1. leht 2-st

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: N Juun 02, 2005 22:51
Postitas mrtn
Selline auto müügiks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Käisin vaatamas ja sõitmas. Kuna ma ise Saabidest veel palju ei tea, siis ehk keegi oskab sellist masinat kommenteerida. Toodud on ta äsja Itaaliast.

Sõitis kenasti, esimesed õõtshoovad olid täiesti läbi, kuid need lubas müüja korda teha. Imelik oli see, et kõrvalistme seljatugi ei liikunud üles-alla. Kuulda oli, et elektrimootor töötab, kuid istmel endal liikus ainult parem külg hästi natuke. Kas seda on võimalik parandada ja kui kulukas see võiks olla?

Suunatulega oli see imelik asi, et parempoolse suunatule näiduk ei blinkinud vahepeal armatuuril, kuid siis mingi aeg jälle blinkis. Kõik muu näis toimivat.

Kuna hetkel otsin omale esimest Saabi, mis peaks olema 9000, siis loodetavasti saate selle auto hindamisel aidata. Tänud ette!

EDIT:
Auto uuesti müügis.
Vaata siit. Suur

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: N Juun 02, 2005 23:05
Postitas saab_ikka
Pole paha!Päris hea hinnaga pakkumine.Ainuke ,et minu jaoks on puudu aut.käigukast!

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: N Juun 02, 2005 23:10
Postitas mrtn
puhastverd Aerot ei pidavatgi automaadiga saama.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: R Juun 03, 2005 0:12
Postitas TxT
Puhastverd Aero on 2.3T ja 169kW.

Aga muidu on ilus auto. Ja suht soodsa hinnaga.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: R Juun 03, 2005 9:27
Postitas mrtn
Kui kulukas võiks olla selle elektriistme seljatoe parandamine?

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: R Juun 03, 2005 12:11
Postitas Garu
Kui mootor jaurab aga iste ei liigu siis tõenäoliselt mehhanism katki, kulunud või kinni kiilunud. Ega enne teada ei saa kui iste lahti lammutatud on ja oled näinud mis viga. Ma usun et mehhanismi jubinad tavalise 9k elektriistmega sama. Kui muidu remontida ei saa siis siis otsi lammutusest iste ja vaheta vastavad tükid välja.

Kogemust küll ei oma aga sellise vea pärast ostmata ei jätaks kui muidu kõik muu sobib.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 18:12
Postitas Lahe
Auto 24-s pakkumisel selline Saab.
Endale tundub täitsa korralik ja asjalik, et kas teadjamad isikud soovitaksid või ei soovitaks sellise masina vastu ostuhuvi tunda?
Mida kindlasti lähemal vaatamisel tasuks uurida?

Ette tänades!

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 18:55
Postitas KrikU
See mingi kiiksuga Aero jälle :poke:
Kas polnud tegu mitte Italiaanode jaoks mõeldud mootoriversiooni ja muidu Aero sisustusega mudeliga? :fight:
Aga muidu väga ilus tonnine on see ;):thumb:

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 19:22
Postitas teager
Algallikas - Le Saab Aero
A year later, to the Hall of Paris of 1992, ago its debut the 9000 CS Aero, characterized externally from the presence of you hang to us aerodynamic and imported in Italy with two motorizations, both to sixteen valves, of 2 and 2,3 liters, of which we bring back the main characteristics:
Model: 2000
Cilindrata(cc): 1985
Power (CV): 185
Speeds max: 230 Km/h

Model: 2300
Cilindrata(cc): 2290
Power (CV): 220
Speeds max: 240 Km/h

Et 2.0 liitrine Aero täitsa tõsijutt paistab olevat.
Kes itaalia keelt ei valda (nii nagu minagi :red: ), neile abiks Google Translator

terv, teager

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 19:32
Postitas andreas
Valdan keelt ja lugesin jutu läbi.
Paistab, et neid 2.0 aerosid peaks mujalgi leiduma selle jutu järgi.

See Itaalia maksusüsteem on muidu uskumatult masendav küll. Üks Itaalia tuttav arvutas välja, et omada suurlinnas (Milaanos näiteks) liisitud autot, läheb kokkuvõttes kallimaks kui iga päev taksoga tööle ja tagasi sõita........maksud,kindlustus ( u 5x kallim kui eestis), parkimine, kütus, kiirteemaksud jne jne :freak: :gun:

Aga konkreetne isend tundub mulle igati aus. või noh niipalju kui pildi pealt näha on.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 21:19
Postitas tog
Sarnane on maksusüsteem ka näiteks Belgias - kuni 2,0 töömahuga mootorile on maksud madalamad. Seega peaks neid seal ja ilmselt mõnelpool mujalgi Euroopas leiduma.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 22:43
Postitas Homer
See on tuttav auto. Juttu oli siin. Auto on vahepeal oluliselt kallimaks läinud, aga võib-olla on vahepeal tugevalt "investeeritud". Kusagil vanades postitustes minu mälu järgi Trionic kommenteeris, et autol sel hetkel vigu polnud peidetud (ehk aus kaup), isegi tagaistmel ja laes :red: olid jäljed itaallannast suvel veel alles. :P

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 23:02
Postitas Homer
Tuli veel meelde - võin eksida, aga VIN tasuks üle kontrollida. Minu mälu järgi oli auto enne Eesti registrisse jõudmist müügikuulutuses 95. või 96. aasta oma.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: E Jaan 16, 2006 23:19
Postitas andreas
Müügi põhjuseks on Eestist lahkumine. Müüja on teine, mis eelmises kuulutuses.
Pakun, et edasimüüja tahab lihtsalt vahelt teenida ja on hinda otsa kruvinud.
Kui jah, just juurde investeeritud ei ole.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: T Jaan 17, 2006 1:03
Postitas Trionic
Kõike saab parandada,auto on kobe,ls.arvatavasti 300+ km(elu on näidanud,aga sest pole lugu).Annivers. ja Aero varustuses Saabi puhul mina isegi eriti ei põeks,kui ka mootori asemel hangunud sulametalli känkar paikneks;)

