Probleem: lõppematu urin, kehv sooja puhumine, ...
Postitatud: P Dets 13, 2009 20:35
Auto turbodiisel 2,2, Saab 9-3 2001.a.
Sümptomite kompleks on mitmekesine:
mootori töötamise ajal kliima sisse-välja lülitamisega kaasneb väike vile, seisva mootoriga uriseb vahetpidamata midagi kapoti all kaassõitja-poolses servas.
Eelsoojendi käivitamisel (Manual Stardiga) hommikul soojendab üles mootori vedeliku, aga ei uha salongi soojaks, sõidu ajal ka soojeneb äärmiselt viletsalt, veetemperatuuri näidik sooja mootoriga tavalises positsioonis - keskel.
Mõni nädal tagasi sai aku ettehoiatamata järsult tühjaks, kahtlustan põhjuseks seda sama urinat, mis vaikselt voolu imeb. Peale täislaadimist ja taasühendamist oli auto mõnda aega ilma lisahäälteta, aga nüüd tundub, et see ei mõtlegi lõppeda. Ei saa akujuhet ka lahti ühendada, sest mingil seletamatul põhjusel ei suuda avada kapoti kaant - ei usu, et jääs, lihtsalt seda hooba, mida sõrmega peab lükkama, enam seal kapoti serva all ei ole. Lisaks veel, et hiljuti küsis jahutusvedelikku (aeg-ajalt ikka küsib), aga üle poole liitri puudu ei olnud.
Ja mingi kummaline hais immitseb salongi, kui seda soojapuhurit pikemalt käia lasta.
Küsiks lisaks võimalikule veale ka seda, kas peab köie otsas töökotta viima või kannatab veel paarsada kilomeetrit sõita (kaugemasse töökotta) ja mis see maksma võib minna parimal ja halvimal juhul.
Sümptomite kompleks on mitmekesine:
mootori töötamise ajal kliima sisse-välja lülitamisega kaasneb väike vile, seisva mootoriga uriseb vahetpidamata midagi kapoti all kaassõitja-poolses servas.
Eelsoojendi käivitamisel (Manual Stardiga) hommikul soojendab üles mootori vedeliku, aga ei uha salongi soojaks, sõidu ajal ka soojeneb äärmiselt viletsalt, veetemperatuuri näidik sooja mootoriga tavalises positsioonis - keskel.
Mõni nädal tagasi sai aku ettehoiatamata järsult tühjaks, kahtlustan põhjuseks seda sama urinat, mis vaikselt voolu imeb. Peale täislaadimist ja taasühendamist oli auto mõnda aega ilma lisahäälteta, aga nüüd tundub, et see ei mõtlegi lõppeda. Ei saa akujuhet ka lahti ühendada, sest mingil seletamatul põhjusel ei suuda avada kapoti kaant - ei usu, et jääs, lihtsalt seda hooba, mida sõrmega peab lükkama, enam seal kapoti serva all ei ole. Lisaks veel, et hiljuti küsis jahutusvedelikku (aeg-ajalt ikka küsib), aga üle poole liitri puudu ei olnud.
Ja mingi kummaline hais immitseb salongi, kui seda soojapuhurit pikemalt käia lasta.
Küsiks lisaks võimalikule veale ka seda, kas peab köie otsas töökotta viima või kannatab veel paarsada kilomeetrit sõita (kaugemasse töökotta) ja mis see maksma võib minna parimal ja halvimal juhul.