1. leht 1-st
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 10:44
Postitas PilotMotors
Soodne õlivahetuse pakkumine Pilot Motorsilt märtsikuus - ainult 690.-
Sisaldab mootoriõli 5 liitrit Shell 5W-40, õlifiltrit ja tööd.
* Pakkumine ei kehti 3.0 TiD mootoriga 9-5'le.
Aeg palume broneerida telefonil 6 55 95 90
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Teenindusjuht
OÜ Pilot Motors
Lisatud failid
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 17:58
Postitas figo01
mis siis 3,0 tdi viga on kas õli kogus suurem kas selles asi:poke:
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 18:42
Postitas Trionic
Õlifiltri eemaldamine võib võtta tunde isegi spets abinõuga.
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 18:53
Postitas PilotMotors
Algselt postitas: Trionic
Õlifiltri eemaldamine võib võtta tunde isegi spets abinõuga.
Hr. Trionic'ul on õigus.
Meil kahjuks puudub spetsiaaltööriist õlifiltri korpuse eemaldamiseks ja seetõttu ei saa seda kampaaniat 3.0 TiD mootorile pakkuda.
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Teenindusjuht
OÜ Pilot Motors
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 19:28
Postitas mina
lähen küll mingil määral teemast välja (selles osas vabandust) aga mingil määral on küsimus Shelli õlist.
teadjamad äkki kommenteerivad seda anomaaliat või siis on viga kuskil mujal.
nimelt viimati PT-ga hoolduses käies sai mingil põhjusel kasutatud Shelli õli 5W-30 (varem mobilit) ja nüüd enne uut hooldust pidin lisama juba 1L juurde ja oleks võinud veits enamgi lisada.varem pole sellist asja täheldanud.samas keegi kuskil vihjas,et see Shelli õli puhul normaalne?!
kas ongi nii?
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 19:33
Postitas saabotska
Väidetavalt pidigi õli margi vahetamisel tekkima väike kulu, mis sama margi edaspidisel kasutamisel uuest normi läheb. ( a noh see selline naised saunas rääkisid jutt

) Samas mõnda õli kulubki rohkem.
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 19:57
Postitas Berg
Minule see õli väga meeldis, st. Prelude mootorile. Võis olla mingi 10-40w, arvan. Ostes oli 300k sõitnud ja neelas õli üle liitri 1000dele. Lekkeid polnud, sai vahetatud klappisääre tihendid, ei midagi. Siis kasutasin Teboil Silverit, mis oli seal ka enne olnud. Shell muutis asja kordades paremaks, ja lihtsalt! Mingi hetk ei olnud teda saada ja proovisin "Britishit", olin alguses tagasi! "Vahetevahel on ka õlide vahedel olevatel vahedel vahed vahel"
Õli pole nali
Postitatud: T Mär 02, 2010 20:00
Postitas Berg
Hetkel kasutan kõigis liikurites Kendall õli, alates sõidukatest, trakatsitest ja veokatest:)
Õli pole nali
Postitatud: K Mär 03, 2010 18:53
Postitas figo01
tulles selle 3,0 juurde tagasi siis õlifiltri lahti võtmiseks kulub 3-5 min ma ei saa sellest jutust aru . selleks on olemas kinnijooksev kolme haaratsiga võti mis minu arust maksis 95 kr kuna tuli osta kuna oli sama jutt ei saa ega oska õlifiltrikorpust maha võtta . ise vahetanud 3 korda ja pole mingeid immitsusi korpuse ega mutri vahelt .
:conf:
Õli pole nali
Postitatud: K Mär 03, 2010 19:47
Postitas mina
figo01
näed nagu väike tööots koitmas-võimalus ju koolitada meistreid kuda õlifilter eemaldada:)
Õli pole nali
Postitatud: K Mär 03, 2010 22:21
Postitas figo01

ja ja
ega lihtsalt see tõesti pole nii hull kui väidetakse

Õli pole nali
Postitatud: K Mär 03, 2010 22:43
Postitas mina
eks see termin "tunde" tundub ka minumeelest nats ülepaisutatult.