1. leht 1-st

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: T Dets 15, 2009 23:06
Postitas Ets
Paar päeva ei soitnud autoga ja kui arvestada et paar ööd järjest oli 15 kylma, siis motlesin, et huvitav kas masin tööle ka läheb. Yllatus oli see, et katsumuseks oli hoopis uksest sisse pääsemine. Umbes kuu aega tagasi määrisin tihendid koik kenasti vahaga kokku aga tundub, et abi sellest ei olnud! Kasutasin mingit statoilist ostetud pulka!
Millist vahendit te kasutate? Ei tahaks enam auto uksetagant ennast kylmaga leida :)
Peale kopsimist ja kangutamist tuli ikka yks uks lahti ja auto läks käima onneks kohe!

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: T Dets 15, 2009 23:26
Postitas anthillse
Ma kasutan silikoon õli sprayd täpsemad nime ei mäleda aga soome keeles tekst peal. ja toimib see toimib :beer:

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: T Dets 15, 2009 23:27
Postitas saabSS
isekasutasin silikoonõli, selline pudelikese sees, svammiga peale kanda. nüüd kindlasti svammiotsaga ka. oli vedel. aga kuuldavasti ei pidanud silikoonõli hästi mõjuma tihenditele. vastab see mingil määral ka tõele?

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: T Dets 15, 2009 23:48
Postitas KorK
Panin ka seda silikoonõli millel oli svamm otsas(sinine pudel) ja täitsa toimis. Uks pole enam kinni jäänud. Selle kahjulikkust kahjuks hinnata ei oska.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 8:12
Postitas que
Kasutan juba mitmendat aastat (punase korgiga) spreid, seda siis koos majapidamis paberiga :)
Alati tuleb kõik võimalikud tihendid üle teha, kaasa arvatud kapoti oma :notworthy:

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 8:45
Postitas Rauno
Ise kasutan samuti eestis toodetud silikonõli. Olen kasutanud seda juba vähemalt 7 aastat erinevatel autodel ja alati on hästi toiminud. Tihendi rikkumist pole märganud ühelgi autol.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 9:14
Postitas Cyber
Silikooni asemel võib ka teflonisisaldusega sprayd kasutada. Silikoonil on tobe omadus saasta külge koguda...

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 9:20
Postitas 95SELaunch
eesti silikoonõli, mõni kord ka spray, vahet ei olnud

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 16:15
Postitas mellow
Auto seisab õues ja absoolutselt mitte kui midagi ei ole kasutanud ei eelmine ega see talv ja uksed käivad täiesti normaalselt ja kinni külmunud ei ole. Ennem külmasid käis auto pesulas ja ka peale seda uksed toimivad laitmatult.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 17:40
Postitas saabSS
järgmine probleem: kellel ei külmu uksed ära, kellel ei lähe auto mustaks.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 20:02
Postitas Mario153
Algselt postitas: mellow
Auto seisab õues ja absoolutselt mitte kui midagi ei ole kasutanud ei eelmine ega see talv ja uksed käivad täiesti normaalselt ja kinni külmunud ei ole. Ennem külmasid käis auto pesulas ja ka peale seda uksed toimivad laitmatult.

Sama siin. Tegemist ka autodega mis seisavad kogu aeg õues ja pole veel vajadust olnud mingit vahendit tihenditele toppida.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 20:25
Postitas svenska
Niiskus jääb tihendite vahele ja külmubki seal, aga kuidas seda niiskust eemale peletada? minul näiteks on üks igavene probleem et pakasega jäätub klaaside sisemine pool. Täna just kuulsin et peab konditsioneeri sisse lülitada ja las ta töötab, et sellega pidi niiskus välja tulema. Kas vastab see tõele? Sõita autos pakasega ja puhuva külmaga on ju natuke nõme..

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: K Dets 16, 2009 20:44
Postitas yksheikki
Eks jalgadega tassib ikka sisse vett, mis soojas autos ilusti aurustub ja siis kondetsina klaasidele jõuab. Aitab konditsioneer, mida tasub natukeseks ajaks sisse lülitada või siis pikematel otstel paned sooja täiega puhkuma ja suunad jalgadele, kuivatab ka enam-vähem ära.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: N Dets 17, 2009 4:20
Postitas tõh
Huvitavad soovitused. Saabil ju ei lülitugi konditsioneer miinuskraadidega sisse.
Panna lihtsalt välisõhku salongi puhuma?

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: N Dets 17, 2009 10:11
Postitas olaviv
Algselt postitas: svenska
Niiskus jääb tihendite vahele ja külmubki seal, aga kuidas seda niiskust eemale peletada? minul näiteks on üks igavene probleem et pakasega jäätub klaaside sisemine pool. Täna just kuulsin et peab konditsioneeri sisse lülitada ja las ta töötab, et sellega pidi niiskus välja tulema. Kas vastab see tõele? Sõita autos pakasega ja puhuva külmaga on ju natuke nõme..

Vastab tõele, vähemalt tonnise puhul. Sõidan kogu kliima AUTO peal ja väga harva on klaasid seest jääs või udused. Kui sõita palju lühikest linnaotsa, kus auto soojaks ei jõua minna, siis ei pruugi ka konditsioneerist kasu olla.
Ning saabi kliimaseade ei puhu sulle külma tuult, kui oled soojenduse peale pannud :) Konditsioneer lülitatakse sisse sekunditeks, sellest piisab, et õhust veidi vett välja kondenseeruks.

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: N Dets 17, 2009 19:23
Postitas Bandiera
Silikoonõli on maalrite "rõõm" .

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: T Mär 16, 2010 14:28
Postitas kroom
Vast läheb minu küsimus enamvähem teemasse. Probleem ise selline, et viimaste päevade öise külma ja päevase sulaga oli ilmselt vesi ukse alumise tihendi vahele jooksnud ja külmumisega paisutas jää selle lahti.

Kas mul on õigus, kui ma arvan, et selle tagasi panemiseks peab "probleemile lähenema" auto alt?

Lisatud failid

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: N Mär 18, 2010 19:53
Postitas uralavto
Sellel liistul peaks seespool olema soon, millega ta kinnitub kruvi otsade külge (pildilt on need kruviotsad hästi näha) lihtsalt tuleb tagasi oma kohale panna ja suruda liist kinni . Ehk oli abiks :)

Kylmunud ukse tihendid!

Postitatud: N Mär 18, 2010 20:15
Postitas kroom
Liistul on tõepoolest seespool soon, aga kardan, et tagasi surumine on poolik lahendus; parem variant oleks ikka soont veidi kitsamaks suruda ja kruvid uude, kitsamasse soonde sisse keerata.

Miks ma seda siin küsin, on sellepärast, et mul endal ei ole ei kanalit ega varjualust, kus suuremaid asju ette võtta ja praegu on väljas näiteks küljekarbi alla pugeda ebamugav nii et kui tõepoolest on vaja auto alla ronida, siis peaksin mingi remonditöökoja poole pöörduma.