1. leht 1-st

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 19:24
Postitas mina
Tere!

Probleem siis selline.
Auto toiminud viimasel ajal ilusti ja ei mingit muret kuni eilse õhtuni kui ühtäkki ilmus vea tuli armatuuri.Samas auto käivitus ja liikus edasi tõrgeteta.Kuna auto asukoht kaugel Tallinnast siis plaanisin ,et nädala algul VM igaks juhuks lasta üle vaadata aga oh häda-käisin külas ja hakates koju sõitma auto ei käivitu.Kui süüte sisse keeran ja starterit siis nagu (ei oskagi seletada) ei võta taha või lülitab sisse mingi avarii reziimi mis ei lase käivitada.
Kas keegi oskab anda nõu mida teha-või milles viga võiks tuleneda.
NB!Jutt suht segane aga paremini ei oska esialgul seletada.

Tänud

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:01
Postitas ivomets
noh, kui ta starterit andes plõksuma hakkab, siis on aku liiga nõrk näiteks.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:13
Postitas mina
ei ta ei plöksu aga ketrab sellist tuhja käijamist-nagu lülitaks kaivituse mingile avarii reziimile.ringi veab aga hääl ei ole see õige.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:19
Postitas ivomets
vot nüüd küll ei saa aru....

starter mootoriga ju saab ühenduda vaid ühte moodi...

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:27
Postitas Viki
hääled võivad ikka erinevad olla: on kompressioon- ei ole kompressiooni. äkki lendas hammasrihm

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:30
Postitas mina
kuna olen tehnikast suht kaugel olev isik siis ei oska seletada aga nii ta kahjuks on:)

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:33
Postitas ivomets
Algselt postitas: t8
hääled võivad ikka erinevad olla: on kompressioon- ei ole kompressiooni. äkki lendas hammasrihm

kus juures ma ka seda mõtlesin aga see on liiga karm laks, kui see oleks tõsi ;)

ei saa inimesel nägemata/kuulamata karme diagnoose panna. ;)

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 20:52
Postitas mina
kui nüüd nii vaadata siis kompressioon on esimesel pöördel aga siis kaob ära.samas hooldused tehtud VM nii nagu peab.rihm vahetati 25 tuhat km tagasi

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: P Jaan 03, 2010 22:02
Postitas mina
hei!
aga kui nüüd arvata,et rihm lendas siis okab keegi öelda,et mis sellega nüüd kaasneda võib?

tänud

NB!ennist mainisin,et rihm vahetati 25 tuhat tagasi aga nüüd kontrollisin ja selgus,et mingi 29 ja kohikad km tagasi vahetati rihm.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: E Jaan 04, 2010 7:56
Postitas Viki
aga kas veepump ka vahetati? hea tava on, et vahetatakse kõik, mis rihma poolt käitatavad. samas otseselt ette nähtud ei ole. on kogemusi kus värskelt rihma vahetusest tulnud 1,9-l veepump kokku jooksis. õnneks klappe kõveraks ei löönud. purunesid kõik nookurid.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: E Jaan 04, 2010 14:28
Postitas mina
nüüd siis midagi nagu niipalju selgem,et rihma osalt näitas et on terve aga jätkuvalt probleem õhus.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: E Jaan 04, 2010 16:26
Postitas Viki
no suht levinud häda on siis kui egr lahtises asendis kinni kiilub.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: T Jaan 05, 2010 21:42
Postitas mina
härra t8 on üldiselt õigetel jälgedel ja tema kommentaar veepumba osas ongi vist asja probleem.
vot sellest ei saa ainult veel aru,et miks siis veepumba vahetust otseselt ette nähtud ei ole?!või miks on see jäetu tegemata nagu on ka minu isendi puhul käinud.
varasema kogemuse põhjal volkari puhul läks pump koheselt vahetusse koos rihmaga ja see on loogiline-kuna kuda seda pumpa eraldi vahetad ja kuda sa täheldad,et oleks vaja vahetada.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: T Jaan 05, 2010 22:58
Postitas teager
1. Hooldusgraafikus pole ettenähtud veepumba vahetust üldse
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.

terv, teager

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: K Jaan 06, 2010 1:41
Postitas mina
noh üldiselt kahtlen selles eelnevas väites:)
on hullemaid marke

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: N Jaan 07, 2010 14:53
Postitas mina
to teager

mida see hooldusgraafik siis näitab?
näiteks suhtlesin täna soome saabi esindusega ja seal äeldi näiteks,et hammasrihma vahetuskomplekt sisakldab ka veepumpa kuna see on üks süsteemi osa ja lisaks sada,et kindlasti tuleb koos hammasrihmaga veepump vahetada kuna veepump eluilmas ei kestaks kahte rihma välpa.

nii rääkisid vähemalt naabrid soomest:)

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: R Jaan 08, 2010 8:06
Postitas Trionic
Soomlased võisid rääkida ja tegid seda täiesti õieti,kuid TOOTJATEHAS ei näe hooldusgraafikus ette pumba vahetust (loe uuesti Teageri juttu.Ta teab täpselt,mida räägib). Ei näe ka volkaritel.Lihtsalt töömehed juba teavad,milleni see viib,kui KÕIKI rihmaga veetavaid kooste komplektselt ei vahetata.

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: R Jaan 08, 2010 20:17
Postitas mina
Tänud Tronic,et juhtisid mu tähelepanu sellele,et loeksin Teageri postituse uuesti läbi.
Nüüd süvenesin ja samas ehmatasin:
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.

Mina saan aru härra Teageri postitusest ,et kuna ihukarvad tõusevad püsti siis oleks mõtekam jätta parem aus info edastamata ja vahepeal ka midagi vahetamata,et oleks ja tunduks odavamalt?!

Ehk siis peab tegelema vassimisega!!Nu nii tore on!

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: R Jaan 08, 2010 20:23
Postitas Homersimpson
Kõik ei ole must ja valge. Halle toone peab autoomaniku silm ise seletama.
Loomulikult on nimekiri, mis oleks vaja teha pikk ning seda igal autol, kui hakkame taga ajama perfektsust või ... midaiganes....

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: K Jaan 13, 2010 19:18
Postitas mina
to trionic

oma postituse väidad sa,et ka volkaritel pole nähtud ette rihmaga koos veepumpa vahetada siis ma vaidleks vastu.sai näpitud täna autodatad ja seal igatahes oli volkari puhul rihmaga koos ka veepump.
juhtisin lihtsalt tähelepanu:)

9-5 1,9 ei käivitu

Postitatud: N Jaan 14, 2010 8:28
Postitas Trionic
Osadel on ja osadel mitte ning paljud nõuded karmistuvad peale mudeli müügilesaabumist tunduvalt hiljem.Siis kui kriitiline mass oli saavutet.Ehk siis,kui näit.27000 masinat/ mootorit olid garantiiajal kokku(laiali) jooksnud ja ülejäänud 350 000 tk. tuli tagasi kutsuda.
Olen piisavalt tähelepanelik;) .