1. leht 1-st

pikk ja vaevaline käivitus

Postitatud: P Juun 26, 2005 20:59
Postitas Muff
selline küsimus, et miskipärast peale kütuse- ja õlifiltrite ning õlipumba ja väntvõlli välimise tihendi vahetust läheb auto peaaegu alati väga vaevaliselt käima s.t. tuleb pikalt käiata a la 3-5 sekundit. auto läheb alati küll käima aga millest võis selline asi tekkida? nagu ei saa kütet kohe kätte...
ja teine asi see, et auto sureb vahest st. kord paari nädala jooksul keset sõitu lihtsalt välja...jääd seisma ja käivitad ja auto läheb kohe käima ja test ütleb check ok...aga vähe kahtlane värk nagu

ok tänud, kui keegi vaevaks viitsib võtta ja vastata:=)

pikk ja vaevaline käivitus

Postitatud: P Juun 26, 2005 22:44
Postitas Cyber
Kusagilt siit foorumi teemast on meeles, et pidigi normaalne olema, et käivitusele kulub rohkem kui pool mootoripööret. Põhjuseks see, et aju ei luba mootoril enne käivituda kui rõhk üleval. Kas see just nüüd 9-5 kohta käis, ei või pead anda. See ka ei meenu, kas tegu oli 3-5 sek või 2-3 sek. Aga mingist viitest on juttu olnud.

EDIT:
Mõtlesin just, et ei hakka otsima sulle seda aga kirjutamise jooksul saabus omale ka uudishimuhoog ja ...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 45#pid6213

Ma ei viitsi oma jama eestpoolt kustutada.

pikk ja vaevaline käivitus

Postitatud: E Juun 27, 2005 10:02
Postitas Trionic
Vahel juhtub,et bensufiltri plasttoru(d)lähevad kinni keerates kahekorra ja bens. ei suuda täiega voolata.