1. leht 1-st
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: N Dets 17, 2009 20:40
Postitas RuFF
Asi j2rgmine siis et sõitsin mööda teed ja järsku kadus autol jõud ära CE tuli läks põlema , pöördeid üle 2,5k ei lase ja tühikäigul mootor töötab normaalselt kui pedaali vajutad siis hakkab turtsuma nagu üks silindritest lööks valel ajal or smthing.
milles naq viga vöib olla !!!!!
Ette Tänades RuFF!!!
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: N Dets 17, 2009 20:45
Postitas ivomets
kasuta otsingut ja diislite alateemat.
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: N Dets 17, 2009 20:51
Postitas RuFF
tegin seda ja kõikide eelduste järgi on egr aga siis tuli veel üks asi meelde et peale seda ütles masin kohe et steering lock mulfanction (ei tia kas sai õieti) , et nagu mis sellel kogu selle krempliga pistmist saab olla ja kohe ndlvahetusel teen puhastuse ära!
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: R Dets 18, 2009 19:29
Postitas RuFF
nii j2rg siis minu õnnetustele. täna ommikul läksin tööle ja auto sõitis normaalselt kuni sai lõunal käidud ja tagasi teel mootor lihtsalt suri ära ja enam käima ei lähe Ce tuli endiselt põleb , Panime töö juures auto katte alla ja puhurid sinna paari tunni jooksul proovisin käivitada ja auto läks käima kuid suri samas 10 sek pärast !!! Milles probleem seisneb kellegil mingeid mõtteid`?????:?
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: R Dets 18, 2009 19:40
Postitas ivomets
mõnusad talverõõmud
suvine nafta? mis ära kipub külmuma ummistunud filtrites.
näiteks üks võimalus.
kas oled eelnevalt ka kütuselisandeid kasutand?
seda peaks igaljuhul tegema.
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: R Dets 18, 2009 19:45
Postitas RuFF
Algselt postitas: ivomets
mõnusad talverõõmud
suvine nafta? mis ära kipub külmuma ummistunud filtrites.
näiteks üks võimalus.
kas oled eelnevalt ka kütuselisandeid kasutand?
seda peaks igaljuhul tegema.
kahjuks ei ole lisandeid kasutanud ja mis oleks parim lisand,,, ja seda arvasid tuttavadgi et on suveküte, omme ommikul saab uuesti proovida kui masin on öö otsa puhurite all olnud!
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: R Dets 18, 2009 19:57
Postitas ivomets
no ise olen kasutand mingeid paagitäitele mõeldud, mis ca 30 kr maksavad ja yheks tingimuseks seal peal kirjas, et seob kondensvett.
olen mingi 2,5 pudlt kasutand ca 150 l peale. ja isegi aru saand, et käivitus paranenud. ennam nagu 1 silinder hakkas hiljem sekundi tööle. seega usun asjasse ja ma tean kah, et seda vaja.lisand võiks veel lahustada parafiini kah. ja puhastada pihusteid.
( samas üks 9-3 d ootab mul remondis ja eks järgmise nädalal saan kah hakata jamama, et suveküte paagis jne)
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: L Dets 19, 2009 23:08
Postitas epsum
Kas kütusefiltrist on vesi välja lastud? Filter asub paremal pool taga paagi kõrval, all on punn, kust saad vett välja lasta. Mu traktoril on minu mäletamist mööda filter soojendatav, seega kütuse jäätumist isegi suveküttega ei tohiks olla, pigem on vesi kurja teinud.
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: L Dets 19, 2009 23:19
Postitas saab9-3
Filtrer on soojendusega minu meelest ka, aga sellise külmaga võib külmumine toimuda ka edaspidistes torudes, kuna filter on tagumise ratta juures ja sealt veel pikk maa pumbani.
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: T Dets 22, 2009 23:33
Postitas RuFF
asi nii kaugele sai viidud et filter sai ära vahetatud ja egr maha kakutud ja egril oli mingi traadi jupp lahti, sai see kinni pandud ja asjad töötavad nyyd kuid on mure sele CE tulega . kuna mul raadio koodi ei ole siis tahaks teada kas nendel masinatel v6tab raadio oma koodi auto ajust või tuleb see manuaalselt sisse trükkida??

Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: T Veebr 02, 2010 17:35
Postitas RuFF
Küsimus selline et kas egr klapp kohapeal vabatel tuuridel t66taval mootoril peaks seisma paigal v6i liikubmingil määral.....kogemus sellline et elektri mootorile tuleks kusagilt signaal peale ja klapp viskab ennast pool lahtisesse asendisse ja mootor hoiab teda tuimalt sealt paigal(klappi)"""===????
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: T Veebr 02, 2010 17:58
Postitas ivomets
ma 100% ei tea, aga äkki on nii, et külmal mootoril; (ka vist siis kui nats seisnud ja taas käima paned) on algul klapp kinni ja siis mingi aja pärast avaneb.
Saab 9-3 2002 2.2 Tid 92 kw jõud kadunud
Postitatud: T Veebr 02, 2010 20:20
Postitas RuFF
Algselt postitas: ivomets
ma 100% ei tea, aga äkki on nii, et külmal mootoril; (ka vist siis kui nats seisnud ja taas käima paned) on algul klapp kinni ja siis mingi aja pärast avaneb.
minu oma teeb igast lolle liigutusi hyppab yles ja alla naq kusagilt saaks vale signali ??? ja t2na juhtus seike asi et CE tuli l2ks p6lema arvasin uuesti egr siis proovisin mootor kyll l2heb p66rdesse kuid j6udu pole enne 2,5k p66ret? kas see v6ib olla egr?