1. leht 1-st
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 10:39
Postitas Nakataja
Tekkis küsimus, et kas keegi viitsib ja oskab remontida 96-te või on jäänud sellise masina remont puhtalt omaniku enese hobiks. Ei ole küll veel Troosti või Anti poole põõrdunud, kuid olen kuulnud, et ega eriti selliste vanade "rontidega" tegeleda ei viitsita.
Probleemiks on mul pisut kolisev esisild (ei saagi aru kust see kolin sisse tuleb). Muidu teeks ja uuriks ise aga aega ja kogemusi napib.
Seega ehk oskab keegi kedagi soovitada?
Ivomets! äkki toon sinu juurde nädalaks Pärnusse suvitama

96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 11:11
Postitas ivomets
too ja tule ise kah.
mina sulle silda teen, sina lihvid ja pahteldad.
aga tegelt sul pid. sadulad kolisevad. see kõige suurem tõenäosus.
väikse ymbertegemisega saab sellest lahti!
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 11:25
Postitas kyly
Troost võtab jutule küll, ei neil vahet pole mis Saabiga tegu.
Mõned teenindused Tallinnas aga on küll kaugelt juba väljalaskeaastat kuuldes kätega vehkima hakanud

96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 11:57
Postitas Cyber
Nakataja, sa sõidad endiselt nende laiade kummidega-velgedega?? Nendega pole vist ime, et kolisema hakkab..

asi ju suht vale offsetiga. Pidurisupporteid see ehk ei puuduta aga muud asjad seal...
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 12:17
Postitas ivomets
huvitav, et part veel oma arvamust pole öelnud?
kas taga juhtund midagI??
96 hoopis teist tyypi esipidrad, kui 900l.
ja seal vedrud väsivad ära ja hakkabki kolisema. eriti aukudest läbisõites.
ja tagarataste juured käsipiduri junnid.
neid ka seal yks vedru peaks paigas hoidma ja trosside vedrud ka.
kui hoole ja armastusega läheneda 2 korda aastas nendele kohtadele, siis saab vaikseks kyll.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 12:22
Postitas farmacoma
kas ivomets sai oma 95'st lahti? ei näe enam infos seda.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 12:28
Postitas part
ivometsal õigus -
it´s pidurisadul alright, told earlier already
96/95 sadul hakkab kobisema 2 koha kaudu - alumine "hing"-sõrm (96/95 on liikuv,ühe (alumise) punkti ümber tasapinnas pöörduv sadul), teine koht on see ülemine lollakas vedruga till, mis välja venib, ära väsib, vedru mustub ja paakub kokku, kulub ja kõik muud sada häda veel => tekib lõtk, mis "kobistab" eriti toredasti treppis teede peal
ivometsal on mingi kobinaeemalduse nipp varuks, ma pole viitsinud süveneda
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 13:13
Postitas ivomets
teeks siis wööksopi
kella 10....16 ni.
selle ajaga saaks mõned pidurid kolksumast.
pärast seda saun ja postipoiss.

