1. leht 1-st

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: R Okt 23, 2009 15:20
Postitas Andre83
Kas ja kuidas on see võimalik?
9-3 2003a

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: R Okt 23, 2009 15:26
Postitas geneetik
Viiking küsis kunagi minu käest 5 tonni tarkvara modimise eest. Loobusin, laps asus taha istmele elama. Mõnede arvates ongi ohutum.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: R Okt 23, 2009 20:19
Postitas Andre83
Ohutum kindlasti, saan siis kinnitada, et olen asja uurinud :facts:

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 11:13
Postitas Virgo
Vabandan ette kui eksin. Aga kas SSaabil ei või olla sarnane süsteem nagu Mersul, et esimene airbag lülitub välja siis kui kasutada Mersu originaal lasteistet? Põhjuseks ikka ohutus. Esiteks ei unusta siis inimesed seda välja lülitada ja hiljem jälle sisse lülitada. Tihtilugu lasteistet kasutades on see pidevalt väljas ja siis vahepeal on istet kasutav täiskasvanu ohus. Saab ju ka tuntud kui ohutu auto, ei imestaks kui taoline süsteem peal...

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 11:25
Postitas joels
Ei ole kahjuks, ainus võimalus on lasta esinduses alaliselt väljalülitada, endale ütles Viiking samuti hinnaks kuskile 5k kanti.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 13:13
Postitas geneetik
Summa mida küsitakse on müstiline muidugi. Nagu vägisi tahetakse eemale hoida, et ära sa jumala eest tule ja telli seda tööd. Teeks hinna mingi tonn-paar... siis oleks ise vast lasknud töö ära teha. Vaevalt et seal midagi enamat on kui mõne biti muutmine. Tore kui teadjamad kommenteeriks.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 13:26
Postitas Andre83
Väike pettumus küll, et lihtsalt välja ei saa lülitada. Mulle juba tundus, et Saab on kõigele mõelnud. Mul isklikult on nii, et naine istub väiksemaga taga ja 6-aastane istub ees.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 13:52
Postitas anthillse
Üks lend idee omast kogemusest :P ärge sõimama hakkage.


Kõrval istujatoolis on istme sensor mis on seotud turvapadjaga kui see sensor lahti ühendata siis auto ei saa aru kas seal istub keegi või ei ja ehk nii moodi saad ka lapse kõrvale istuma panna, aga ma pole kindel kas see toimib. Sest enda autol oli istme sensor läbi ja kui õigesti mäletan siis samal ajal ei töötanud ka turvapadi.

Aga üksi sõites annab SID errori et turvavöö lahti.Et see ära kaoks pead kõrvalistuja turvavöö kinni panema.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 14:10
Postitas suur
Et siis lüliti sensorile vahele? :)

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 14:27
Postitas anthillse
Näiteks, kui on võimalik seda teha.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 14:38
Postitas Cyber
Ärge torkige turvavarustust sellisel kuliibinlikul moel! See ei ole päris naljaasi...

Ma usun, et kui korralikku turvavarustust kasutada, siis ei juhtu seal eesistmel selle 6-aastasega ka midagi. Kõrgendav padi ja korralikult pingul turvavöö. Üleliigseid riideid ei topi rihma vahele ja tõmbate rihmal ka alumise osa üle puusade pingule. Varakult tuleb selgeks teha lastele, et need asjad ei ole naljategemiseks (ei, ma ei loe praegu teemaalgaajle moraali..:), ma usun, et ta teab seda isegi..:) )

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: E Okt 26, 2009 14:39
Postitas Trionic
Ei ole võimalik nii teha,ilma,et srs tuluke süttiks.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 9:15
Postitas Andre83
Turva vajalikkuses muidugi ei kahtle, aga eneselegi tuli üllatusena manuaali tekst, kus kirjas, et alla 12a (alla 144cm pikkune) laps võib esimese turvapadja avanemisel saada tugevaid vigatusi. Kõige ohutum neile muidugi tagumine iste, aga vajaduse korral võiks saada seda välja lülitada. Enamikel markidel seda ka saab...Saab - ei saa

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 9:50
Postitas Eleri
Ei ole see summa ja kõik siin nii müstiline midagi.
See 5k ei ole ju lihtsalt "tarkvara modimine" nagu siin arvate. Teinekord küsige täpsustusi ja süvenege.

