meetodil 1 või 2 auto käima ajanud võin päev otsa muretult ringi liikuda. Milles viga?

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: K Mär 03, 2010 15:54
Postitas aivarl
Uus aku on teist päeva peal EXIDE EA770 - 77 AH, 760 A

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: K Mär 03, 2010 17:05
Postitas S9K
Voldid ongi pinge :D, amprid on vool ehk siis voolu tugevus. uus aku ei pruugi alati uus olla. Võib olla praak.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: K Mär 03, 2010 17:57
Postitas aivarl
Eelmine aku oli aasta vana. Ja sama jama toimus. Nii et lähtume nüüd eeldusest et aku on korras. Ps aku sai ka koormushargiga kontrollitud.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: N Mär 04, 2010 10:14
Postitas aivarl
Kas CPS võib süüdi olla?

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: N Mär 04, 2010 15:06
Postitas Trionic
Loomulikult võib . On juhtunud,et lühiskeerdudega(aga korralikult töötav)starter segab CPS signaali.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: R Mär 05, 2010 8:44
Postitas Virgo
Ei tea kas abi on, kuid rääghin enda kogemuse ka ära. Ma nimelt sõidan 2009a passatiga (garantiiline). Kui külma -15 ja enam, siis auto ei käivitu. Vahel veab starter normaalselt, vahel veidi uimasemalt. Kolm korda on auto puksiiriga esindusse veetud, asendusauto antud jne... Mingi hetk sa siis aku vahetatud, ikka jama, edasi vahetati küünlad. Küünlad olid siis 20 000 läbisõiduga juba otsa saanud. Jama ikka endiselt olemas. Viimase esinduse külastuse ajal öeldi, tahasest tuli info, et -15 ja enama kraadi puhul nagu ei peakski käivituma :headbang: Soovitati garaazis hoida. Veel oli neil info, et Eestis müüdav 95 on väga sita plahvatusega. Soovitati 98 tankida. Enam pole viitsinud teeninduses käia, ostsin krokodillid, sest teise auto pealt käivitub ideaalselt. Vedamine eriti autom. puhul ei aita.

Jutt 2,0 110KW mootorist ja nendega käivitusprobleeme jagub.

Ise kahtlustan veel, et ehk õli pole piisavalt vedel. Kuid egas ma seda kuidagi kontrollida saa (tehases pandu). Ja ega ei tea mis järgmine kord ka sisse kallatakse.

-10 c. juures ei käivitu.

Postitatud: T Mär 16, 2010 15:15
Postitas aivarl
CPS vahetatud, mure murtud!