96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 15:03
Postitas Nakataja
Tänud aktiivse arutelu üle! Mõtlesin ise ka et pidurisadulad aga samas kui ratta alt ära võtsin ja jõuga sadulaid proovisin loksutada, ei tundnud küll neis mingit loksu olevat. Kas see ongi üldse käega tuntav?
Kas sharniirid võiksid äkki loksu põhjustajad olla?
Eks see offsett võib pisut mõõda olla küll aga samas ega ma eriti palju sõitnud ole ka veel (vast mingi 300km vaid). Samas vahetasin nüüd esimesed kummid 185/55 -e vastu (enne 205/50) ja juhitavus läks pisut kergemaks küll. Samuti ei ole probleeme teel püsivusega ja auto ei kisu ka üldse kusagile poole - juhi kas või ühe näpuga. Eks pean vist tõesti spetsialist Ivometsale külla põrutama ja vastutasuks pisut lihvimis tööd tegema.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 15:08
Postitas part
munade kolks on tumedam ja pehmem, sadula oma teravam. pakun siiski 90% tõenäosusega et sadul. kaval külasepanipp on sõita autuga treppis tee peal nii, et kergelt pidur peal, kuid et samas ka mootor ikka veaks, kui kobin kaob, siis on sadul
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 15:21
Postitas ivomets
kui ylevaatusel käisid, siis oleks mehed kulunud sharniirid 50 % tõenäosusega ära tundnud.
aga ega need tänapäeva ca 250 kr. maksvad suurt yle aasta vastu pea, kui sõita ka natuke.
peduritele tuleks nende vedrude asemele otsida 8mm. sisemise auguga taldrikvedruseibe. 3 tk. kummagi ratta kohta. ja kolin kaob, kui vaid ylemised ymber teha.
muidugi aitaks ka subwoofrist ja võimendist.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 16:47
Postitas ivomets
sulle pakun, et amort lööb põhjani välja. kui suurest august läbi sajad.liiga pikad morded.
nii head silda, kui 96 l ja 900 annab otsida.
lollikindel ja meie teede jaoks sobiv. tugev, ei miskit keerulist ja lihtne.
kokkutulekule tulekuga veel kõik lahtine.
otsustan hiljem . ja siis raske praamile saada ja märtin hoopis tartus ka veel....
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 16:50
Postitas Nakataja
Mul läks ülevaatusel lihtsalt nii hästi, et esisilla olukorda ei viitsitud kontrollidagi, logistati niisama natuke rooli ja ei muud. Ega siis vist nii lihtsalt olekski läbi saand.
Aga jah, ka tagant tuleb august sõites mingi omapärase soundiga kolks. Hääl meenutab sellist heli, kui kummis plekki painutada sisse-välja ja heli tuleb tagaistme alt. Kunagi tegi mu 900 tagaiste sama häält, kui turvavöö ots istme alla jäi. See tagasilla ehitus on samas küll hästi lihtne ning tundub nagu tuleks see heli sealt, kus tagasilla õõtshoob (või mis selle toru nimi ongi) kinnitub kere külge. Loodan loomulikult et see nii ei ole, sest muidu võib ühelhetkel taga sild lihtsalt oma teed sõita.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 16:55
Postitas ivomets
tagasilla puksid ka igavesed nagu mul kogemus on näitanud. vaid 95 l sai keskmisesse kummipuksi jämedam metallpuks sisse tehtud. ei 96tel seda pole vaja varem läind.
mis võivad taga veel häält teha on amordikate ylemise kinnituse puksid. seal yks nendest ( pealmine vist) selline, mis ka augu seestpoolt kummiga katab ja see kipub ära hõõruma ja siis hakkab vastu augu äärt käima.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 16:57
Postitas ivomets
nakataja autol hea heliisolatsioon kyll aga uste all äärtes tihendid puuduvad;) pista näpud läbi
, nii et myra piisavalt.
aga sa nakataja sõida kuhugi punkti ja lase ikka sild ka yle vaadata. ja läbiloksutada.
ega ylevaatus miilitsate jaoks pole.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: K Juun 15, 2005 20:12
Postitas Cyber
Algselt postitas: krss
vöta illustreerimiseks jubinad kokkutulekule kaasa;). Kyll me Sulle siis pahteldame ja värvime, määrime ja tinutame:P
Koha peal on kokkutulekul üsna mitu 96-te võtta, sõitvaid ja mittesõitvaid..

ja üks 95.
96-e hooldus ja remont
Postitatud: N Juun 16, 2005 9:43
Postitas Nakataja
Algselt postitas: ivomets
nakataja autol hea heliisolatsioon kyll aga uste all äärtes tihendid puuduvad;) pista näpud läbi
, nii et myra piisavalt.
aga sa nakataja sõida kuhugi punkti ja lase ikka sild ka yle vaadata. ja läbiloksutada.
ega ylevaatus miilitsate jaoks pole.
Heliisolatsioon on küll hea ja ka uste äärtes on juba tihendid olemas aga selle eest on mul ka vihase soundiga summutid, mis annavad väga vihase sportauto tunde. Ega ma ei ajagi mingit vaikust taga (selle auto puhul on just see mootori hääl ja efekt primaarsed) vaid tahaks lihtsalt teada ja tunda, et sõidan korras autoga.
Aga enne kui sind, Hr. Ivomets tüütama hakkan lähen käin tõesti stendil ära. Ega ülevaatuspunkt juba kehtivat ülevaatust ära ikka saa võtta - või saab

?