1. leht 1-st

2,2 TiD 9-3 käivitusprobleem

Postitatud: R Jaan 15, 2010 13:08
Postitas davca
Tere,

Mure selline...külmast peast käivitan autot. Ilusti süttib eelsüüteküünalde tuli, põleb...kustub...käivitan auto...kõik töötab ok (ok, väga külmade ilmadega annab mingeid imelikke erroreid...a la turvavööd lahti vms)
Samas kui auto seisma jätan, ütleme 2h siis eelsüüte küünalalde tuli ei sütti ja auto käima ka ei lähe...ketrab ainult mõnda aega...kui auto jälle täitsa külm läheb käima...
Kas keegi on sellise probleemiga kokku puutunud? Äkki oskate nõu anda.

Ette tänades!

Viljar

2,2 TiD 9-3 käivitusprobleem

Postitatud: R Jaan 15, 2010 15:44
Postitas kurimees
Tjaa.Kui auto vaid paar tundi seisnud,siis temperatuur liiga soe veel ,et küünlad rakenduksid.Et kontrollida,kas viga küünaldes,siis ennem nende välja katkumist võiksid proovida paar tundi seisnud autot käivitada selliselt,et võtad mootori temperatuuri anduri pistiku lahti.Kuna eelsüüterelee siis ei tuvasta,et mootor soe alles ja lükkab süüte sisse keeramisel ka küünlad taha,mispeale peaks auto käivituma.Kui aga miskit ei muutu,siis võib pees olla ka kõrgsurvepump.Jahuta pumba pead lume või külma veega.Kui siis käivitub kenasti,siis "palju õnne" rahakoti mõrv. http://www.diislikeskus.ee/soemootor

2,2 TiD 9-3 käivitusprobleem

Postitatud: R Jaan 15, 2010 17:37
Postitas davca
Aga kus see juhe välja kiskuda tuleks...:conf: et..äkki selles osas ka keegi aitab...

2,2 TiD 9-3 käivitusprobleem

Postitatud: R Jaan 15, 2010 19:01
Postitas kurimees
Kui jõllitad auto kapoti alla,siis mootori vasemal pool .Selle anduri juurde tuleb ka paisupaagist üks lõdvik.anduri pistik kahe juhtmega.üle mootori jooksva kaablipuu esimene vasemale hargnev juhtmekimp läheb selle juurde.

Lisatud failid