1. leht 1-st

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 16:54
Postitas ErQ
Nii,
värskelt jälle Saabi omanikuna, olen nüüd küsimuse ees, et millega siis nüüd kalale minna, kuna ostetud sai suht madal auto, siis peaks seda hakkama suure tee äärde parkima :D
Aga ok, tegelikult asi siis selles, et tahan kõrvale võtta ühe odavama maasturi... või noh kõrgema auto, sest just Suzuki Jimny on silma jäänud ja maasturiks seda kes peab, kes mitte. Miks just Jimny? Selleks, et saab suht pisikese raha eest suht uue aasta ja usaldus Jimny vastu on tekkinud mingitest riigihangetest, kus neid aegade jooksul hulgim võetud. Kas keegi on Jimnyga kokku puutunud või seda lausa pikemalt kasutanud? Ise ma pole selles isegi sees istunud paraku. Kuna aga tegemist oleks justnimelt kalalkäimise autoga, kus pisike kummipaat käruga taga saaks pühapäevase pisikese retke ette võtta, siis erilist mugavust muidugi ma ka ei oota selt autolt. Kallimat autot jälle ei raatsi, siis kannatab selle sihtotstarbeline kasutamine kindlasti.
Või oskab keegi kuni 60k eest optimaalsema lahenduse pakkuda?

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 17:01
Postitas vallikas
Ühte kalameest tean kes sellega sõidab, siin leiad rohkem infot, kui juba pole lugenud.

EDIT: Kahte isegi tean. Aga küsiks, et kuhu niiväga ikka ronida, mis hirmsad kalakaristusretked sul plaanis on. Saabiga saab enam-vähem kohale küll 1-2 km jala visata on kalamehele nohu :P Muidugi on paiku, kuhu minnakse ka 7-8 km jala, aga sinna ei saaks ka ühegi maasturiga :wise:

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 17:04
Postitas IS-D

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 17:10
Postitas ErQ
Tänud. Ei laksanud kohe pähegi, et kalafoorumitesse kiigata. Lugemist jagub seal ka Jimnyst.
Eelmisel nädalal oli kokku Eesti 3 tk müügis. Tänaseks 2 tk läinud - suht hästi müüb ennast. Üks mis läks oli 2006 aasta ja hind oli ca 60k - päris kahju, et ei jõudnud vaatama . sellele annab veel liisingugi peale teha, kuumakse suht olematu :)

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 17:12
Postitas ErQ
Algselt postitas: IS-D
siit ka ühtkomateist lugeda: http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=2090

Ära sa märgi, päris tubli auto.

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 17:26
Postitas T.P.
Algselt postitas: ErQ
Või oskab keegi kuni 60k eest optimaalsema lahenduse pakkuda?

Hei,

soovitaks kiigata ka

a) Suzuki Vitara - I põlvkonda, suht vastupidav loom oli
b) Subaru Outbacki - igikestev, kui mõne mõistliku leiad oled suht tehtud mees
c) BRC's oli mingi Terrano müügis, 2000a, hinnaklass oli 67 lett, on müüdud ka 37'ga, sarnaseid isendeid. Täisraamil ja nn miniPatrol

parimat,
T.

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 18:42
Postitas rantto
Soovitan oma ostusoov siia ülesse kruvida. Leiab kohe tegusa Jimny mis peaks olema küll iga kalamehe märg unenägu.

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 18:50
Postitas ErQ
Algselt postitas: rantto
Soovitan oma ostusoov siia ülesse kruvida. Leiab kohe tegusa Jimny mis peaks olema küll iga kalamehe märg unenägu.

Hea mõte ;)

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 19:14
Postitas parkentosh
Mul naabril on ka Jimny igapäevasõitudeks. Mees igati rahul, küttekulu olematu (rahulik mees ka), remondifond'i ka mees raha ei kogu (saabi-vennad peaks aru saama küll:eureka:)...

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 23:29
Postitas ErQ
Algselt postitas: vallikas
Aga küsiks, et kuhu niiväga ikka ronida, mis hirmsad kalakaristusretked sul plaanis on. Saabiga saab enam-vähem kohale küll 1-2 km jala visata on kalamehele nohu :P Muidugi on paiku, kuhu minnakse ka 7-8 km jala, aga sinna ei saaks ka ühegi maasturiga :wise:

Pigem tegemist selliste võsateedega mis ikka iga aastaga aina rohkem kinni kasvavad. Mul on näiteks üsna mitu lemmikkohta, kus metsatee piisavalt künklik ja oksad kahelt poolt kokku kasvanud, et ei raatsi sinna kuidagi korraliku autoga minna. Kusjuures hämmastav kui kiiresti võib muutuda vabalt läbitav metsatee täiesti läbimatuks - ühe näite põhjal kahe aastaga. Noh ja Suzukile saaks ka paadi taha haakida sel teel, ilma, et peaks paati seljas edasi vedama. Eks ta rohkem selline väljaelamise viis ole. Pole nii rikas, et korraliku maasturiga raatsiks metsateele ronida ja hiljem unerahu arvelt kriime lugeda.