9-3SS i turvapadi on kaheastmeline, sinna pannakse vahele 2 takistit(originaali) ja vahetatakse välja ka turvavöö ehk pannakse ilma pürolaenguta vöö. See kõik tagab selle, et auto turvasüsteem toimib edasi, ja kaitstud on ka kõrvalistmel olev laps. Ilmselt ei ole turvavöö odav asi, ja sellest ka see 5k.

Teine faktor, mis peaks teemaalgatajale sobima on see, et istmeandur saab aru kui raske "tegelane" istmel istub. Kuna laps on kerge saab iste sellest aru, ja avarii korral ei rakendata kogu laengut. Seega pane oma laps sinna rahus istuma, nagu Cyber ütles, turvavöö ilusti peale, ja sõida.

EDIT: lisaks tänu qdwini postitusele, loomulikult kasutada lapse "istmekõrgendust."

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 9:59
Postitas qdwin
Algselt postitas: &RE
Turva vajalikkuses muidugi ei kahtle, aga eneselegi tuli üllatusena manuaali tekst, kus kirjas, et alla 12a (alla 144cm pikkune) laps võib esimese turvapadja avanemisel saada tugevaid vigatusi.
Kuna laps on lühike, võib turvavöö püropinguti lapse üles puua. Mu poja ütles mõned aastad tagasi, et just turvavöö tegi talle esiistmel koledasti haiget rindkeret pigistades. Turvapadja laks vastu nägu ei olnudki nii hull (mis sest nägu oli löögist punane enam kui ööpäeva)

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 10:36
Postitas anthillse
Kui õigesti mäletan siis kevadel küsisid turvavöö komplekti eest alla 6 k ,ehki mul oli vaja ainult turvavöö pistikut ja seda nad eraldi ei müü. Rõvetad röövlid :gun:

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 10:43
Postitas Eleri
Ilmselt on VM tõesti süüdi selles, et tehas on nii ette näinud. Turvasüsteemid ongi tegelikult ju ainult inimeste piinamiseks välja mõeldud.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 11:17
Postitas iisak
Algselt postitas: Eleri
Ilmselt on VM tõesti süüdi selles, et tehas on nii ette näinud. Turvasüsteemid ongi tegelikult ju ainult inimeste piinamiseks välja mõeldud.
Paremini poleks isegi mina suutnud vastata:headbang:

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 11:39
Postitas anthillse
Turvavarustuse vajalikuses ma ei kahtle ega heida midagi ette aga MY A.S tehas kirjutab ette et turvavöö komplekti peab 6k müüma, arvasti VM on sinna oma 200% juurde hindluse otsa lisanud.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 11:58
Postitas dohman
enamuse 6K-st moodustab uus turvavöö.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 12:10
Postitas Eleri
Algselt postitas: anthillse
Turvavarustuse vajalikuses ma ei kahtle ega heida midagi ette aga MY A.S tehas kirjutab ette et turvavöö komplekti peab 6k müüma, arvasti VM on sinna oma 200% juurde hindluse otsa lisanud.

OT: Ettevõtlus ja äriühing on Eesti Vabariigis loodud omanikule tulu teenimiseks. Äriseadustik näeb ette seda kui kasumlikku tegevust. Heategevuslikul eesmärgil on teised ühingud.

Tegelikult vist on teema ammendatud, ja teemaalgatajale erinevad lahendused pakutud.

Kõrvalistuja turvapadja väjalülitamine

Postitatud: T Okt 27, 2009 12:25
Postitas anthillse
Kliendina nii see kahjuks on et võta või jäta aga VM oma 5 miljonise maksuvõlaga just kasumis ei ole.