1. leht 1-st
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 9:23
Postitas indur
Tere
Mis võib olla põhjuseks, kui väikestel kiirustel kiirendades (tavaline kiirendus, linnavahel) hakkab rool laperdama ühele-teisele poole?
Laperdamine kohe vaibub, kui jala gaasipedaalilt ära võtta.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 9:44
Postitas Trionic
Mingi häda pooltelgedega.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 13:13
Postitas felx
Minu enda 9-3og aerol oli pöhjuseks öötshoovad ja siis silla reguleerimine neljapunkt laseriga ja peale seda köik korras
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 13:21
Postitas indur
Neljapäeval vahetati esiamordid ja tugilaagrid ning paar päeva hiljem tekkiski selline laperdamine sisse. Huvitav, kas lihtsalt silla reguleerimises ei saaks viga olla?
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 13:41
Postitas S9K
Selliste asjade vahetamisel silda ei ole vaja reguleerida. Valesti paigaldatud? Midagi kuskil lahti?
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:16
Postitas felx
kindlasti saab olla kui valesti reguleeritud kas sul on rool otse kui sirgel teel söitad ja kas said paberi ka kaas kus näha tolerantsid jne vaevalt midagi lahti jäätud on
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:17
Postitas felx
kokku ja lahku jooksus vöib viga olla
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:19
Postitas felx
alati kui amordid tugilaagrid lahti käivad tuleb silda reguleerida vöi kontrollida
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:27
Postitas S9K
Kasuta EDIT nuppu esiteks. Teiseks ei pea silda reguleerima. Tehasest tulevad tugilaagrid ühesugustena välja. Kui sild on reguleeritud korras tugilaagriga, siis vahetamisel teise korras tugilaagri vastu ma ei näe mõtet silda reguleerida. Kui aga tugilaager läbi, siis läheb silla geomeetria paigast.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:28
Postitas indur
Sirgel teel söites on rool otse, aga silla reguleerimise kohta on ainult rida arvel ja ei midagi muud (tolerantsid jms).
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:33
Postitas wiljams
äkki lumi velgedes:D
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:34
Postitas D116
Algselt postitas: indur
Neljapäeval vahetati esiamordid ja tugilaagrid ning paar päeva hiljem tekkiski selline laperdamine sisse. Huvitav, kas lihtsalt silla reguleerimises ei saaks viga olla?
Peale selliseid protseduure reguleerida silda ei ole vaja.
Midagi kuskil on lahti, vaata kõik üle, alusta ratta poltidest.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 14:34
Postitas indur
Siis võiks ju laperdamine intensiivsemaks muutuda kiiruse suurenemisel. Praegu aga on seda tunda ainult väikesel kiirusel kergelt kiirendades..
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: P Jaan 17, 2010 17:55
Postitas Trionic
Algselt postitas: S9K
Kasuta EDIT nuppu esiteks. Teiseks ei pea silda reguleerima. Tehasest tulevad tugilaagrid ühesugustena välja. Kui sild on reguleeritud korras tugilaagriga, siis vahetamisel teise korras tugilaagri vastu ma ei näe mõtet silda reguleerida. Kui aga tugilaager läbi, siis läheb silla geomeetria paigast.
Silda tuleks alati reguleerida,kui miskit vahetusse läheb.Isegi siis,kui lihtsalt osandad ja pärast koostad samade juppidega,läheb pea ALATI geomeetria paigast(korduvalt järele proovitud).
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: E Jaan 18, 2010 18:26
Postitas indur
Käisin täna autot töökojas näitamas, kuid 100% kindlusega nagu ei leitudki viga, aga arvati, et küllap poolassi taha see probleem jääb. Eks peab minema seda vahetama.
Selline tähelepanek veel, et kui kiirendades laperdama rool hakkab, siis hakkab ka päris tuntavalt vasakule kiskuma ning laperdamisele toob ajutist leevendust rooli täielik väljakeeramine näiteks parklas manööverdades

Kodudeel kohe proovisin jälgida - kui ristmikul keerasin järsult vasakule jäi laperdamine alles, kui keerasin paremale siis kadus ära. Kõlab vist küll absurdselt, kuid mulje on jäänud selline, et vasakule keeramine keerab midagi metsa ja paremale keerates läheb korraks asi korda

Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 8:47
Postitas indur
Täna hommikul sain kinnitust sellele, et paremale rooli väljakeeramine kõrvaldab (mõneks ajaks vähemalt) laperdamise probleemi. Samat marsuuti pidi tööle sõites mis eilegi tuli teha järsk parempõõre mille peale oli ka täiesti kuuldavat raksu kuskilt esisillast kuulda. Peale seda laperdamine kadunud nagu vits vette.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 8:55
Postitas iisak
Kus kontrollimas käisid?
Igasugused raksud peaks eriti ettevaatlikuks tegema:wise:
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 9:42
Postitas seeron
mul tulid amordi kinnitus kruvid lahti või siis keerati pahasti kinni siis kolksusid ka rattad isegi kohapeal keerates
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 9:55
Postitas indur
Algselt postitas: iisak
Kus kontrollimas käisid?
Igasugused raksud peaks eriti ettevaatlikuks tegema:wise:
Troostis.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 10:35
Postitas Motorhead
Seisma ei tahaks jääda?

Täitsa selge, et midagi on puruks või lahti.
Kirjeldust lugedes võiks arvata, et pooltelje otsa separaator on otsad andnud näiteks.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 11:02
Postitas iisak
Milleks seisma jääda?
Võtmest käima ju läheb veel:wtf:
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: T Jaan 19, 2010 11:41
Postitas indur
Muidugi. Auto on sõitmiseks mitte seismiseks.
Aga ok, nali naljaks. Eks üritab siis kiiremas korras korda teha lasta ja seni söidab teise autoga.
Ma olen lihtsalt viimasel ajal nende esisillast kostvate häältega ilmselt nii harjund (pooleks vedrud, korduvalt pees amordilaagritega jms) nii harjund, et see üks kolks/ragin ei suunagi ettevaatusele enam.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: R Jaan 22, 2010 6:43
Postitas indur
Lõpetan teema ära, kui keegi tulevikus peaks otsingut kasutama sama murega siis hea teada vähemalt. Pooltelg ei pea tõesti ragisema, selleks et ta katki oleks. Minu kui tavalise autokasutaja jaoks oli see midagi uut, aga eks jälle targem

Seega pooltelje välimine ots vahetatud ja mure kadunud.
Rool laperdab kiirenamisel
Postitatud: R Jaan 22, 2010 7:54
Postitas Trionic
Algselt postitas: indur
Lõpetan teema ära, kui keegi tulevikus peaks otsingut kasutama sama murega siis hea teada vähemalt. Pooltelg ei pea tõesti ragisema, selleks et ta katki oleks. Minu kui tavalise autokasutaja jaoks oli see midagi uut, aga eks jälle targem

Seega pooltelje välimine ots vahetatud ja mure kadunud.
Oleksid võinud mu esimest postitust lugeda ja seda ka uskuda,poleks niipalju seda tühja heietamist siin olnud.
