1. leht 2-st

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 15:19
Postitas jormkiller
Selline küsimus, et kas Saab 9-5 õlipump on seotud roolivõimu ja geneka rihmaga kuidagi?
Selline probleem, et auto neelab natuke õli ja vahepeal kurvi veits kiiremini võttes lõõb õlirõhu tule põlema murdosa sekundiks, samas rool on vahetevahel nii raske, et nagu roolivõimu poleks tagagi...Turbo on suht uus, üle aasta vana, et selles arvatavasti ei saa õlisöömine probleem olla.

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 15:35
Postitas Homersimpson
Vilkuv õlirõhu tuluke 9-5'l on märk et midagi on väga mäda ... Olen korra näinud ja rohkem näha ei taha. Õlipump on otsakaane sees , seotust roolivõimuga ... roolivõim küll mootorit (õlipumpa) seisma ei jäta. :conf:

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 15:54
Postitas ivomets
vikuva õlitulega tuleks puksiiris minna KOHE remonditöökotta, kus viga leitakse.
( muidugi võib ka hiljem minna, kõik sõltub rahakoti paksusest)

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 15:57
Postitas jormkiller
auto ajab ka sinist suitsu välja, aga samas turbo uus alles 1,5 aastat tagasi vahetatud

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 16:02
Postitas ivomets
ilma vajaliku õlirõhuta lõpeb see turbo kah ülikiiresti.
seega: vaata mu eelmist postitust.

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 17:12
Postitas iisak
Algselt postitas: jormkiller
auto ajab ka sinist suitsu välja, aga samas turbo uus alles 1,5 aastat tagasi vahetatud
Turbovahetus ja vilkuv õlituli ei seostu omavahel kuidagi.
Ma arvan, et paari päeva(nädala) pärast saame siit lugeda mootoriotsimise kuulutust:poke:

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 18:57
Postitas jormkiller
pigem lähen diagnostikasse ja lasen järgi uurida, mis viga on. ning seda kohe esmaspäevast...ega keegi tea kui palju maksab vikingus diagnostika või on mõni parem koht?

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 19:04
Postitas ivomets
saabideremontijate andmed siin foorumis lihtsalt leitavad.
tyhja see palju sul see diagnostika maksab, (noh maksab 500...1000 kr ja äkki saab selle hinna eest ka isegi korda, ka nii võib olla)
samas õlirõhu puudumisel mootori kottilaskmine võib üle paarikümne tonni raha sult tahta, seega valik sinu

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 02, 2010 19:06
Postitas Motorhead
Kui Sa kulutad 10 min foorumi lugemisele, siis juba saad teada, mis 99% tõenäosusega on viga.
Vaata postitust nr 3 ja ära enam mootorit ringi lase.

Miks kõik hakkavad alati rääkima diagnostikast, nagu see oleks võlusõna, mis aitab nii tühja rehvi, mõranenud klaasi, kui väljalennanud airbagi puhul... :(

Saabi õlipump

Postitatud: E Apr 05, 2010 22:18
Postitas aero9999
õlipumba juurde tulles huvitaks mind kas on kuidagi võimalik veenduda õlipumba korrasolekus enne külge kruvimist,eelnenvalt mainitud mudeli puhul?

Saabi õlipump

Postitatud: T Apr 06, 2010 8:02
Postitas Trionic
Nende hammasrataspumpade endiga ei juhtu midagi ja nende tootlikus on pöörane.Jälgida tuleb Al.otsakaane pindu,mis pumbaga kokku puutuvad.Et ei oleks sügavaid sooni. B205/235 mootorite õlitõhu kadu on alati seotud muude probleemidega,mitte pumbaga.

