Saab 9-5 Griffin, 2000, mehh
Postitatud: L Apr 24, 2010 21:51
Elu teed on imelikud. Täpselt ei mäletagi, oli see järjekordne vallatu elukurv, kuri naine, kes ultimaatumi esitas või pikk pakaseline talv koos hooldamata kõnniteedega, igatahes seekord ei jäetud mulle muud valikut, kui auto osta. Üritasin küll apelleerida rahakoti kehvale tervisele ja autoaedade neutraalsest allapoole jäävale mainele, kuid isegi leiget huvi üles näidates kippus lumepall veeremist omasoodu jätkama.
Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oleks varem keegi viitsinud niimoodi mulle autot müüa, oleks vist auto juba ammuilma olemas. Ei mõtle siinkohal, et olen see teatud tüüpi inimene, kelle käest tulebki raha ära võtta, vaid eelkõige taandus asi varem ikkagi laiskuse ja ajapuuduse taha. Samas olen alati soovinud, et enda autol oleks vähemalt kaks asja (need millest tööautod tavaliselt ilma on jäetud): normaalne helisüsteem ja minek. Tuleb välja, et need kaks soovi piiravad valikut tublisti. Tõsi, ega ma ennegi päris normaalne polnud, aga et just Saab, selles on küll Iisak süüdi. Nakkus oli mul muidugi varem, kuid seni õnnestus seda koduste vahendite ja meditsiini abiga (näiteks kipslahas) vaos hoida. No mida sa ära teed kui auto koju kätte tuuakse - sõltlase silmad lähevad selle peale kuklataha kokku ja keerulisemad konsonantühendid jäävad hammaste taha kinni. Kuna see esimene kahest soovitud asjast oli normaalne ja reaktsioon akseleraatori asendi muutusele adekvaatne, siis pikka juttu polnud. Rahast kahju ei ole, ka takkajärgi mitte, aga tuttavatele on ikka veel raske selgeks teha, miks ma endale lõpetamata matemaatilist tehet mudelinimena kasutava auto soetasin.
Igatahes on mul nüüd varasemast kiirem moodus Tartus aadressile Raja 31 jõudmiseks (ja sinna on asja päris tihti).
Lisatud failid
Tagantjärgi tarkusena võin öelda, et oleks varem keegi viitsinud niimoodi mulle autot müüa, oleks vist auto juba ammuilma olemas. Ei mõtle siinkohal, et olen see teatud tüüpi inimene, kelle käest tulebki raha ära võtta, vaid eelkõige taandus asi varem ikkagi laiskuse ja ajapuuduse taha. Samas olen alati soovinud, et enda autol oleks vähemalt kaks asja (need millest tööautod tavaliselt ilma on jäetud): normaalne helisüsteem ja minek. Tuleb välja, et need kaks soovi piiravad valikut tublisti. Tõsi, ega ma ennegi päris normaalne polnud, aga et just Saab, selles on küll Iisak süüdi. Nakkus oli mul muidugi varem, kuid seni õnnestus seda koduste vahendite ja meditsiini abiga (näiteks kipslahas) vaos hoida. No mida sa ära teed kui auto koju kätte tuuakse - sõltlase silmad lähevad selle peale kuklataha kokku ja keerulisemad konsonantühendid jäävad hammaste taha kinni. Kuna see esimene kahest soovitud asjast oli normaalne ja reaktsioon akseleraatori asendi muutusele adekvaatne, siis pikka juttu polnud. Rahast kahju ei ole, ka takkajärgi mitte, aga tuttavatele on ikka veel raske selgeks teha, miks ma endale lõpetamata matemaatilist tehet mudelinimena kasutava auto soetasin.
Igatahes on mul nüüd varasemast kiirem moodus Tartus aadressile Raja 31 jõudmiseks (ja sinna on asja päris tihti).
Lisatud failid