1. leht 1-st
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 14:20
Postitas muidumehike
Neljandasse silindrisse minev kütusetoru läks siis katki. Sisselaske kollektorile kinnituvast kohast. Kas seda annab kuidagi lappida või kust kohast uut/asendus juppi otsima hakata ? Kataloogi kaup ei paista olevat
Autoks 88a 8v turbo.
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 14:27
Postitas Cyber
lappida ei anna..

Seda kaprontoru ei liimi ega sulata eriti kergelt...
Võid vaadata ka K-jet-i kasutavate autode (Audide, vist ka VW) kapoti alla, seal oli vist pisut teistsugused "makaronid", aga peaks kõlbama.
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 14:32
Postitas saabu
Mingid torud olid kaasas,kas neist ei sobi.
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 15:27
Postitas ivomets
vahetan jagajast rõhuregulaatorisse mineva toru vastu
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 16:16
Postitas Andrus99
Kuskilt oleks nagu lugenud, et neid torusid asendatakse mingisuguste r/v sukkadega bensuvoolikutega.
Hetkel ei suuda täpsemalt meenutada, peab mõnest väljamaa foorumist kaevama.
EDIT: leidsin Saabcentralist mõned viited, kus räägitakse, et K-jetiga VW Golf 1-l olla sobivad metallsukaga voolikud. Samuti on tehtud neid voolikuid järgi hüdraulikafirmade komponentidest.
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 16:33
Postitas Trionic
VAG masinatel kasutati selliseid.
Klassikul plastist kütusetoru (makaron) puru
Postitatud: T Veebr 09, 2010 18:18
Postitas stennadi
võta katkine voolik näppu ja mine Forssi (vag varuosapood) ma sealt ennegi niimoodi saanud juppe asendatud VW/Audi tükkidega teistel autodel. Teinekord on seal päris pädevad mehed letis, kes silma järgi oskavad juba öelda, mis tükk võiks asenduseks sobida.