H: SAAB 9000CDE 95
Postitatud: K Juun 01, 2005 15:56
9000 CDE Viljandis
No nii, käisin seal siis huvi pärast ära. Vaatasin selle üle ja siin on minupoolsed kommentaarid auto kohta...
Välimus on hea. Klaasi ääres on õhk alla läinud aga see ei häiri küll praegu, eks kunagi tuleb nagunii klaasi vahetada. Suhteliselt täksideta klaas oli. Värv oli ka korralik ja mõni üksik parklatäks ukse peal. Nats häiris kõrvalistujapoolse tagumise ukselingi juures väheke jooksma lastud värv... Uksed käisid hästi, kõik elekter toimis: luuk, klaasid peeglid, antenn. Istmesoojenduse kaitsmed olid aga millegi pärast välja võetud??? Ei tea, mis seal siis on või oli. Need igatahes ei töötanud.
Automaat kolksu ei teinud ja kässar peal, käike sisse lapates ei hakanud see mitte üle loopima. Seega peaks kast korras olema. Vahetab ilusti ja kickdown toimib samuti. (Kuigi see on minu esimene katsetus saabi automaadiga jään ma ikka suht kindlaks asja juurde, et manuaal on mulle meelepärasem, teravam. See oli suht uimane, arvestades, et auto on 2,3 ja 10 aastat minu omast uuem!)
Mootor oli puhas ja ilus ainult ketilõgin oli natuke häiriv. Kuna ees oli tal 180tuh, on sealt raudselt sada maha keritud. Hooldusraamat oli ära lõppenud 2001-l aastal miski 140tuh. juures vist. Olid küll mingid eelmise aasta mai kuu ülevaatuse testi paberid autos ja siis oli km 168tuh ees. No selle paberi võib igaüks valmis teha, miski tavaline A4 ja kogu asi...
Mootoripadjad ülemised oli pragulised, ühel oli kohe päris suur pragu juba sees.
Tuuri läks hästi ja suitsu ei ajanud.
Käetuge seal ees küll ei ole, vist pidi ju olema!!!
Samuti töötab kliima ilma tõrgeteta, näitab välistemperatuuri, kompuuter oli jonksus. Mis veel-ahjaa, sumbuti lörises nats. Tagumine osa korras ja haljas keskmine osa oli, st kat. osa oli roostes.
Minu arust oli ka esimene mootori alumine padi nats õline.
Kuna tegemist on nahaga, siis oli mind häriv faktor nagin kuskil juhi ukse juures aga see oli minimaalne! Püsikiirusehoidja toimis ja kolksu veermikus ei olnud kuulda, kliima toimis sõidu aeg väga hästi.
Nüüd auto alt: pooltelje otsad olid korras, seda sai sõidu aeg proovitud ja auto alt ei olnud ka miskit viga. Alumised mootoripadjad olid korralikud aga!
Vead: esimese õõtsa tagumised puksid olid õite pehmed, kindlasti lähevad kiiremas korras vahetusse, samuti tagumise õõtsa esimesed tundusid kahtlaselt pehmed. Keskmine ja tagumine pütt olid väga heas korras ja alles hiljuti vahetatud, suka juures oli väike auk, sellest ka mootori suurem hääl. Mootorist tuli kuskilt natuke õli, st mootori ja käigukasti vahelisel kohal immitses õli, tundus, et kuskilt tuli ka natuke jahutusvedelikku. Kummid olid head, pidurid võtsid hästi. Käsikas oli ka korralik. Kompuuter näitas oma funktsioone...
Muusika, sry stereo oli olemas, kuigi see mängija oli küll täitsa saast, tundus, et antennijuhe on tagant ära, seetõttu ei saanud kõlareid eriti katsuda.
Ahjaa, kuna viljandis on üks takso 9000 cse 2,0 T, 96, siis käisin ka selle mehe juures küsimas, et kuidas on ja tundub ja oli. Ütles, et keskmine kulu linnas on 12, maanteel 8-9, kuradi kõva auto, olla kits ette jooksnud ja ei ole kriimugi peal, roostet ei ole kuskil näha ja oli ostnud paar kuud tagasi tartust 55tuh-ga.
Loodetavasti saab ka tingida, seoses selle keti lõginaga ja kerge õlilekke pärast.
