1. leht 1-st
käivitus probleem.
Postitatud: N Dets 03, 2009 16:34
Postitas erik01
mure siis selline, et kui käes ülevaatuse päev ei taha immo kuidagi maha minna.seda tuleb vahest ikka ette aga kui natuke kannatust on siis saab vajalikud sõidud ära teha.seekord läks kauem, viskas siibrisse kiskusin aku klemmi 15 minutiks maha.
katse 1. panin klemmi tagasi auto käivitus ilusti signa jne funkab sõitsin garaažist välja mootor surnud.immo justkui tagasi peale läinud.
katse 2.klemm maha uuesti peale.seekord läheb immo tuli roheliseks aga ise maha nagu ei lähe.signa ja kesklukk töötavad.
rohkem ei ole käima läinud.
ehk keegi oskab midagi öelda ? auto on 89a 2.0
käivitus probleem.
Postitatud: R Dets 04, 2009 14:11
Postitas Trionic
Ei oska,sest keegi ei tea,mis signa ja -immo autol on.
Ja viga ei pruugi ju neis olla...
käivitus probleem.
Postitatud: R Dets 04, 2009 15:27
Postitas erik01
mõlemad originaalid.
täna sain paariks minutiks käima jälle.ja mis ütlemata, et kui võtit keerata ja immo peaks reaalselt tööle hakkama/maha minema siis hakkab raadio krõbisema või toksima nagu.ehk siis lühis?
enne vigurdamist sai pesulas käidud ja siis auto seisis paar päeva.aga kust ma immo leida võiks ja on see märgamis teooria üldse reaalne ?
käivitus probleem.
Postitatud: R Dets 04, 2009 15:41
Postitas IFF
Immo rakendub üldiselt kohe kui ta korras on. Ehk siis kui immo on peal sureb masin välja hetkega ca 2 sekundit peale käimist või nii.
käivitus probleem.
Postitatud: R Dets 04, 2009 16:48
Postitas Trionic
89 aastal polnud tehaseimmot.
käivitus probleem.
Postitatud: P Dets 06, 2009 16:43
Postitas olaviv
Üks koht, kuhu immo või alarmi karpe võidakse paigutada on kindalaeka tagune ruum. Ning väljasuremine ei pruugi ju tingimata immo põhjustatud olla.
käivitus probleem.
Postitatud: T Jaan 05, 2010 16:13
Postitas erik01
käis spetsialist ja kookis immo välja.oli teine päris sügavale armatuuri alla topitud.suht käigukasti 'pesa' kõrvale ja seal läbi vettinud.
nüüd kõik funktsioneerib.