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: T Jaan 17, 2006 1:54
Postitas sebastian
Mhh...tegemist ju sama autoga, mis eelmise postitaja lingil. Ainult nüüd on läbisõit 110k pealt 101k peale kukkunud, Itaaliat pole enam mainitud ja hind 80k pealt 60k peale kukkunud.
Müüja sai vist ise ka aru, et tegu liba-aeroga mille eest hingehinda ei tasu küsida.
No mis teha, peab asja ju põnevaks tegema :P

Muidu oleksin ise läbisõiduks 250k+ pakkunud, aga jah...vahet tõesti pole. Istmete peal on ikka üksjagu istutud.
Muidu välimus soliidne ja mootori pesusse pole ka lähemal ajal asja.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: T Jaan 17, 2006 2:19
Postitas andreas
Algselt postitas: sebastian
Mhh...tegemist ju sama autoga, mis eelmise postitaja lingil. Ainult nüüd on läbisõit 110k pealt 101k peale kukkunud, Itaaliat pole enam mainitud ja hind 80k pealt 60k peale kukkunud.
Müüja sai vist ise ka aru, et tegu liba-aeroga mille eest hingehinda ei tasu küsida.
No mis teha, peab asja ju põnevaks tegema :P

vastupidi ikka, ennem oli 60K, nüüd 80K

60K pildidki suvel ja 80K omad talvel tehtud :P

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: T Jaan 17, 2006 8:21
Postitas suur
Liitsin kaks samast autost rääkivat teemat.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: T Jaan 17, 2006 13:04
Postitas sebastian
Oh õige jah :P
Hilisel ajal ei märganudki, et erineva aastaaja pildid. Muidu ikka harjunud, et hinnad aja jooksul kukuvad, aga näe mõni Saab on nagu vein, mida vanemaks seda kallimaks. Aga noh...esipidurid ja aku on vahetatud. See pole mitte väike asi. Eesti teedel kah sisse sõidetud...
Tegelikult võiks omanik siis mainida, mida toredat on ta vahetanud või lisanud 20 tonni eest (10kW võimendi?) peale selle, et auto ise on talle armsaks muutunud.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: K Jaan 18, 2006 11:14
Postitas karukati
Nii-nii, näen ,et ükski müükitulev Saab siinsete kommentaaride eest ei pääse :). Väga tore, et asja tõsiselt võetakse.
Asi siis selline, et auto kuulub mulle. Müün ta maha tõesti ainult sellepärast, et välisriigis tööd pakuti ja mõneks aastaks Eestist ära kolin. Hind on praegusele turuhinnale kohane. Võin põhjendada hinnatõusu sellega, et suvel odavalt ostetud Saabil (tõesti väga odava hinnaga) oli viga küljes – nimelt jooksis auto aku tühjaks kui auto kaks päeva ilma sõitmata seisis. Viga andis otsida, aga sai parandatud – kogu elektrisüsteem sai üle vaadatud ja korda tehtud (Itaalias oli selle rikkumisega ikka kõvasti vaeva nähtud). Samuti sai välja vahetatud kurnatud aku, piduriklotsid (esipiduritel), mitmed releed, alarm (mis varem tegelikult puudus), ostetud on naastrehvid (kasutatud), tehtud ka õlivahetus (mis käib muidugi asjaga kaasas) jpm. Korda sai tehtud ka stereosüsteem – see seisis esialgu tummana ja abituna.
Autoga saab soovi korral kaasa ka vanad suverehvid, millega ühe suve veel ehk sõita kannatab.

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: K Jaan 18, 2006 11:29
Postitas Nastix
Kirjeldatud tööd käivad ju normaalse hoolduse mõiste alla :poke:

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: K Jaan 18, 2006 11:44
Postitas andreas
Peaaegu sama raha eest müütati siin vahepeal igasugu Väga-Turbosid ja Väga-Griffineid, nii, et raske öelda, kui kohane see 80tuhat raha on.....:poke:

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: K Jaan 18, 2006 13:00
Postitas RedBaron
Ja aasta suvise müügi ajal ka tõesti minu arust 1996 oli..vaatasin seda autot ise kui ühte võimalikku kandidaati, kuna otsisin omale korralikku 9 tonnist. Ostsin siiski teise (ja ei kahetse), mis küll ka tänaseks omanikku vahetanud, et Griffinile ruumi teha............

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: K Jaan 18, 2006 13:09
Postitas Cyber
Algselt postitas: RedBaron
Ja aasta suvise müügi ajal ka tõesti minu arust 1996 oli.
Ei olnud.. kõige esimeses postituses on link alles, seal on sama '97

H: Saab 9000 Aero 2.0T

Postitatud: K Jaan 18, 2006 19:38
Postitas Homer
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: RedBaron
Ja aasta suvise müügi ajal ka tõesti minu arust 1996 oli.
Ei olnud.. kõige esimeses postituses on link alles, seal on sama '97

Arvan ka, et Redbaron ei eksi. Mulle jäi siis ka silma see, et peale Eesti numbritesse saamist (peaaegu 100% kindlusega väidan) auto läks kuulutuses uuemaks. Oli ka sel hetkel plaanis SAAB-i ostmine, kuid ei jõudnud tulemuseni.