Vot sellised on minu kommentaarid ja samuti esimene sõit uuema 9000-ga.
No nii, käisin seal siis huvi pärast ära. Vaatasin selle üle ja siin on minupoolsed kommentaarid auto kohta...
Välimus on hea. Klaasi ääres on õhk alla läinud aga see ei häiri küll praegu, eks kunagi tuleb nagunii klaasi vahetada. Suhteliselt täksideta klaas oli. Värv oli ka korralik ja mõni üksik parklatäks ukse peal. Nats häiris kõrvalistujapoolse tagumise ukselingi juures väheke jooksma lastud värv... Uksed käisid hästi, kõik elekter toimis: luuk, klaasid peeglid, antenn. Istmesoojenduse kaitsmed olid aga millegi pärast välja võetud??? Ei tea, mis seal siis on või oli. Need igatahes ei töötanud.
Automaat kolksu ei teinud ja kässar peal, käike sisse lapates ei hakanud see mitte üle loopima. Seega peaks kast korras olema. Vahetab ilusti ja kickdown toimib samuti. (Kuigi see on minu esimene katsetus saabi automaadiga jään ma ikka suht kindlaks asja juurde, et manuaal on mulle meelepärasem, teravam. See oli suht uimane, arvestades, et auto on 2,3 ja 10 aastat minu omast uuem!)
Mootor oli puhas ja ilus ainult ketilõgin oli natuke häiriv. Kuna ees oli tal 180tuh, on sealt raudselt sada maha keritud. Hooldusraamat oli ära lõppenud 2001-l aastal miski 140tuh. juures vist. Olid küll mingid eelmise aasta mai kuu ülevaatuse testi paberid autos ja siis oli km 168tuh ees. No selle paberi võib igaüks valmis teha, miski tavaline A4 ja kogu asi...
Mootoripadjad ülemised oli pragulised, ühel oli kohe päris suur pragu juba sees.
Tuuri läks hästi ja suitsu ei ajanud.
Käetuge seal ees küll ei ole, vist pidi ju olema!!!
Samuti töötab kliima ilma tõrgeteta, näitab välistemperatuuri, kompuuter oli jonksus. Mis veel-ahjaa, sumbuti lörises nats. Tagumine osa korras ja haljas keskmine osa oli, st kat. osa oli roostes.
Minu arust oli ka esimene mootori alumine padi nats õline.
Kuna tegemist on nahaga, siis oli mind häriv faktor nagin kuskil juhi ukse juures aga see oli minimaalne! Püsikiirusehoidja toimis ja kolksu veermikus ei olnud kuulda, kliima toimis sõidu aeg väga hästi.
Nüüd auto alt: pooltelje otsad olid korras, seda sai sõidu aeg proovitud ja auto alt ei olnud ka miskit viga. Alumised mootoripadjad olid korralikud aga!
Vead: esimese õõtsa tagumised puksid olid õite pehmed, kindlasti lähevad kiiremas korras vahetusse, samuti tagumise õõtsa esimesed tundusid kahtlaselt pehmed. Keskmine ja tagumine pütt olid väga heas korras ja alles hiljuti vahetatud, suka juures oli väike auk, sellest ka mootori suurem hääl. Mootorist tuli kuskilt natuke õli, st mootori ja käigukasti vahelisel kohal immitses õli, tundus, et kuskilt tuli ka natuke jahutusvedelikku. Kummid olid head, pidurid võtsid hästi. Käsikas oli ka korralik. Kompuuter näitas oma funktsioone...
Muusika, sry stereo oli olemas, kuigi see mängija oli küll täitsa saast, tundus, et antennijuhe on tagant ära, seetõttu ei saanud kõlareid eriti katsuda.
Ahjaa, kuna viljandis on üks takso 9000 cse 2,0 T, 96, siis käisin ka selle mehe juures küsimas, et kuidas on ja tundub ja oli. Ütles, et keskmine kulu linnas on 12, maanteel 8-9, kuradi kõva auto, olla kits ette jooksnud ja ei ole kriimugi peal, roostet ei ole kuskil näha ja oli ostnud paar kuud tagasi tartust 55tuh-ga.
Loodetavasti saab ka tingida, seoses selle keti lõginaga ja kerge õlilekke pärast.
Vot sellised on minu kommentaarid ja samuti esimene sõit uuema 9000-ga.
