Negatiivne päev Troostis
Postitatud: T Dets 01, 2009 8:52
Alustan siis kõigepealt sellest, et suvel käisin Iisaku juures (Audacer), kus veermiku diagnostikat teostasime. Iisak tegi nimekirja, üks positsioonidest oli ka PAREMA õõtshoova tagumine puks.
Korjasin, nagu tavaliselt, hinnapakkumisi, ja mõtlesin, et proovin see kord Troosti teenust, hind oli Saabiantist natuke (paarsada eeku) odavam.
Meil oli tihe kirjavahetus prouaga Eleri, kus leppisime kokku ajast ja detailidest. Need olid siis PAREMA õõtsa puks, abiraami puksid j ne. Kõik see oli kirjas. Ok, remont oli teostatud, sh. puksi maksumus oli umbes 1500 tööga.
Talveks tegin veel ühte, sõltumatu diagnostikat. Firma ei spetsialiseeru Saabidel, on aga spets vedrustuse küsimustes. Õeldi, et kõik on korras, vahetamist vajavad tagumised pidurid ja PAREMA õõtshoova tagumine puks. Näidati, et see on vana (huvitav, et parema puksi seis oli hullem kui vasakul, vasakut vahetati aga veel Rootsis aasta tagasi).
Ok, alustasin uuesti kirjavahetust Troostiga, et kuidas nii. Reedel see algas, öeldi et tule esmaspäeval. Ok
Esmaspäeva keskpäeval tulin Troosti. Keegi pesis oma Volvot töökoja ees, pargisin maja kõrvale. Tulin sisse, sees aga käis skandaal selle üle, kes oma autot tööajal uste ees peseb. Ootasin, kuni tüli oli lõppenud. Rääkisin Eleriga, siis läksin garaazi. Garaazis ootasid mind 2 meest. Üks oli suurem, lühikeste juustega, vist Viki, kui ma ei eksi. Täitsa normaalne mees, kuulas rahulikult, vaatas auto põhja, oli nõus et jah vasakpuks on mingil põhjusel uuem. Siis rääkima hakkas juba teine mees, pikade juustega.
"No me ju vahetasime ühe puksi", ütes tema, millele vastasin et kirjas oli PAREM puks. Mees aga hakkas ajama et "äkki avastasime, et vasak on halvemas seisundis, vahetasime seda".
Argumenteerisin, et diagnostikat ma nende poolt tellinud ei ole, tulin konkreetse küsimusega ja see oli Eleriga kokku lepitud, teiseks vasak ei saa olla halvem kuna aasta tagasi Rootsis vahetatud. Mees aga ikka ajas edasi "arvatavasti vasak oli hullem, milleks vahetada paremas seisundis paremat puksi", millele jälle vastasin et esiteks parem puks ei olnud hea, teiseks see on minu asi, kui tahan võin iga nädal sama detaili vahetada, kui mul tahtmist on, ise ju valin lõppkokkuvõttes, mida vahetada.
Okey. Läksime kontorisse, pikade juustega mees karjus Eleri peale "paned enda miinusesse", jätsin võtmeid, ütlesin et tulen õhtul.
Tulin õhtul, Eleri rääkis, et see on VIIMANE KORD kui ma nende juures käin, kuna tegelen petmisega!
Vott kuidas! Selle asemel, et vabandada, et oli vahetatud vale detail, süüdistati mind petmises! Veel ta mõtles välja, nagu ta helsitas mulle ja ütles et vahetavad vasaku õõtshoova puksi ja nagu ma olekin nõus!
Okey, esiteks olen 100% kindel, ei ainuke kord, kui ta helistas, ütles ta "Võid oma autole järgi tulla". Kõik. Mingeid pukside küsimusi me telefoni teel ei arutanud. Teiseks, asjad ei lange kokku. Kui see oleks petmine, miks ta ei öelnud mulle seda veel reedel? Või esmaspäeva hommikul? Miks "IDEE" tuli just esmaspäeva õhtuks, kui ta kandis endale 1500 miinusesse?
Head Troosti inimesed, mul ei ole midagi teie meistrite vastu, tööd nad teevad hästi, suhtlevad hästi ka, tehniline varustus on teil hea. Kuid niisuguse teenindusega, nagu kontoris proua Eleri juures, ma küll ei viitsiks kunagi teie juures käia. Vabanduse asemel süüdistamine, kuidas saab üldse niimodi teha?
