1. leht 1-st

Käivitusanomaaliad

Postitatud: T Mai 04, 2010 20:48
Postitas Endesson
Saab 900 2.0 1993. Alustaks siis nii: Aegajalt auto ei käivitunud, vedas starterit ringi kuid ei käivitunud, samal ajal armatuuris vilkus märguandetuli Check Engine, kuna ei käivitunud siis viskasin pilgu kapoti alla, kontrollisin õli ja tosooli, kapott kinni ja auto käivitus, selline asi umbes 1 kord kuus. Täna aga sõitsin Tallinnast Haapsalusse ja õhtul hakkasin käivitama ja jälle probleem, seekord aga nii põhjalik et lihtne kontroll ja proovimine tulemuseta. Vaja haapsalust lahkuda ülehomme ja selleks ajaks ootaks Teilt asjalikke nõuandeid. Ehlk saab miskit kontrollida v. vea avastada.

Käivitusanomaaliad

Postitatud: T Mai 04, 2010 22:03
Postitas ivomets
kas di; või jagajaga systeem??

Käivitusanomaaliad

Postitatud: T Mai 04, 2010 22:23
Postitas jaan50
Võiks vahetada jagaja rootori. Mul olid samad tunnused ja ilmnes et jagaja rootor oli töölepingu lõpetanud. 100% kindel ei ole aga proovida võiks, uus rootor maksis 39.-eek.

Käivitusanomaaliad

Postitatud: T Mai 04, 2010 22:25
Postitas miku
akut oled kontrollind? enda NG 900 tegi samu trikke kunagi. Ehk siis starterit suutis ringi vedada, a kogu ülejäänud kupatust enam toita ei suutnud. Ja kui armatuuris hakkavad käivituse ajal ja sinna kanti igast tuled vilkuma, nagu juudi jõulupuul, siis päris kindlasti ei suuda aku toita kogu elamist.

Käivitusanomaaliad

Postitatud: K Mai 05, 2010 21:06
Postitas Endesson
Algselt postitas: jaan50
Võiks vahetada jagaja rootori. Mul olid samad tunnused ja ilmnes et jagaja rootor oli töölepingu lõpetanud. 100% kindel ei ole aga proovida võiks, uus rootor maksis 39.-eek.

Jagajaga sisteem.

Käivitusanomaaliad

Postitatud: K Mai 05, 2010 21:08
Postitas Endesson
Algselt postitas: Endesson
Algselt postitas: jaan50
Võiks vahetada jagaja rootori. Mul olid samad tunnused ja ilmnes et jagaja rootor oli töölepingu lõpetanud. 100% kindel ei ole aga proovida võiks, uus rootor maksis 39.-eek.

Jagajaga sisteem.
Aku on uus, jagaja kaane võtsin maha oli teine suht nadi ja rootor ka, tuunisin veitsa liivapaberiga aga tulemus null. Kui tsivilisatsiooni satun kindlasti ostan uue.

Käivitusanomaaliad

Postitatud: K Mai 05, 2010 21:23
Postitas ivomets
siis kui jagajaga, siis saad ju sädet kontrollida:
kõrgepinge juhe mõne mm kaugusele kerest ja siis annad starterit.

Käivitusanomaaliad

Postitatud: K Mai 05, 2010 21:37
Postitas Trionic
Ära soovita selliseid rumalusi inimestele:conf: .Kui üldse niiviisi proovida,peab juhtme otsas olema küünal,mis on korralikult maandatud.

Sinu täpne käsi suudab kindlasti ka paljast juhet hoida kerest KUNI 1mm. kaudusel.Kogenematum paneb suvaliselt distantsilt kaarleegi särama ja kärsatab sisse süütevõimendi,mis NG`l on integreeritud mootori ecu`sse.Seega aju õhtul....

Käivitusanomaaliad

Postitatud: N Mai 06, 2010 22:55
Postitas Endesson
Auto läks lambist käima, nüüd kähku koju ja homme ostan uue jagaja koos rootoriga, selleks korraks võib TEEMA LUKKU panna.