1. leht 1-st
Turbo plärtsuma!
Postitatud: K Apr 07, 2010 23:53
Postitas Tom27
Tere,lihsalt huvitab et kas ka 9-3ss (129kw) saab plärtsuma panna nagu subaru ja kui saab siis kuidas?Aga ka nii et mootor ikka normaalselt edasikäiks:)
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 0:47
Postitas Hypno
OT: sellega seoses tuli meelde kuidas vanasti "kokukale" sai "turisti" käiguvahetajaid peale aretatud. ....sest tundus ÄGE olevat.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 1:08
Postitas AntonG
Atmospheric Dump Valve:dumps the charge-air to atmosphere, creating the ''Whoosh'' sound when the throttle is lifted.
Recirculating Dump Valve:dumps the charge-air back into the air intake system keeping external noise to a minimum.
Sinu autol on just recirculation valve, ehk ''subaru'' häält ei tee.
Tglt on veel teine võimalus umbes sama häält saavutada, näiteks kui sa paned sellised vidininad autole
Induction Filter Kit ja
FORGE valve
Ei ole päris sama hääl muidugi, aga juba saab midagi kuulda. ''Woosh'' niikuinii ei tule.

Suurem turbo ka aitab asjale, aga see on juba teine eelarve.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 8:51
Postitas olaviv
Ma arvan, et teemaalgataja peab silmas hoopis summuti resonantse. Kui kõrgetel pööretel järsku gaas lahti lasta, siis tuleb Subarutel tõesti sellist plärtsumise moodi heli. Ilmselt tuleb see summutist aga mine sa tea.
Kui mu tonnisel tagumine pütt autost eraldus, siis hakkas ka sarnast heli tegema aga märksa tagasihoidlikumat.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 9:11
Postitas Cyber
Ootaks teemaalgatajalt täpsemat seletust oma soovile. Hetkel ei saa päris täpselt aru, mida mõeldakse "plärtsumise" all. Käiguvahetusel kostuvat "psssht" või hilisest süütest tingitud summutipaukumist..

Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 9:20
Postitas parkentosh
Mind hoopis huvitab selline nähtus. Ma olen näinud igasugu tuunitud turbopüsse ja enamus teevad üpriski korralikku pauku kui pöörded põhjas ja järsku gaas lahti sidur alla. Mis sellist pauku teeb? Osad bike'd teevad ka sama häält.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 9:36
Postitas IFF
Liigne kütus plahvatab väljalaskes.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 19:02
Postitas Peedo
Äkki mõtled Anti-lagi?
video
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 21:53
Postitas Tom27
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 21:56
Postitas Allar88
Forge bpw maksab orjenteeruvalt 1500.-
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 22:09
Postitas TGB
Oh jah... Tore on kui auto ägedat häält teeb ja äge välja näeb.. küll aga seda suurem häbi kui seesama auto suutlikuselt suvalisele peresedaanile alla jääb

No ei mõista neid hääle tuunijaid mina.
Mõni puurib veel augud ka väljalaskesse et teeks sarnast häält nende autodega, millel asja pärast on väljalase vabamaks tehtud

Lausa häbi oleks sõita spoilereid täis, löriseva, ägiseva ja puhvkiva ralliauto moodi autoga mis ei suuda liikuda oluliselt kiiremini selle sama auto nn. tuuninguta originaalist.
Vabandan mõningase iroonia pärast.
Edu!
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 22:25
Postitas IFF
Minu arust alates T7'mest on igasugused open air asjad Saabi puhul pigem negatiivse mõjuga, isegi kui hääl välja jätta.
Igasugune õhu leke ajab mootori juhtimise endast välja.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 22:35
Postitas Allar88
Pidasid silmas seda pisikest andurit mis atmosphericu kasutamise välistab?
Turbo plärtsuma!
Postitatud: N Apr 08, 2010 23:44
Postitas RStorm
Algselt postitas: IFF
Minu arust alates T7'mest on igasugused ope air asjad Saabi puhul pigem negatiivse mõjuga, isegi kui hääl välja jätta.
Igasugune õhu leke ajab mootori juhtimise endast välja.
On ka mulle nagu kõrvu jäänud, et T7-le ei meeldi need asjad..kõik peab hermeetiline olema. Olen ka väikese turbotoru lekke pärast üldse seisma jäänud, sest mootor ei tahtnud töötadagi. Arvan, et T8 arvab asjast sama;)
Turbo plärtsuma!
Postitatud: R Apr 09, 2010 8:17
Postitas Trionic
Algselt postitas: Allar88
Pidasid silmas seda pisikest andurit mis atmosphericu kasutamise välistab?
Asi pole mingis pisikeses(ma ei tea,millist sa neist mitmest "pisikesest" mõtled)anduris,vaid selles,et T7 ja T8 evivad MAF andurit,ehk õhumõõtjat,mida T5 mootorijuhtimisel ei kasutata.
Seega kõik,mis MAF ja põlemiskambrite vahelt "taevasse" lastakse tunnistatakse ecu poolt õhulekkeks ja oluliselt vähendatakse mootorivõimsust.
Turbo plärtsuma!
Postitatud: R Apr 09, 2010 18:27
Postitas Tom27
Ok,suured tänud info eest ja oleks ikka parem kui need kellele sellised asjad ei meeldi,enda teda jätaks;)
Turbo plärtsuma!
Postitatud: P Dets 05, 2010 17:30
Postitas ivanov
pakun et sa pead vähe vängema turbsi peale panema kui sellist häält lärtsu tahad. (seal hulgas muud täiustused)