1. leht 1-st
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 5:37
Postitas cabric
Pikemat aega painab mõte, et cabriole sobiks hästi see laugjam saba, kuidas ma sulle seletan.....tahaks need nurgad ära kaotada. Küsimus ongi nüüd selles, et kuidas sa lähed ja hakkad täiesti tervet autot lõikama. Auto on küll minu oma ja võiks ju mõelda, et teen mis tahan aga päris nii see vist ka ikka ei ole.
Kas see jutt on nüüd õiges kohas või peaks olema see teemana eraldi , seda ma küll ei oska öelda.
Veel üks asi, vaatan, Sa oled hea kuulaja, mõtlesin, et teen cabriole hardtopi.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 8:45
Postitas Andrus99
Mul nagu oma autoga seoses pole selliseid mõtteid tekkinud, seega ehk sobiks see jutt eraldi aruteluks... ja ega ma päris täpselt aru saa, mida sa mõtled oma jutu esimese poolega

klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 9:56
Postitas cabric
Pidasin silmas seda, et pakiruumiosa poleks raiutud muljega vaid sellise sujuva langusega nagu vanadel turbo aerodel ja ka tavalistel kupeedel.
Pole mingi kogenud teemaalgataja aga tasuks ehk arutleda millise piirini võiks ümberehitustega minna.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 10:08
Postitas Cyber
Ma korjasin selle Andruse autosse mittepuutuva siiski sealt teemast ära.
Arutage eraldi teemas edasi..

klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 10:12
Postitas farmacoma
sellise luugiga tagaosaga kabrio pilte olen kuskil näinud. vist isegi tehase prototüüp oli sellind.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 10:20
Postitas Cyber
Need on ilmselt ikka ise lõigatud. Tehase prototüüpidel (nii saabmuseumis, kui ka ringisõitval) on ikka selline nagu kõigil ..

klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 10:28
Postitas vallikas
Võibolla on õige ka olemas kusagil, ma viskasin mingi porno kokku
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 10:39
Postitas Andrus99
Hollandi kokkutulekul oli mu mäletamist mööda üks punane iselõigatud cabrio (toorikuks 3-ukseline), kahjuks ei teinud pilti. Ja muidugi oli seal see 4-ukseline kollane iselõigatud cabrio - sellest peaks pilte kuskil olema küll (aga see oli vist sedaanist ikkagi tehtud...?).
EDIT: see 4-ukseline on jah sedaanist tehtud
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: R Nov 20, 2009 11:56
Postitas Andrus99
Algselt postitas: cabric
Pidasin silmas seda, et pakiruumiosa poleks raiutud muljega vaid sellise sujuva langusega nagu vanadel turbo aerodel ja ka tavalistel kupeedel.
Pole mingi kogenud teemaalgataja aga tasuks ehk arutleda millise piirini võiks ümberehitustega minna.
Aga tee mingi photoshop ja vaata kuidas välja kukub.
Siis saab siin arutada, kuigi mulle isiklikult tundub kogu see mõte ketserlik... klassik kabrio on väga võluv oma kandilise tagaotsaga.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: L Nov 21, 2009 1:32
Postitas cabric
Sull võib isegi õigus olla, mõtlesingi enne asja kallale asumist konsulteerida. joonistasin kerele selle kaldjoone peale ja viirutasin lõigatava osa läbi ja tundus OK aga kahtlus jäi. see, et rikukuksin auto originaalsuse on kindel.
Vahest on hea kui keegi sind kahe jalaga maa peale tagasi toob.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: L Nov 21, 2009 9:40
Postitas saabu14jr
Algselt postitas: farmacoma
sellise luugiga tagaosaga kabrio pilte olen kuskil näinud. vist isegi tehase prototüüp oli sellind.
Tehases oli taoline Targa keretüüpi mudel.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: L Nov 21, 2009 11:26
Postitas Allar119
Joonistasin selle jutu peale natuke: alumine siis originaal ja ülemine natuke muudetud
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: L Nov 28, 2009 22:19
Postitas cabric
umbes nii ma seda ette kujutasin. üks asi tingib teise ning teine kolmanda ja ongi asi totaalselt ülekujundatud.
loobun, ei viitsi selle jampsiga enam edasi tegeleda.
valmis ka üks a piilari negatiivse kaldega variant aga lapsed hakkasid nutma kui seda nägid. jäägem siis sündsuse piiresse.
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: P Nov 29, 2009 2:43
Postitas cabric
rikkumatul kujul
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: P Nov 29, 2009 12:26
Postitas S9K
See kollane ise moditud pilt on päris äge, katuse joon langeb täpselt samamoodi nagu kere, lisaks annab kõvasti juurde tagumise akna kuju, see hokikepi kuju. Musta on ees natuke palju saanud.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: P Nov 29, 2009 18:52
Postitas cabric
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
See kollane ise moditud pilt on päris äge, katuse joon langeb täpselt samamoodi nagu kere, lisaks annab kõvasti juurde tagumise akna kuju, see hokikepi kuju. Musta on ees natuke palju saanud.
teisel versioonil üritasin ninaosa õhulisemaks muuta aga kindlasti muud hädad küljes...liiga kirju jne. peamine oht, et saabile isloomulik joon võib kaduma minna. silueti üritasin võimaluste piires säilitada, samas on kasutatud väga mitte margipõhiseid kujunduselemente.lihtsalt eksperimenteerimise mõttes ideede fikseerimiseks, viitsi ju kümmet varianti välja töötada, lihtsam on kuhjata kõik ühte
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: P Nov 29, 2009 19:28
Postitas tõh
Ee... mis värk nende heleroheliste ja helesiniste triipudega on?
Kinda' 'shroomish...
Lisatud failid
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: P Nov 29, 2009 19:36
Postitas S9K
Cabric ära rohkem enam joonista. Viimane pilt on väga mööda.
klassik cabrio kerejoonte muutmisest
Postitatud: P Nov 29, 2009 19:47
Postitas cabric
võtan kuulda saabüheksaninethousandtuhattonni. minu pärast võib teema lukku panna