1. leht 1-st
9000 radikas!
Postitatud: K Juun 01, 2005 19:14
Postitas saab_ikka
Avastasin ühel hetkel paisupaagist punast karva õli! Aut.kasti õli taset kontrollides selgus, et seal see tase erakordselt madal. Ainuke mis mul pähe turgatas(peale mõningate inimestega konsulteerimist) on radikas.
Autoks on 9000 2,3 16v 93 a.kliima ja aut kastiga.
Nüüd tuleb vist radikas välja vahetada ,sest minu teada neid radikaid ei lapita.Või on veel mingi teine lahendus asjale, või jäi mul miagi kahe sima vahele?
9000 radikas!
Postitatud: L Juun 04, 2005 23:11
Postitas Trionic
Odavaim on ikka radika vahetus.
9000 radikas!
Postitatud: L Juun 04, 2005 23:50
Postitas Cyber
ot aga seletage lollile (mulle) kuidas see käimakoti õli sinnna radikasse jõuab? Minu arusaamine suudab sinna ehk mootoriõli paigutada aga käimakotiõli....??
Edit: tavaliselt ju käimakotil eraldi jahutisradikas, kui üldse, on või mis??
9000 radikas!
Postitatud: P Juun 05, 2005 8:15
Postitas saab_ikka
Ega ma ka pole vist kõige targem inimene sellele vastama aga käimakotil ja mootoril on üks radikas (radikast üks sektsioon on eraldatud käimakoti õli jahutamiseks) ja kui nüüd seal sektsioonide vahel midagi puruneb, siis ongi jama lahti.
9000 radikas!
Postitatud: P Juun 05, 2005 22:09
Postitas Roadrunner
kuna ma ise käisin seda vaatamas siis suht kindel et automaat kasti õli jahutus/soendus on viidud läbi tava radika ja lekib tosooli sisse.
9000 radikas!
Postitatud: E Juun 06, 2005 0:40
Postitas jansa
Vähamalt minu liikuril on küll üks radikas nii kasti kui ka mootori jahutuseks.
Eraldi on konditsioneeri radikas.
9000 radikas!
Postitatud: E Juun 06, 2005 8:52
Postitas qdwin
Keskeuroopa kiirete teede ja "kuuma kliimaga" maade jaoks nagu Šveits ja Saksa on täiendav käigukasti radikas juurde poogitud. Põjamaade jaoks piisab ka jahutusvee radika sees olevast.
9000 radikas!
Postitatud: E Juun 06, 2005 10:06
Postitas Cyber
ok.. selge siis.
9000 radikas!
Postitatud: E Juun 06, 2005 11:00
Postitas Trionic
See kahe radikaga versioon,nagu mul ja paljudel siin on suvel hea,aga
miinus 20 kraadi juures soeneb õli küll terve igaviku ja kast teeb trikke.

9000 radikas!
Postitatud: E Juun 06, 2005 11:12
Postitas qdwin
Seega palavad õnnitlused rootsist soobi soetanutele (nagu ma ise)!
Algselt postitas: Trionic
See kahe radikaga versioon,nagu mul ja paljudel siin on suvel hea,aga
miinus 20 kraadi juures soeneb õli küll terve igaviku ja kast teeb trikke.
9000 radikas!
Postitatud: E Juun 06, 2005 23:52
Postitas Trionic
Pole meil teid,kus suvel kasti kokku küpsetada,ega talve,kus see lõhki külmutada.Tegelikult vist täiesti suva meie oludes,milline variant,alati on mitte piisavalt hea.

;)
9000 radikas!
Postitatud: K Juun 08, 2005 23:07
Postitas saab_ikka
Eile sai siis vana radikas maha võetud ja süsteem puhtaks pestud.
Täna sokutasin uue radika paika,aga autot päris kokku ikkagi ei saanud.
Nimelt seal radika küljes on üks andur, millel juhtmed lihtsalt tagant ära murdusid.Nüüd oleks vaja uut andurit,sest vaevalt mul tasub hakata neid juhtmeid sinna tagasi aretama.
Huvi pärast küsin,äkki keegi teab ,palju selline andur paksta võiks?
9000 radikas!
Postitatud: K Juun 08, 2005 23:09
Postitas saab_ikka
Sorry õigekiri lonkab (tähelepanematusest)
Palju selline andur maksta võiks?
9000 radikas!
Postitatud: K Juun 08, 2005 23:14
Postitas Trionic
100-900.-sõltuvalt,kas 2,või 3 juhtmega ja kas orig.või VW-Audi oma.