1. leht 1-st
vedru vist läbi
Postitatud: T Mär 16, 2010 21:25
Postitas mellow
Asi nimelt selles, et tagumine vasak ratas on koopas rohkem sees kui parem. Nii hullult lääpas ei ole loomulikult, aga silmaga vaadates saab aru küll erinevusest. Kas vedru läbi või mis veel ja mis hinnaga need vedrud üldse on?
vedru vist läbi
Postitatud: T Mär 16, 2010 21:34
Postitas ErQ
9-3 kohta ei oska öelda, aga 9-5 Aero puhul täheldan seda teise järjestikuse Aero puhul samuti (just tagumine vasak ratas). Vahe ca cm. Alguses olin paranoiline ja vaatasin teisi Aerosid - no tundus, et see kõigil sama. Mõõtsime kunagi Ivometsaga lausa mõõdulindiga tema hoovis ja no tee mis sa teed, vahe sees.
Poest uue LC 120 ostmisel näiteks sai auto, mille kõrguste erinevus erineval küljel on kohe ca 3cm.
vedru vist läbi
Postitatud: K Mär 17, 2010 11:23
Postitas joels
Enda SS'il murdus esimene vedru pooleks, pärast foorumitest lugedes ilmnes, et suht tavaline asi

. Kui ei eksi siis vahetamine läks midagi üle 3k vist maksma.
vedru vist läbi
Postitatud: K Mär 17, 2010 18:47
Postitas mellow
Aga kui sul see vedru ära murdus, kas siis mingit häält oli ka sõites kuulda? Minu autol tagant kostub mingit imeliku heli või on hoopis amort läbi? Krt. ei ole võimalust ega aega praegu kuskil üles ka tõsta, et laseks üle vaadata...
vedru vist läbi
Postitatud: K Mär 17, 2010 20:26
Postitas teager
Küsi esindusest nõu... Kui sul on korralikult täidetud hooldusraamat, siis ehk läheb ka sinu masin selle täiendava kaitse alla..
A note for Saab 9-3 owners with corroded or snapping springs
terv, teager
vedru vist läbi
Postitatud: K Mär 17, 2010 20:27
Postitas Raunx
Mul juhtus sama lugu nagu ühel eelpoolkirjutanul, vedru lihtsalt kenast kraks katki ning varuosa maksumus oli miski 2-3k vahel
vedru vist läbi
Postitatud: K Mär 17, 2010 21:25
Postitas saabSS
esivedrud vahetatud eelmine aasta Troostis. Üks oli puruks.
vedru vist läbi
Postitatud: K Mär 17, 2010 21:53
Postitas Trionic
Osade tootjate vedrud vedrud purunevad kergemini,kui teiste omad ja seda sõltumata korrosioonist.Mu masina K.A.W. madaldusvedrude mõlema otsa 2-3 keerdu on totaalselt korrodeerunud. 2X aastas,neid vahetades talviste vastu petan end roostetõrjega,sest häbi on alla panna-alt võtta.Aga alati on need terved,sõltumata julmadest löögipaukudest olnud.
Vabandan vägaOT pärast.
NG,OG jaSS(SC)kannatavad vedruprobleemi(suht tihe purunemine) käes,samas 9-5 mitte(väga harv defekt).
vedru vist läbi
Postitatud: N Mär 18, 2010 14:54
Postitas Margus.2
Huvitav GM artikkel tõepoolest.
2008 kevad läks vasak esivedru. VM vahetas. GM kirja järgi sobib minu auto antud profiiliga ja võiks garantii alla minna. Ise maksin kõik kinni.
vedru vist läbi
Postitatud: N Mär 18, 2010 17:04
Postitas pumps
Mu autol on sama viga, et väga madal esi pamper, ise olen kahtlustanud et viga on valedes rehvi mõõtudes ja vedrudes. GM kirjaga peaks mul ka garantii alla minema. homseks ongi aeg VM-is pandud ja vaatan, mida nad räägivad selle kohta.

vedru vist läbi
Postitatud: N Mär 18, 2010 17:18
Postitas mina
kui olla aus siis sellise info jagamise eest peab küll Teageri ees mütsi maha võtma.olen kindel,et enamus foorumlasi ei oskaks sellist kasulikku infot üldse otsidagi.
vedru vist läbi
Postitatud: N Mär 18, 2010 20:30
Postitas teager
Algselt postitas: mina
kui olla aus siis sellise info jagamise eest peab küll Teageri ees mütsi maha võtma.olen kindel,et enamus foorumlasi ei oskaks sellist kasulikku infot üldse otsidagi.
See kiri on mõeldud US turule, nagu sealt välja loeb. Kas EU's ja ka Eestis see kehtib, selle kohta kinnitust pole. Ehk sumps jagab tagasisidet.
Ega ma seda infot kuskilt ei otsinudki, olen lihtsalt SU igapäevane lugeja, midagi jääb sealt vahest ka meelde...
terv, teager
vedru vist läbi
Postitatud: L Mär 20, 2010 16:04
Postitas Margus.2
Pigem arvan ka, et see on turust sõltuv, kus antakse garantii. Ju siis ameeriklasi poputatakse rohkem. Oli seal kommentaarides ka inglasi, kes kurtsid oma rahakoti kergendamist. Usun, et kui oleks meil siin kehtinud, siis oleks ka vahetatud tasuta.
vedru vist läbi
Postitatud: L Mär 20, 2010 16:25
Postitas pumps
VM-is käidud ja näitasin neile seda kirja, mille peale vastati, et kui on orignaal esi vedru ja ekspertiis kontroll tehtud - vahetavad nad garantii korras välja.
Minu auto esipamper pidi olema ebanormaalselt madal ja põhjus on valed rehvi mõõdud ning madalad sport vedrud (vb aero omad):freak:
vedru vist läbi
Postitatud: R Mär 26, 2010 6:36
Postitas mellow
Sai lõpuks üle vaadata, vedru on terve, kuid tagumine vasak amort on õline. Kas siis sellest see ratas rohkem koopas? Tundub, et tuleb amordid hoopis ära vahetada.
vedru vist läbi
Postitatud: N Sept 09, 2010 15:57
Postitas viagra83
Sai keegi siis garantii korras vedrud vahetatud ?
vedru vist läbi
Postitatud: N Sept 09, 2010 16:11
Postitas anthillse
Mina maksin omast taskust kaks kevadel esimest,hinda ei mäleta ,aga järjekordne tüüpviga

vedru vist läbi
Postitatud: N Sept 09, 2010 16:15
Postitas Marx
Algselt postitas: anthillse
Mina maksin omast taskust kaks kevadel esimest,hinda ei mäleta ,aga järjekordne tüüpviga
Mis sellega nüüd siis öelda tahtsid ???
vedru vist läbi
Postitatud: N Sept 09, 2010 16:22
Postitas anthillse
Eelmine küsis kas keegi on saanud garantii korras vahetatud või ei.
Ja sellel autol tüüpvigadest puudust ei ole .
vedru vist läbi
Postitatud: N Sept 09, 2010 16:41
Postitas Sil
mida sa vahetasid siis kas amordid või vedrud ?
vedru vist läbi
Postitatud: R Sept 10, 2010 9:07
Postitas anthillse
Amortid vahetasin kaks aastad tagasi kollaste Konide vastu ,vedru vahetasin kevadel see aasta.