1. leht 2-st

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 9:24
Postitas Maksim
Tervist!

Kuna ei leidnud sobivat teemat ja asjaga on suht kiire siis palun abi järgmise mure lahendamiseks:

Sai just tehtud mootori ja veermiku kapremont. Ja kõik töötas ca 50km ja siis hakkas mingi jama pihta. Kõigepealt sain ise sõita mingi 200m ja hakkas põlema check engine tuli. See selleks... tavaliselt ei ole kõige hullem jama. Igatahes eile kui rakverest tallinnasse jõudsin, juhtus midagi kummalist:
1) TCS OFF tuli hakkas põlema ja enam ei kustunud
2) cruise control enam ei funksinud.
3) Kui jäin tühikäigule kukkusid pöörded mingi 500 peale ja niimoodi väljasuremise ääre peale misjärel mootor loobus töötamast järgmise käivitamiseni.

Koju jõudes mootor turtsus madalatel pööretel kuidagi jeeli-jeeli. Nii... ja täna pidin ära sõitma mingi 100km, mille jooksul kadus mootorilt jõud tagant ära. Esimesel korral ta veel taastus mingi hetk. Mootor nagu välja eis urnd võid lihtsalt ei tõmmanud... Turbo näidik liikus küll vastavalt gaasipedallile aga mis ei tõusnud... pöörded. Nüüd ongi nii, et kui tahan sõita kuhugi pean kohe peale käivitamist veits gaasi hoidma, muidu sureb kohe välja.

Ühesõnaga... öelge, kust ma viga otsima peaks...

Tänud ette...

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 9:42
Postitas iisak
Drosselklapp Limp-Homes.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 9:48
Postitas Maksim
Tänan abi eest aga see vastus on minu jaoks kuidsgi liiga lakooniline...

ehk saate täpsustada, mida see tähendab ja mida ma tegema pean et korda saada... ehk ostma mingi jupi vms

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 9:53
Postitas iisak
Pöördu Saabe remontivasse töökotta.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 11:44
Postitas Maksim
Vaadake, kui ma elaks tallinnas siis ehk pöördukski aga ma sellepärast palungi abi, kuna olen kaugel. oleks vaja rakveres see korda saada...

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 12:01
Postitas Homersimpson
Midagi taolist

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 16:51
Postitas Trionic
Sellest pole ju midagi abi,kui viga likvideerimata ja veakoodid kustutamata.Keerad süüte sisse ja kohe "limp" tagasi.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: E Nov 23, 2009 20:50
Postitas Maksim
Algselt postitas: Trionic
Sellest pole ju midagi abi,kui viga likvideerimata ja veakoodid kustutamata.Keerad süüte sisse ja kohe "limp" tagasi.

Noh tegelt, kui aku pealt klemmi maha võtad mõneks ajaks ja selle throttle body paika sätid, ei tule limpi enam ja saab tegeleda probleemi lahendamisega. Muideks sai ka veakood loetud aga viga veel täna leitud ei saand, vb homme ehk. Probleem on muideks pööretes mis kõiguvad tühikäigul ja vahes langevad üsna madalale. Aga tänan abi eest simpsonit, hoidisin aega korralikult kokku sellega.

Muideks kui keegi oskab öelda või soovitada kust viga otsida siis võiks seda teha... muideks veakoodiks oli "random misfire"

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:03
Postitas iisak
Sellel "veakoodil" EI OLE mitte mingisugust seost Drosselklapi Limp-Home reziimiga.
Kui sa veel paar nädalat oma aega "kokku hoiad" ja isu täis saab siis oleks mõtekas pöörduda ikkagi mõnda Saabe remontivasse töökotta:facts:

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:13
Postitas Trionic
Algselt postitas: Maksim
Algselt postitas: Trionic
Sellest pole ju midagi abi,kui viga likvideerimata ja veakoodid kustutamata.Keerad süüte sisse ja kohe "limp" tagasi.

Noh tegelt, kui aku pealt klemmi maha võtad mõneks ajaks ja selle throttle body paika sätid, ei tule limpi enam ja saab tegeleda probleemi lahendamisega. Muideks sai ka veakood loetud aga viga veel täna leitud ei saand, vb homme ehk. Probleem on muideks pööretes mis kõiguvad tühikäigul ja vahes langevad üsna madalale. Aga tänan abi eest simpsonit, hoidisin aega korralikult kokku sellega.