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: T Mär 16, 2010 23:44
Postitas vulkanus
tervitus
Olin Jimny omanik tervelt 2 aastat ,egas tal otseselt viga polnud ,maastikul olma kerguse tõttu väga hea. Üksinda või siis kahekesi on suht norm kulgeda, kuid kui juba ka taga on inimesed, jääb lahjaks ,samuti pole siis ka asju kuhugi panna, see oli ka üks põhjustest miks ta maha müüsin.
Tuulega on maanteel kohutav sõita, metsa tagant lagedale tulles võib teelt ära viia, endal juhtus nii pold palju puudu ,kui oleks lõpetand kabelis .
Kütuse kulu on normaalne, ainult tagaveoga sõites ja manuaal kastiga, mul oli automaat ,see rüüpas linnas 10 ,aga maanteel nii palju kui tahtsid, seega ökost ärme rääg.i Tonnine aero on ingel selle kõrval.
Neliveoga sõites peab ettevaatlik olema kurvides läheb julmalt otse gaasi ei tohi anda.
Samuti kipub esikumme väljast sööma rohkem ,see on tingitud sellest, et auto on lühike ja kipub masinat kurvis otse lükkama.
Muuud nagu öelda pole midagi, tehnika pool on kiitmist väärt, mina ei jõudnud seal midagi remontida
Üldjuhul ,kui oleks raha üle, siis võiks olla küll üks selline.
Kuid eelistaks viimase otsa samuraid tunduvalt vähem plastikut ja lolle tehnilisi lahendusi mis maasikus tolle Jimny suht kiiresti hätta jätavad
Kui tahad metsas käia siis pead kartuli koti kaasa võtma et neid plastjuppe üles korjata:P

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: K Mär 17, 2010 9:19
Postitas 95SELaunch
Kõik sõltub muidugi sellest, missugust komforti sa tahad. Sõbral oli Range Rover, mida praegu saab ka natuke üle 60k-ga (räägin muidugi diiselversioonist, kus BMW 2,5 TDI peal, 4.6 HSI on palju odavam, aga jah). Kütusekulu oli võrreldav tavalise bensiiniautoga, mis nii suure maasturi jaoks on küll ülihea. 100 kW mitmetonnilise RR jaoks on küll natuke vähe, aga seda maanteel, linnas ja maastikul päris OK. Pneumovedrustus on väga hea lahendus, samuti ka käigukast, mis koosneb kahest - linna sõiduks ja kõrval madalam osa maastiku jaoks. Tegime ka spets-testi mudas, probleemideta. Muidugi, RR võrreldes tavalise Land Roveriga on pigem linna auto, komfort on ikka tasemel, mis aga võimaldab vajaduse korral mere/jõe ääres käia, kuhu tavaliselt sõidetakse UAZidega. Nüüd kuludest, enam kui kahe aastaga tuli tal vahetada a)aku b)ratta laagri, pluss nagu tavaliselt filtrid, vedelikud jne. Kõik. Laager maksis natuke alla 3k, aku 1,5k.
Sõitsin ka selle RR-ga, tunne on nagu sõidad tankiga, nii suur ta on. Muidugi, Jimny-ga need on väga erinevad masinad, ka RR aasta selle raha eest on ainult 97-98, varuosad kallimad, kütusekulu suurem, lihtsalt natuke juttu Inglismaa autodest.
Praegu on see RR vatetatud Volvo S80 T6 vastu, kuna sõber nüüd Soomes, ja seal teed on juba natuke rohkem EC moodi, lisaks saab paremini need rootsi 200 kW kasutada

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: K Mär 17, 2010 13:03
Postitas NO FEAR
Kui 4x4 foorumisse tuled, eks siis saad väga pikalt diskuteerida asja üle, et mida võtta ja mida jätta, jää endale kindlaks, mida soovid.
Mina sõitsin paar aastat metsas Daihatsu Cuorega, see selline samasugune väike konn. Kui kaheksi olime ja masin mutta kinni jäi, siis teine lükkas õlaga ja minek. Tegelt kah-metsasihtide peal oli väga hea ümber keerata. Otsisime kunagi teed, et kiiremini metsast välja saaks aga tee lõppes ära ja ma ei kujuta ette, et ma miski suure Rangeriga või Patroliga või RR-ga seal mõne meetri laiusel sihil ümber oleks saanud keerata.
Kitsas on see tõesti aga kahekesti mahud ka sinna Jimnysse ära. Tegelt hea väike auto.
Kuhu ma läksin tollal väikese punniga siis ma täna enam oma Ford Rangeriga minna ei julge. Ära osta suurt...

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: K Mär 17, 2010 13:09
Postitas ErQ
Aitäh kaasamõtlejatele. Jah, ma jään endale kindlaks ja jääb Jimny või siis Samurai. 4x4 foorumitest lugesin Samurai plusside kohta Jimny ees ja päris huvitav eksemplar on hetkel ka Eestis pakkuda, selline pikema kerega natuke, ehk mahub taha veidi rohkem ka varustust kaasa. Klikkan iga mõne tunni tagant auto24.ee lahti ja vaatan, ega pole miskit värskelt tulnud :)

Räägiks mitteSaabist

Postitatud: K Mär 17, 2010 13:12
Postitas 95SELaunch
Ära osta suurt...
Tegelt asi ei ole suuruses, vaid käiguosas. Suurus ei määra siin midagi. Vott. Väikeste Suzukide kohta ei oska midagi täiendavat öelda, tuttava politseiniku sõnadest tean vaid et politseiautodena olid nad...mhm...no mitte väga head just kvaliteedi poolt, aga seal ka läbisõidud teised j ne.