1. leht 1-st
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: K Dets 23, 2009 0:16
Postitas sat
Ülevaatusel ei läinud kässariga läbi. Üks pool polnud kohe üldse võtnud. Pühade aegu lähen maale ja seal kanaliga garaaž olemas. Mõtlesin, et teen käed õliseks. Saab workshopist vaatan, et klotsidele ligi samiseks tuleb support lahti kuvida ning hiljem tuleb supporti poltide vahele keermeliimi panna.
Kas piduri ketast ei anna kuidagi ilma supporti lahti võtmata ära võtta ja kas keermeliim on ilmtingimata vajalik? Muidugi seda keermeliimi peaks suvalisest autopoest saama, kuid siis peaks homme kindlasti poest läbi käima.
Muidugi on veel võimalus, et pääsen ainult klotside reguleerimisega, kuid kahtlen, et kui üks pool üldse ei võta, siis on seal klotsid äkki üldse kinni roostetanud ja tuleb ikka lahti võtta.
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: K Dets 23, 2009 11:27
Postitas flood
Tasuks ka käsipiduri trossid üle vaadata. Minu masinal näiteks oli ühe poole tross kinni roostetanud ja seetõttu üks pool ei võtnud.
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: K Dets 23, 2009 12:30
Postitas Trionic
Keermeliim ei ole vajalik.
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: E Dets 28, 2009 19:09
Postitas sat
Trossid olid korras ning seekord sai hakkama ainult trumlite reguleerimisega, nii et uued klotsid jäid oma aega ootama. Tulin just korduv ülevaatuselt, käsipiduri balanss polnud kõige parem, aga jäi normi sisse. Tänud vastanutele.
Reguleerimis mutrit trumli seest aitas leida mobla led taskulamp. Põhimõtteliselt sai isegi vaadata, et kruvikas ikka alati õige koha peale läheb ning nägi ära ka kui palju regulaatori vindiosa lühemaks-pikemaks muutus.
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: T Dets 29, 2009 7:50
Postitas Trionic
Käsipiduri tross kinnitub hoovale,mis on osa koostust,mille abil ekstsentrikutega hoovastik trossi pingestades hakkab klotse tsentrist väljapoole suruma(pidurdama),Tulemuseks on klotsipindade ühtlane surve trumli tööpinnale.
90% vanematest masinatest on see hoovastik monoliitseks roostetanud ja trossi pingestades surutakse ainult üht piduriklotsi ja kuna teine klots jääb "õhku",väänatakse kogu trumlis asuv mehaanika teise klotsi suunas,kuni saavutatakse kontakt trumliga.
Tegemist on siis ebaloomuliku käsipiduri rakendumisega.
Tagajärjeks ebaühtlaselt kulunud klotsid,-TRUMMEL,samuti pikemas perspektiivis purunema hakkavad detailid trumlis.
Hoovastik on ainult A-varuosana.Samas,kui see monoliit ettevaatlikult osandada,saab lihvkettaga pinnad haljaks lasta(piisavalt paksust metallist on detailid),mis omakorda teeb liigendpindade lõtkud suuremaks(väiksem oht kinniroostetamiseks) ning kui see kõik paksult vaskmääret kasutades koostada,saab jälle aastateks toimiva hoovastiku.
Sai vist natuke segane jutt:evil:
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: K Dets 30, 2009 16:47
Postitas sat
Polnud hullu midagi, sain täitsa aru. Mul oli just nagu meelde jäänud, et 900NG trummli klotsid ei roosteta reeglina kinni. Siit samast foorumist surfasin mingi aeg tagasi, aga ju siis vaatasin midagi valesti. Käsipidurit eriti ei kasuta, aga kui soojemaks läheb eks siis võtan lahti puhastan, määrin ja vahetan klotsid ära.
NG900 käsipiduri klotside vahetamine
Postitatud: N Dets 31, 2009 9:46
Postitas Trionic
Klotsid ei roostetagi kunagi kinni.Mina rääkisin hoovastikust trumlis.