Muideks kui keegi oskab öelda või soovitada kust viga otsida siis võiks seda teha... muideks veakoodiks oli "random misfire"

Aku lahtühendamine ei likvideeri vigu,ega kustuta mäludest ka koode(v.a. emissioonidega seotud ajutised vead). Tuleb ka see "limp-home" tavaliselt tagasi-kas kohe,või veidi hiljem.Ja nagu Iisak juba mainis-aega hoiad sa tõesti kõvasti kokku seal pimesi surkides.
Profiilis oled üheks enese asukohaks märkinud ka Tallinna.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:41
Postitas 95SELaunch
Kunagi vana 9-5ga oli häda, et põles Check Engine, kütusekulu oli 16 l/100, must suits. Olin sel ajal Haapsalus. On meil Peugeot keskus, ainuke "normaalne" teenindus Läänemaal, seal öeldi et kõik ok, tuli ikka Tallinna minna, selgus et asi oli vakuumvoolikus

Nii et liiguta autot pealinna ja pöördu Saabi spetside poole

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:44
Postitas Maksim
Ärge nüüd tigedad olge.... Ma satun tallinnasse küll, aga harva.

Ma selgitaks veel... Mul on ligipääs tehnikale, mis loeb ja kustutab veakoode ja see on tehtud... ütlesin ju et oli "random misfire". Mul on nüüd see, et ma otsin probleemi alget.

Ma saan auto korda ka Rakveres... On olemas elektroonika ja tehnika ja muud asjad, nii et saab hakkama... küsimus on lihtsalt selles kui kaua aega läheb selle asjaga. Aeg = raha eksole.

Kui te ei taha aidata siis pole vaja. Ma lihtsalt arvasin, et see foorum on loodud saabikasutajatele teiste kasutajate jaoks, et üksteist aidata muljetada jne... Ma lihtsalt ei saa aru miks siinne rahvas tundub selline, et kui mingit muret kurdad, siis tuleb enamasti vastuseks "tule meie juurde ja me teeme korda, me oskame; ära ise kindlasti tee, ajad hullemaks;"

No ei ole see saab ka mingi tuumafüüsika, kõik saab korda ja probleem lahendatud. Ma lihtsalt palusin abi vea leidmisel.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:50
Postitas Eleri
Inimesed ei ole tigedad, lihtsalt hiromandid ka mitte.

Üks arusaamatus jäi siiski ka sinu postitusest. Kui autoga tegeleb 3 pädevat mehhanikut, milles siis asi?

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:55
Postitas ivomets
mulle ka meeldib, et sa ise proovid veale lahendust leida.
saabide elektrooniliste vigade lugemiseks/kustutamiseks on vaja ühte seadet, mida tech-2 kutsutakse.
kas see rakveres kellegil olemas? kui jah, siis muidugi see oleks abiks ka teistele saabiinimestele ehk tulevikus, kui avalikustad koha.

samas kui seda seadet ei ole, siis võib su ka pisikese vea leidmine ja lahendamine võtta nädalaid, nagu keegi härra foorumist kirjutas.

elu näidanud, et pealinna sõit spetside juurde on puhas oma aja võit!
kuna ise olen ka eemal pealinnast, ma Pärnust, siis olen nii mõnigi kord ette võtnud sõidu pealinna, et seal 5...10 min lasta autot remontida, selle tech-2 abil.
ja isegi raha pole selle väikse asja eest tavaliselt võetud. :notworthy: kui on väike asi, näiteks mõni elektroonika pistik oksüdeerunud, või lahti jne..

lihtsalt ära saa asjast valesti aru, et keegi aidata ei taha, tegelt siinne seltskond on väga abivalmis; lihtsalt aja jooksul välja kujunenud mõned asjad, et kuidas neid kiirelt ja odavamalt ravida.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 9:56
Postitas Cyber
Algselt postitas: Maksim
Ma selgitaks veel... Mul on ligipääs tehnikale, mis loeb ja kustutab veakoode ja see on tehtud... ütlesin ju et oli "random misfire". Mul on nüüd see, et ma otsin probleemi alget.
Iisak juba mainis, et antud veakood ei ole seotud drosselklapi limp-home režiimiga.
Kui te ei taha aidata siis pole vaja. Ma lihtsalt arvasin, et see foorum on loodud saabikasutajatele teiste kasutajate jaoks, et üksteist aidata muljetada jne... Ma lihtsalt ei saa aru miks siinne rahvas tundub selline, et kui mingit muret kurdad, siis tuleb enamasti vastuseks "tule meie juurde ja me teeme korda, me oskame; ära ise kindlasti tee, ajad hullemaks;"

