1. leht 1-st
kerelt kerele ümber
Postitatud: K Mär 03, 2010 18:58
Postitas warum
tere kõigile jälle,kindlasti mu postitusi ja pilte vaadates teate millest on jut,sai ostetud uus kere ja kas on üldse reaalne kõik sinna ümber visata???kerel ka muidu juhtmestik alles,aga 2,0 mootori oma 141 kw,endal oli 2,3 125 kw,eeldan et pean juhtmed ka igaksjuhuks vahetama,muidu ei saagi käima....esialgu küsin seda,soojemaks läheb siis hakkan tegema ,palun ikka suurt abi,muidu ei saagi oma saabikut korda 9-5 1997
kerelt kerele ümber
Postitatud: K Mär 03, 2010 19:52
Postitas ivomets
sul nii segane, jutt, kuigi, komasid hulgi.
kerelt kerele ümber
Postitatud: K Mär 03, 2010 20:13
Postitas warum
ei oska targemini kirjutaga,võin venekeeles seletada ,loodanet saate aru,ivomets on alati õigekirjaga nokkinud,ega sa õpetaja koolis pole?:o
kerelt kerele ümber
Postitatud: K Mär 03, 2010 21:24
Postitas Vitautas
Siin on palju suuremaidki õigekirja nokkijaid, kui ivomets.
Samas tekstist on tõesti keeruline aru saada. Ise arvan, et ei juhtu midagi hullu kui paned oma küsimuse siia ka vene keeles kirja. Kindlasti saavad paljud hästi aru ja oskavad ka vastata (kui mitte vene keeles siis eesti).
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 9:31
Postitas cilpkonn
oFFtoPIC:
Teemaks vist oli "kerelt kerele ümber" või sain ma millestki valesti aru??
:conf:
toPIC:
Tõlgin neile, kes aru ei saanud riigikeelest - kodanik soovib vana kere pealt kogu tehnika ümber kolida teise kere peale. Mure oli selles, et doonorkere juhtmestik pärineb 2.0t 141 kW mootoriga masinalt, aga kodanikul endal on 2.3 125 kW
Küsimus oli selles, kas peab juhtmestiku doonorkerel vahetama 2.3 125 kW mootori oma vastu, või on see analoogne 2.0t 141 kW omaga ja saab selle kaabeldusega ka 2.3 tehnika käima?
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 10:07
Postitas Cyber
et 2.0 ja 2.3 erinevus on mehhaanilistes osades, siis teoreetiliselt ei tohiks olla probleeme ümber viskamisega. Probleeme võib tekkida lisavarustuse juhtmetega, kui vanal autol oli miskit, mida uuel kerel pole, siis võib juhtuda, et pole kuhugi ühendada asju.
Võibolla tuleb ka pisut ajukirurgiat teha ... aga eks spetsialistid täpsustavad.
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 10:36
Postitas D116
1. See 141kW on ikka 2.0T ja sellel on BPC, 2.3t seda vist ei peaks olema.
2. Ajukirurgia tuleb ka - pereprowivka mozgov, sest tubo läheb vast ikka suurem 141kW oma.
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 15:09
Postitas Cyber
Vaevalt seal teine turbo üldse on, sama pisikese jublakaga võetakse erineva softiga erinevad kw-d
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 15:24
Postitas Trionic
Lihtsam on hiljem vajalikke kaableid vedada,kui kõiki kaablipuid vahetada.Kui mõlemad masinad olid/on sarnase varustusega,pole üldse probleemi ja mootorijuhtmestik on ka suurtes piirides sama 2,0/2,3.Tegutse julgelt.Kui hätta jääd,aitame.
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 20:33
Postitas warum
kui ma ise ka teaks mis lisadega ta oli,ostsin ainult kere,mul kortsus kerel on kõik prakstiliselt,ainult veojõu kontroll puudus,no elekrti istmed ka,isegi ei kujuta ette ku juhtmeid puudu hakkab olema,siis ei seleta ma siia küll seda kuidas mind aidata saaksite,mul niigi segane jutt ju,aga kindlam oleks vist kõik juhtmed teisele panna siis peaks ju 100 protsenti toimima
kerelt kerele ümber
Postitatud: N Mär 04, 2010 21:40
Postitas cilpkonn
Kui ma viimasest Trionicu postitusest õigesti aru saan, siis julgustust peaks sealt kahe käega jaguma, seega, hakka ringi lappama tehnikat, kui jääd hätta ja oma mõistus peale ei hakka, võta nendega (Trionic, iisak) kontakti, usun, et aitavad.