1. leht 1-st
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: P Jaan 10, 2010 20:07
Postitas pluggerxxx
Teadjamatele küsimus, kuidas kestavad 2003-2005 aasta 9-5 te ja vast siis ka 9-3 kered meie soolasel talvisel kliimal. On need mudelid selles ajajärgus tsingitud suuremal või vähemalt määral?
Niipalju kui ise olen aru saanud, siis saabid väga roostet vist ei karda, vähemalt enda eelmisest aastatuhandest pärilt 9-5 pole seda probleemi siiamaani ilmutanud õnneks.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: P Jaan 10, 2010 20:17
Postitas ivomets
ikka kaitstud 7 erineva kihiga, millest zinki 7,5 mikromeetrit.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 11, 2010 0:19
Postitas pluggerxxx
Ok, kas on ka teada mingite aastakäikude kerekaitse tehnoloogia uuendused või mingid faktid selle kohta, et mingite aastate mudelid on agaramad roostetama vms?
Miks ma uurin on see, et mul on teatavatest kogemustest kuulsa saksa kolmetähelise brändiga tekkinud allergia masinate vastu millele rooste külge hakkab. Põhimõtteliselt on üsna kurb vaadata kuidas auto käes laiali pudeneb

ja ühelt hetkel hakkab rooste lihtsalt süstemaatiliselt kere hävitama.
Pidin nentima, et niikaua kui kere erinevaid juppe koos hoiab saab neid juppe vahetada aga kui kere enam ei ole siis ei ole eriti oluline kui mitusada kilomeetrit see mootor seal oleks veel peal kestnud
Kuna 98 aasta 9-5 kere kohta ei tohi ma küll hetkel veel paha sõna öelda nähes kuidas veel tehasegarantiiga Mazdad, Kiad jne juba laiali kippuvad pudenema meie soolatud teedel siis tunnen lihtsalt huvi kas ca 2004 a 9-5, 9-3 ka sama hästi tehti kui esimesed mudelid, või kiputi ka juba "kokku hoidma" sellistelt väheolulistelt asjadel nagu roostekaitse ja kruntvärv.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 11, 2010 7:51
Postitas Trionic
Kuni sa ei ole värvkatet vigastanud,ei hakka kere ka roostetama.See-eest alusvanker roostetab 9-5`l hullemini,kui mosse kere.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 11, 2010 8:00
Postitas S9K
Algselt postitas: Trionic
Kuni sa ei ole värvkatet vigastanud,ei hakka kere ka roostetama.See-eest alusvanker roostetab 9-5`l hullemini,kui mosse kere.
Seda oli nüüd küll hommikul esimese asjana hea lugeda.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 11, 2010 8:02
Postitas Trionic
Õnneks on seal "allpool" kõik jupid jämedast metallist.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 11, 2010 14:18
Postitas D116
9-3 on kindlasti halvem korrosiooni kaitse, tihti läheb tagaosa rooste.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 11, 2010 14:54
Postitas stennadi
Laias laastus on see kõigi autodega olnud läbi aegade nii, et mida paremal positsioonil mudelirivis auto asub, seda parem kere koostekvaliteet ja rohkem igasugu kaitsvaid mastikseid, tsingikihte jne. Muuseas auto kere aitab ajahambale vastupidavamaks teha Tectyl keemiaga tehtud põhjalik korrosioonikaitse (Tallinnas vist mingi firma isegi pakkus seda)
Mul on praegu 1983 aasta VW Polo igapäeva liikuriks, mis on soomes selle korrosioonikaitseprogrammi läbinud aastal 1999 ja roostet praktiliselt ei ole. Põhi on roostevaba, on üksikuid roostetäppe kuskil kuhu on lihtsalt mingi vigastus (kivi vms juhtunud) ja see on kere kõrgemas vööndis.
( see auto on siiamaani tehase originaalvärvi all ja mingeid keretöid pole tehtud)
Edit :
Panin lingi ka
http://www.termak.ee/remont/korrosioon.html
koduleht tundub selline vana, ei tea kas enam tegutsevad aga küsida ju võib.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: P Jaan 17, 2010 19:57
Postitas toomas
pole just 9-3 lahtris aga mul on 98 aasta auto ja roostetab väga vähe,mõned üksikud mullid tagaosas, kivitäkked ka ei roosteta veel.prantsusmaalt toodud.
2003-... saabide kere kestvus
Postitatud: E Jaan 18, 2010 18:33
Postitas miku
9-5 ei roosteta kuni selle hetkeni, kui maalrimehed oma kätt sinna külge pole pannud. Ehk siis täpselt sel hetkel, kui peale pauku pahteldatakse lihvitakse ja tehakse muud teatrit kerega, on roosteuss kiire tulema. Eriti nõrk koht pidi olema kapoti salongipoolsed nurgad, seal miski kahekordne umbne plekk, mis siis ei lase vett välja enam ja sinna kipuvad augud sisse ussitama. Täpselt sama probleem estate puhul tagaluugil selle 'ribaga', mis klaasi ja numbri vahele jääb. ehk siis see, kus kirjad peal on. Need nurgad pidid ka tüüpiline ussitamise objekt olema.
Informatsioon siis plekude käest, keda ma aegajalt külastan oma pisiikaldustega.