No ei ole see saab ka mingi tuumafüüsika, kõik saab korda ja probleem lahendatud. Ma lihtsalt palusin abi vea leidmisel.
Ma ei kahtlegi, et saab hakkama, lihtsalt, et sa oled suhteliselt uus foorumiliige, siis me ei tea su tausta ja aegade jooksul on siin väga palju nähtud seda varianti, kus "tahan ise teha" viib lõpuks selleni, et on raisatud nädalaid ja lõpuks mindud ikkagi spetsialisti juurde, kes asja kiirelt lahendavad. Ega too SAAB ei ole tõesti tuumafüüsika, aga omad kiiksud tal on (eks igal margil on) ja väga tihti peab neid teadma, et asja kiirelt korda teha.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 10:23
Postitas Jupats
random misfire ei viska drosselit limp-home. Kui tekib x ajahulga jooksul liiga palju misfirereid, siis visatakse ette ainult veakood, mis reeglina mõne päevaga kustub. Limp home tekib juba tõsisemate probleemidega.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 11:30
Postitas praktikant
[/quote]Ma ei kahtlegi, et saab hakkama, lihtsalt, et sa oled suhteliselt uus foorumiliige, siis me ei tea su tausta ja aegade jooksul on siin väga palju nähtud seda varianti, kus "tahan ise teha" viib lõpuks selleni, et on raisatud nädalaid ja lõpuks mindud ikkagi spetsialisti juurde, kes asja kiirelt lahendavad. Ega too SAAB ei ole tõesti tuumafüüsika, aga omad kiiksud tal on (eks igal margil on) ja väga tihti peab neid teadma, et asja kiirelt korda teha. [/quote]

Kisub nagu teise teemasse, aga mul sihuke arusaamine, olen ka uus kasutaja:
Konkreetne vastus et pöördu töökotta, pole vast see mida foorumist oodatakse. :wall:
Et siis rohkem selline suhtlemise ja lobaajamise koht. :P Parandage mind kui vaja.
Rääkides aja kokkuhoiust: kõige otstarbekam variant vea parandamiseks on pöörduda kohe töökotta ja mitte raisata aega netiavarustes rohkem kui värkstoa aadressi leidmiseks vaja. Põhimõtteliselt võiks eeldada, et küsimusega foorumisse pöörduja teab töökoja aadressi. Erandeid muidugi on ka.
Võiks suhtuda rahulikumalt igasuguste tegelaste kõikvõimalikesse ideedesse, isegi kui need kellelegi kummalised või arusaamatud tunduvad. Antud juhul siis jätke Maksimile võimalus tulla 3 nädala pärast, mootorijupid kotiga õlal.
Noh, ja mul on ka tunne, et müügitöö üldse on siin tiba liiga tugevaks läinud, võiks kuidagi vaiksemalt võtta küll. :gun:

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 12:01
Postitas Eleri
Algselt postitas: praktikant


Kisub nagu teise teemasse, aga mul sihuke arusaamine, olen ka uus kasutaja:
Konkreetne vastus et pöördu töökotta, pole vast see mida foorumist oodatakse. :wall:
Et siis rohkem selline suhtlemise ja lobaajamise koht. :P Parandage mind kui vaja.

Parandan, antud teema ei ole mitte LOBA alamfoorumis, aga töö mis eeldab uurimist ja tech 2 te ei ole parandatav klaviatuuri abiga.
seda enam, et autot pole keegi näinud ja selle ajaloost, ja tehtud töödest ei tea ka keegi midagi.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 12:45
Postitas Maksim
Eleri:

Üks arusaamatus jäi siiski ka sinu postitusest. Kui autoga tegeleb 3 pädevat mehhanikut, milles siis asi?

´Ma selgitan veidi siis muusikat, ei tahtnud poleemikat tekitdada.
Kuna ma ise viibin iga päev tapal ja liikuma pääsen mitte varem kui 17.00 või nii, siis mul ei ole võimalik sõita tallinnasse lihtsalt kähku õhtul remontima autot. Nii...

3 mehhaanikut... no mitte sõna otsese mõttes, pigem see et ma leiaks Rakverest ja isegi tapalt inimesi kes saaks sellega hakkama, lihtsalt küsin teie soovitusi või näpunäiteid et kiirmini ja lihtsamalt saada.

Saage aru kulla rahvas... Selleks et mu auto sõidaks ja ma oleks sellega õnnelik ei pea ma seda viima troosti, audaceri, VM või saabiantisse. On ka muid inimesi, kellel mutrivõti käes püsib. Ma lihtsalt arvasin et kuna foorum on ikka selleks et üksteist aidata, siis tahtsin teilt arvamust ja abi paluda. Ma ei tahtnud et te teeks reklaami, et tulge minu juurde ja ma teen korda jne jne...

Kui te olete töökojast ja ei taha teisi inimesi soovituse või nõuandega aidata ilma selle eest raha küsimata näiteks: "kontrolli neid voolikuid või seda andurit" siis jumala eest ärge tehke palun.

Ja ausõna ma ei ole loll inimene... ma tean täpselt kus remonditakse, mida remonditakse ja mida selle eest küsitakse.

Ja veel üks asi.... Ma ei saa aru miks on siin paljudel selline suhtumine nagu: "las siis tuleb mootorijuppidega kotis" "sa ei saa hakkama" "Las saabispetsialist teeb" jne...
Miks? Mis on selles halba kui autot remondib lukksepp, kes ei ole saabitöökodade liige?