NB. Naaber ütles, et ole nüüd õnnelik, et vahetati ja ole rahulik. Aga ma ei ole nõus vaikselt istuda, ei ole niisugune inimene. Ma tean, et mul on õigus, ma tahtsin just KVALITEETI, mitte petmist. Muul juhul seda artiklit siin ei oleks, ja oleks megaõnnelik kummdetaili üle
Korjasin, nagu tavaliselt, hinnapakkumisi, ja mõtlesin, et proovin see kord Troosti teenust, hind oli Saabiantist natuke (paarsada eeku) odavam.
Meil oli tihe kirjavahetus prouaga Eleri, kus leppisime kokku ajast ja detailidest. Need olid siis PAREMA õõtsa puks, abiraami puksid j ne. Kõik see oli kirjas. Ok, remont oli teostatud, sh. puksi maksumus oli umbes 1500 tööga.
Talveks tegin veel ühte, sõltumatu diagnostikat. Firma ei spetsialiseeru Saabidel, on aga spets vedrustuse küsimustes. Õeldi, et kõik on korras, vahetamist vajavad tagumised pidurid ja PAREMA õõtshoova tagumine puks. Näidati, et see on vana (huvitav, et parema puksi seis oli hullem kui vasakul, vasakut vahetati aga veel Rootsis aasta tagasi).
Ok, alustasin uuesti kirjavahetust Troostiga, et kuidas nii. Reedel see algas, öeldi et tule esmaspäeval. Ok
Esmaspäeva keskpäeval tulin Troosti. Keegi pesis oma Volvot töökoja ees, pargisin maja kõrvale. Tulin sisse, sees aga käis skandaal selle üle, kes oma autot tööajal uste ees peseb. Ootasin, kuni tüli oli lõppenud. Rääkisin Eleriga, siis läksin garaazi. Garaazis ootasid mind 2 meest. Üks oli suurem, lühikeste juustega, vist Viki, kui ma ei eksi. Täitsa normaalne mees, kuulas rahulikult, vaatas auto põhja, oli nõus et jah vasakpuks on mingil põhjusel uuem. Siis rääkima hakkas juba teine mees, pikade juustega.
"No me ju vahetasime ühe puksi", ütes tema, millele vastasin et kirjas oli PAREM puks. Mees aga hakkas ajama et "äkki avastasime, et vasak on halvemas seisundis, vahetasime seda".
Argumenteerisin, et diagnostikat ma nende poolt tellinud ei ole, tulin konkreetse küsimusega ja see oli Eleriga kokku lepitud, teiseks vasak ei saa olla halvem kuna aasta tagasi Rootsis vahetatud. Mees aga ikka ajas edasi "arvatavasti vasak oli hullem, milleks vahetada paremas seisundis paremat puksi", millele jälle vastasin et esiteks parem puks ei olnud hea, teiseks see on minu asi, kui tahan võin iga nädal sama detaili vahetada, kui mul tahtmist on, ise ju valin lõppkokkuvõttes, mida vahetada.
Okey. Läksime kontorisse, pikade juustega mees karjus Eleri peale "paned enda miinusesse", jätsin võtmeid, ütlesin et tulen õhtul.
Tulin õhtul, Eleri rääkis, et see on VIIMANE KORD kui ma nende juures käin, kuna tegelen petmisega!
Vott kuidas! Selle asemel, et vabandada, et oli vahetatud vale detail, süüdistati mind petmises! Veel ta mõtles välja, nagu ta helsitas mulle ja ütles et vahetavad vasaku õõtshoova puksi ja nagu ma olekin nõus!
Okey, esiteks olen 100% kindel, ei ainuke kord, kui ta helistas, ütles ta "Võid oma autole järgi tulla". Kõik. Mingeid pukside küsimusi me telefoni teel ei arutanud. Teiseks, asjad ei lange kokku. Kui see oleks petmine, miks ta ei öelnud mulle seda veel reedel? Või esmaspäeva hommikul? Miks "IDEE" tuli just esmaspäeva õhtuks, kui ta kandis endale 1500 miinusesse?
Head Troosti inimesed, mul ei ole midagi teie meistrite vastu, tööd nad teevad hästi, suhtlevad hästi ka, tehniline varustus on teil hea. Kuid niisuguse teenindusega, nagu kontoris proua Eleri juures, ma küll ei viitsiks kunagi teie juures käia. Vabanduse asemel süüdistamine, kuidas saab üldse niimodi teha?
NB. Naaber ütles, et ole nüüd õnnelik, et vahetati ja ole rahulik. Aga ma ei ole nõus vaikselt istuda, ei ole niisugune inimene. Ma tean, et mul on õigus, ma tahtsin just KVALITEETI, mitte petmist. Muul juhul seda artiklit siin ei oleks, ja oleks megaõnnelik kummdetaili üle