1. leht 1-st
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: R Dets 25, 2009 13:32
Postitas Kiilu
Saab siis ostetud rootsisist suve alguses. Auto otsingul olin u. aasta aega. Vaatasin igasuguseid erinevaid... alates Audist kuni hondani. Aga ükski ei tundunud see mis oleks olnud õige. Siis tuli peale majanduskriis ja auto hinnad kukkusid meeletult. Siis teadsin et nüüd pean otsima kiiresti endale auto. Aga ikkagi polnud veel kindel millist. Kuni isa ostis endale Saab 9-5. Sisse istudes polnud enam kahtluski mida ma tahan. Auto sain hea ja soodsa hinnaga. Alguses tundus kuidagi kahtlane et 125kw ja kuidagi nõrk.(Eelnev auto oli 81 kw Volvo 460, nii et lootsin paremat minekut) Siis mingi kuu pärast läks turbo läbi. Ja teenindusest öeldi et see turbo oli nii õhtal et see pidi juba 2 kuud tagasi poolvigane olema. Loomulikult sellest ka siis odav hind, sest eelnev omanik tahtis kiirelt autost lahti saada et mitte selle turboga ise jamada. Sai siis see vahetatut ja kuna olin harjunud et ennem polnud just kohapealt ära minek kõige parem, siis gaasi sügavamale vajutades oleks teeninduse seina sisse põrutanud. Aga kiire reageerimine kulus marjaks ära

. Poleks uskunudki et üks auto võib nii mugav olla. Lausa lõbus pikka maad sõita ja linnast rääkimata (väljaarvatud kütuse kulu

). Mul üks sõber kes ise on ameeriklaste fänn ja vihkas Saabe. kuni sai minu omaga sõita. Pärast sõitu rääkis isegi midagi endale ka ostmisest

. Olemas on el. istmed mäluga. el. katuseluuk. cruise.
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: R Dets 25, 2009 13:43
Postitas Kiilu
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: R Dets 25, 2009 13:44
Postitas Kiilu
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: R Dets 25, 2009 13:45
Postitas Kiilu
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: L Jaan 02, 2010 14:08
Postitas Kiilu
Nüüd siis tuleb veel üks töö ära teha. Siis on auto täiesti tiptop. Nimelt mootorikett. Esialgne hind tuleb min. 8000-9000 kr.- juhul kui ei pea ära vahetama veepumpa jne. Kuna ma just tegin õlivahetuse, siis sellest vist pääsen. Aga sellise hinna puhul peaks ka mujalt uurima hinnapakkumisi. Vb õnnestub kuskilt mingi summa kokkuhoida.
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: L Jaan 02, 2010 15:56
Postitas Cyber
Soovitaks siiski vahetada kõik asjad, mis lahti katkumise juures kätte annab saada. Muidu tekib hilisem topelttöö.
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: L Jaan 02, 2010 16:31
Postitas tripp
Palju õnne SAABi puhul!

Huvi pärast uurin, mis hinnaga auto ostsid?
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: L Jaan 02, 2010 20:01
Postitas vmaster
Nagu Cyber ütles, kettide vahetus koos sinnajuurde kuuluvate asjadega ürita ikka ära teha ehk vaheta kõik poolpidused asjad, mis ketivahetuse juures välja tulevad. Pärast ootamatuid üllatusi vähem ja raha kulub ka vähem. Ära unusta ka õlivahetust iga 10 tuhande kilomeetri tagant.
Pistab piltidelt korraliku sisuga auto olema.
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: P Jaan 03, 2010 19:00
Postitas Kiilu
Antis öeldi sama, et ei ole mõttet jupitada... vaid kohe korraga... raha läheb alguses palju aga mitte vahetamisel hakkab hiljem raha minema mitmekordselt.
Auto alghind oli 40 000.- Sek. aga kätte sain 30k rootslast. Kurss oli suht madal nii, et eesti kroone läks u. 42k
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: K Jaan 13, 2010 17:57
Postitas Kiilu
Ketivahetus tehtud. Hind läks kokku 8400.- Kõik muu oli korras nii et pääsesin suhteliselt väikse summaga.
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: K Jaan 13, 2010 18:41
Postitas konks222
Kus vahetasid?
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: K Jaan 13, 2010 21:45
Postitas Kiilu
Anti juures.
Saab 9-5 2.3t 125kw, 2000, Kiilu
Postitatud: E Aug 29, 2011 18:25
Postitas Kiilu
2 aastat ustavalt teeninud ja sõidumugavust pakkunud saab, mis istutas nii hullu pisiku sisse, et ei vaata teiste autode poolegi, läheb müügiks. Põhjuseks siis kolimine teise riiki, kust juba uuem saab, mind varsti ootamas. Uurin uuemaid 9-3-si, mis mulle sügavalt oma iluga südamesse on pugenud. Praegune auto jääb edasi teenima Eestimaale, mille arvatavasti ostab ära mul sõber ja hinnaks kõigest 2400€. Autost vaja kiiresti lahti saada ja kallimalt ei oleks aega müüa. Autosse on kõvasti seda kolisevat sisse pandud nii et peaks ustavalt teenima veel kaua.
Autost tunned rõõmu vaid kaks korda: Siis kui ostad ja siis kui müüd! Ülejäänud aeg on igavene peavalu. Aga ikkagi võtab seest õõnsaks, kui pead lahkuma nii heast autost!
Kusjuures, see auto pole mind kunagi teeäärde jätnud, vaid alati koju toonud ja siis pole pärast käima läinud, küll aga tühiste vigade pärast, mis aegajalt vanemaid autosid kipuvad kimbutama.
