1. leht 1-st
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: T Dets 15, 2009 21:16
Postitas Mart900
On tugevat alust arvata et mu igiliikuril töötab neljast pütist vaid kolm, kahjuks pole ise hetkel kodus ja jõuan alles laupäeval ning ei saa asjas 100 % veenduda. Sümptomid lisaks naabrimehe

on:
madalad kõikuvad pöörde tühikäigul 500-700 rpm, vähene jõud ja podin ning plärin. Küsimus kas sellise autoga sõitmine on ohtlik? abikaasal vaja mõnisada kilomeetrit läbida ennem minu jõudmist.
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: T Dets 15, 2009 21:22
Postitas ivomets
tulgu mulle külla kui siiapoole asja on; ja kui ei ole siis teeme
aga äkki on külmast.
jätku seisma tunniks ja käivitagu uuesti. ehk siis hakkab märjaks saanud küünal ka tööle
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: T Dets 15, 2009 22:12
Postitas Mart900
ei see jama vist juba paar päeva, seega soojenemisest pole tolku. Pole nagu pärnusse asja ja tänu lastele see niisma läbitulek komplitseeritud, esimene sõit olekski pühapäeval pealinna, see jälle halb päev.
P.S. sa kodu visiite ei tee:P
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: T Dets 15, 2009 22:18
Postitas ivomets
üks kord kuskil käisin ka.
aga mis siis sai ei räägi:red:
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: T Dets 15, 2009 22:26
Postitas Mart900
nunuh, eks kolm püti on ikka parem kui kaks

K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: T Dets 15, 2009 22:44
Postitas mart96
oot, aga alustaks lihtsamast-kas küünlajuhtmed on ikka kõik peal?
Muidugi abikaasa võib-olla ei oska vaadata, aga visuaalsel vaatlusel saab ka palju vigu tuvastada. Siis edasi peab juba lahkama hakkama-ehk siis küünlad maha ja vadata, mis näoga nad on? Võib ka muidugi hullem variant olla-mõne klapiga midagi või...kui auru ei tule ja jahutusvedelik alles, siis plokikaanetihend terve.
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: K Dets 16, 2009 21:12
Postitas Mart900
Abikaasa oskas kontrollida ainult jahutusvedelikku, sellega on olukord ok. piibud ta arvab, et on seal kus peavad, aga öösel nägin unes et viga on kütte süsteemis, parandasin "makarone" mingi kahtlase toruga... Eks hetkel jääb nagu on kuniks olen ise kodus, ei hakka vaesekest ju ometi küünlavõtmega sellise külmaga kapotialla saatma, pealegi isegi kui ta avastaks midagi mis siis edasi. ei peab mu ära ootama.
Aga küsimus ise oli selline: kas see teeb autole midagi liiga kui sõidan kolme pütiga
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: K Dets 16, 2009 21:24
Postitas janek555
Kuna viga pole teada , siis ei tohiks sõita - aga kui naisel vaja sõita, siis andku tuld. Kui käibki klapp summutist välja saad alati uue mootori peale tõsta.
Kui veaks on näiteks katkine küünal, ei juhtu väikese sõiduga midagi.
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: N Dets 17, 2009 20:03
Postitas Mart900
Naabrimees sai täna hetke aega et asja vaadata, tema arvates töötab neljast pütist neli. Tegi proovi ringi, kinnitas äärmiselt kehva tühikäiku ja külmkäivitust kuid jõudu pidi olema normaalselt ja maanteel on auto nagu auto ikka (ainult natuke parem nagu saabil kombeks) Heitgaasidel pidi olema mingi kummaline kärsahais.... no igatahes mu uneneäos nähtud katkine "makaron" on vist siiski terve. Mis ja kuidas üldse juhib klassiku pritsungit? mis andureid tal on? minu 86 aasta masinal pole ju elektroonikat seal suur midagi.
P.S. Ega ometi mingit suve/talve rezhiimi pole?
kõik

teretulnud.
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: N Dets 17, 2009 21:53
Postitas Trionic
K-jetronicut ei juhi otseselt miski,peale temperatuuritundlike bi-metallelementide.Tähtis,et kütuserõhk oleks täpne,siis toimib ka täiesti ilma elektrita.
Kui on nn."Lambda-controlled K-jet",siis juhib primitiivne kontroller hapnikuandurilt saadud info abil segu ja tühikäiku ja seda sööturi alumise kambri muidu stabiilse trassirõhu pideva muutmisega.Selleks on trassile vahele topitud solenoidklapp,mida kontroller PWM pingega juhib.
Natuke targematel versioonidel on ka temp. andur ja mõnel isegi primitiivselte juhitav "idle" süsteem.
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: L Dets 19, 2009 22:41
Postitas saabionu
Sai ise 1993 aastal 900 klassikuga ja 3 potiga Saksamaal üle 500 km sõidetud.Mitte midagi ei juhtunud,ainult mäest üles ei jõudnud hästi sõita.Pärast tuli välja et üks klapp oli pooleks.Head sõbrad tõid 10 deutsche marga eest eestist uue klapi ja sai korda tehtud.
K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: E Dets 21, 2009 21:33
Postitas Mart900
Tänud kõigile kes nõu ja jõuga aitasid, toimivaid pütte oli siiski neli. Probleemne oli tühikäik sooja mootoriga ja külmkäivitus (jäi tööle kolmandal katsel). Täna sai käidud vastuvõtul saabiguru juures ja probleem on kauge minevik. Nii kauge et ma ei mäleta enam isegi lahendust, Trionic lahendas selle vea nii mängleva kergusega et kogu fookus koondus olematule esisilla puksindusele, sain uued zarniirid ja amortikapukse - mis minu kodukandi teedel ei kesta isegi 10 000 km

Härrased kadakatee 187c

K:900i 86 a vist kolme pütiga
Postitatud: E Dets 21, 2009 23:35
Postitas Trionic
K-jetronic allub alati ravile.Ka siis,kui jõuga on vaja läheneda.Hapuks läheb asi siis,kui sinna on külge poogitud primitiivne elektrooniline "lambda-controller" ja see nöökima hakkab.Kui teh passis on Kat.on paha.Kui pole,saab kogu liigse tilu-lilu lendama õpetada ja jetrooniku jälle kõndima õpetada.
Õnneks Mardi autol puhastverd K-Jet.
