1. leht 1-st
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 11:37
Postitas ivomets
ostsin just õlifiltri ja kodus selgus, et tagasivooluklappi polegi!!!
puhudes imedes liigub õhk igatpidi.
paar korda ma olen sellised filtreid kohanud, millel klapp ei pea, aga päris ilma, seda asja näen küll esmakordselt.
seega ettevaatustteisedki!
ikka õli tuli peab mootoris hetkega kustuma, see kõige lihtsam viis saada aru korras filtrist.
Lisatud failid
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 12:30
Postitas saabu
Mis autole see peaks minema?
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 12:52
Postitas mart96
hehee, kas see viimane natuke rumal küsimus pole vä?:P
Tundes natuke Ivometsa-pakuksin ise-üllatus üllatus-Saabile.
Vanematel Saabidel kõigil ühesugune filter praktiliselt.
Aga jah väga hea asja tõi Ivomets jällegi esile:
FILTRIL JA FILTRIL ON VAHE!!!
Eriti just nendel filtritel, kus kogu kupatus on ühes ja vahetatakse korraga välja.
Ise kasutan Motonetist ostetud filtreid-seal müüakse originaal GM tähistusega filtreid ja päris norm hinnaga.
Just eile vahetasin oma 99-l õli ja filtri. Ning veel tähelepanekuid selliste filtrite vahetamisel:
1. kontrollige alati, et see tihend tuli ka ikka ära koos filtriga ja ei kleepunud sinna filtri jala poolsele küljele. Nüüd kui panete uue kahe tihendiga-siis õli lendab vahelt välja ja kaugele te ei sõida-sellist asja olen ise näinud firmateeninuses juhtuvat...
2. määrige uue filtri tihend puhta õliga ennem paika keeramist
3. kui tahate, et õlituli kiiremini kustuks peale vahetust-valage uude filtrisse ka õli-no mitte päris pilgeni- muidu paiale keerates tilgutate kõik kohad täis.
4. ärge keerake filtrit toore jõuga kinni-järgmisel vahetusel nutate seda ära võtta üritades
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 12:57
Postitas saabu
Kui vaadata mis autod Ivometsal müügiks on ,siis on küsimus asja eest,seda enam,et tegu pole SAABi( SM110) filtriga.
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 14:31
Postitas mart96
Ega ma seda siis kurjalt ei mõelnudki;)
Ma ikka naljaga pooleks ja noh mul on ikka nii, et:
ütled Ivomets aga mõtled SAAB;)
Ei aga teglt on väga hea, et on selliseid vendi, kes poest ostetud asju ka lähemalt uurivad ja mitte tuima näoga auto(või millegi muu) külge keeravad..
tänapäeval müüakse ju poes igasugu asju-mõned on head ja teised pehmelt öeldes mitte nii head aga jämedalt öeldes täielik p--k, nagu klassik ütles:P
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 14:49
Postitas saabu
Selge see, et mitte kurjast,vaid asi on selles,et endal on võimalus SCT toodangut odavalt saada.Näiteks Fordi eelsüüteküünlad (4tk.) maksid vähem kui LADU24-s 1tk.Tahtsin SAABile just õlifiltri(30-35 EEK) tellida,aga nüüd ei teagi mis teha.
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 16:39
Postitas andres
Kas selline hind on kokkuhoid? Aga hiljem mootori remont!?
Algselt postitas: saabu
Selge see, et mitte kurjast,vaid asi on selles,et endal on võimalus SCT toodangut odavalt saada.Näiteks Fordi eelsüüteküünlad (4tk.) maksid vähem kui LADU24-s 1tk.Tahtsin SAABile just õlifiltri(30-35 EEK) tellida,aga nüüd ei teagi mis teha.
õlifilter---- saast
Postitatud: K Mär 03, 2010 17:28
Postitas Berg
Kunagi ise jamasin ka ühe mingi eksoodi filtriga. Cummins, meilgi esinev, kuid too oli Ameerika siseturu oma. Kõik klappis filtris, peale rõhuklapi. Pikema otsimise järel selgus, et osad filtrid tehaksegi ilma tagasivooluklapita. Erinevus pidi olema sellest, et mis asendis filter külge keeratakse. Alt üles, vastupidi, või küljelt. Vajadus pidi olema selles, et filter tühjaks ei jookseks. Asendustabelid ei pidavat seda eriti arvestama.