Nii et oleme ikka sõbrad edasi.... :thumb:

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 12:47
Postitas ivomets
annan konkreetset nõu: kontrolli tech-2 ga. saad vea teada.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 12:49
Postitas IFF
Algselt postitas: Maksim

Saage aru kulla rahvas... Selleks et mu auto sõidaks ja ma oleks sellega õnnelik ei pea ma seda viima troosti, audaceri, VM või saabiantisse. On ka muid inimesi, kellel mutrivõti käes püsib. Ma lihtsalt arvasin et kuna foorum on ikka selleks et üksteist aidata, siis tahtsin teilt arvamust ja abi paluda. Ma ei tahtnud et te teeks reklaami, et tulge minu juurde ja ma teen korda jne jne...

Kui te olete töökojast ja ei taha teisi inimesi soovituse või nõuandega aidata ilma selle eest raha küsimata näiteks: "kontrolli neid voolikuid või seda andurit" siis jumala eest ärge tehke palun.

Ja ausõna ma ei ole loll inimene... ma tean täpselt kus remonditakse, mida remonditakse ja mida selle eest küsitakse.

Nii et oleme ikka sõbrad edasi.... :thumb:

Lihtsalt 9-5 on juba nii uus ja pirtsakas, et räägib enda muredest ainult Tech2 vahendusel. Ilma on vigade leidmine kõvemat sorti ennustus töö.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 13:32
Postitas Cyber
Asi pole selles, et remontida ei võiks keegi teine mehhanik. Lihtsalt paljudel juhtudel on see remontimine mõttetu, kiire tuvastamine on aga paraku võimalik spetstehnikaga, mida teistel ei ole..:(

Tegelikult oled sa ju saanud juba vastused kätte, kiire work-around'i kuidas limp-home maha saada ja ka soovituse, et selle asja tegelik kordasaamine eeldab spetsialisti lähenemist. Ei taha tõesti sulle keegi kotti pähe vedada, paljudel räägib lihtsalt kogemus.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 16:38
Postitas Maksim
Tänud abi eest, annan veast ja tulemusest teada kui korras.

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 20:59
Postitas Trionic
Tsitaat:
Kui te ei taha aidata siis pole vaja. Ma lihtsalt arvasin, et see foorum on loodud saabikasutajatele teiste kasutajate jaoks, et üksteist aidata muljetada jne... Ma lihtsalt ei saa aru miks siinne rahvas tundub selline, et kui mingit muret kurdad, siis tuleb enamasti vastuseks "tule meie juurde ja me teeme korda, me oskame; ära ise kindlasti tee, ajad hullemaks;"

Kusagilt sellest teemast ei loe välja (enese)reklaami minu-sinu-tema-sellele firmale.Lihtsalt GM scanner,Tech-2 on päris suure maksumusega aparaat:ka paljas "raud" maksab kasutatuna üle 50 000 eesti krooni.Tarkvara sinna juurde teeb ligilähedase summa.Viimast on vaja pidevalt uuendada,samuti viiekohaliste summade eest. Neid aparaate on eestis päris mitmeid,(pakun,et üle kümne).Saabidele sobivate mälukaartide omanikke on KINDLASTI alla kümne.
Neid,kes sellest "pudrust",mida need softid sisaldavad ka midagi aru saavad ning midagi pädevat sellega teha suudavad,on alla viie.
On ka üks TÕELINE PROFF (ainult üks), kes küll kunagi end ei ürita reklaamida(kindlasti mitte mina).

probleem mootori tööga 2000a. Aero

Postitatud: T Nov 24, 2009 21:36
Postitas Trionic
"Random Misfire" on väga laialivalguv OBD2 veakood.Seda võivad põhjustada väga paljud tegurid:õhuleke(vaakumvoolikud,õhulõdvikud,tihendid,O-rõngad),kütuseleke(pihustite tihendid,evaporeerimine jne.),mõlema eelneva puudujääk(vananenud-umbes filtrid),süüteprobleemid(tavaliselt DI rikked,või riknenud süüteküünlad),vigase klapiga kütusepaagikork,karterituulutus,ülerõhk jahutussüsteemis(ülekuumenemine, mida kuni 120c `ni "kelladelt" ei saa tuvastada),jne,jne,jne.

Täna võitlesin Volvoga(S80),millele 3 erinevat "PÄDEVAT" töökoda olid andnud diagnoosiks (testriks KTS), et vigane on "bank1- sensor 1",ehk siis nende keeles "lambdaandur"- hapnikuandur.
No ei olnud.
Lambda (arvutuslik näit) väärtus oli vale.Veaks see sama(sarnane) "random misfire,cyl.1,2,3),mille võib põhjustada mis iganes,millel on seost põlemisprotsessiga silindris.