Saabi õlipump

Postitatud: T Apr 06, 2010 19:14
Postitas jormkiller
õlirõhu tule probleem lahendatud, vahetati süsimust õli välja ja puhastati õlivõttur, vahetati saaled ning elu jälle lõbusam

Saabi õlipump

Postitatud: T Apr 06, 2010 21:10
Postitas ivomets
noh näed, pääsesid siis veel päris viimasel minutil, või kuidas??
aga ilma saalte vahetuseta siiski ei pääsenud.

need on need 9-5 rõõmud!

muidugi õlirõhu tule probleemi oleks saanud ka lihtsamalt- lihtsalt juhe tagant õliandurilt :red:

Saabi õlipump

Postitatud: K Apr 07, 2010 7:52
Postitas yllar
Algselt postitas: jormkiller
õlirõhu tule probleem lahendatud, vahetati süsimust õli välja ja puhastati õlivõttur, vahetati saaled ning elu jälle lõbusam

mis oli eelarve kui saladus pole?

Saabi õlipump

Postitatud: K Apr 07, 2010 8:01
Postitas jormkiller
eelarve läks 4800.-

Saabi õlipump

Postitatud: K Apr 07, 2010 9:50
Postitas tarmiit
Mind huvitab?Turbo vahetatud 1,5a. tagasi ja õli tänaseks süsimust! Kui palju km. selle ajaga sõideti?

Saabi õlipump

Postitatud: K Apr 07, 2010 18:47
Postitas jormkiller
mingi 3-4000 kilomeetrit sai sõidetud, võibolla ka selles asi et kui ostsin auto siis eelmise omaniku puhul ei tea öelda millal ta viimati vahetas õli ja mitu hooldusintervalli oli selleks ajaks üle läinud kui ma auto endale sain...auto eelmine omanik oli sveitsist

Saabi õlipump

Postitatud: K Apr 07, 2010 21:00
Postitas konks222
Kas vahetati nii raamid kui kepsud?

Saabi õlipump

Postitatud: N Apr 08, 2010 7:56
Postitas warum
saaled ju:bs:

Saabi õlipump

Postitatud: N Apr 08, 2010 8:46
Postitas iisak
Algselt postitas: warum
saaled ju:bs:
Ta küsiski kas raamsaaled ja kepsusaaled.
Lihtsalt lühendatult.
Nii, et ei ole vaja pullikakaga inimesi loopida kui ise aru ei saa:wise:

Saabi õlipump

Postitatud: N Apr 08, 2010 21:45
Postitas warum
pupu või masu?teeme ka teised targemaks kui sina oled,näiteks mina ei saanudaru kohe kas üldiselt üx saale või raam,või kõik saaled,tekib viga ikka küsimuses

Saabi õlipump

Postitatud: N Apr 08, 2010 21:47
Postitas warum
tegelt minu viga ikka aga lambaid ikka on kes aru ei saa kohe

Saabi õlipump

Postitatud: R Apr 09, 2010 8:32
Postitas Trionic
Praktika on näidanud,et kui antud mootorimudelitel on jõutud ebapiisava õlirõhuni ja nii ka natukene sõidetud ja kui siis õlivõtturit puhastades näed sätendavat metallipuru,pole kasu enam ei saalede vahetusest,ega muust keemiast.Varem,või hiljem(tavaliselt varem) jõuab ellu mootoris kurba lõppfaasi.Kui ei jookse kinni väntvõll,teeb seda üks(või mõlemad) balansvõllidest,millede saaled on samuti kriitilise tähtsusega õlirõhku silmas pidades.

Ilma väntvõlli lihvimata tasub saalesid vahetada ainult nn.preventiivselt- et kui karter on alt võetud suvalisel põhjusel,saaled on normaalses kulumisstaadiumis ja ilma kahjustusteta.
Ja balansvõllide omi niikuinii keegi kunagi vahetada ei viitsi.

Saabi õlipump

Postitatud: L Apr 10, 2010 7:50
Postitas warum
palju oleks umbes kilomootreid kui tuli vilgatas,ennm kui on ohtu juba saaledele(umbes)loll küsimus aga juhtub ikka kui hakkad ühest eesti otsast tulema ja siis juhtub(näiteks)

Saabi õlipump

Postitatud: L Apr 10, 2010 7:57
Postitas konks222
Peale esimest tule vilgatust ei ole enam soovitav mitte meetritki edasi sõita.