1. leht 1-st

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 14:04
Postitas petsraibe
Oma uuema auto margiteeninduse kodulehelt leidsin sellise (lõppu lisatud) info.

Täpselt seda ma olengi oodanud, aga SAABi kohta pole leidnud. Usun, et ma pole ainuke, kes õlivahetuses või veermikukontrollis vms käimise asemel eelistaks käia regulaarselt hoolduses, kus kontrollitakse ja vahetatakse teatava nimekirja alusel teatav hulk asju ja öeldakse järgmine hooldusaeg.
Jutt käib just vanematest autodest, uuematel on ilmselt hooldusraamatud ja juhendid alles, templid sees ja puha.



Kokkuvõtteks: Kui oleks üks SAABiteenindus, kes sellise info oma kodulehele üles paneks, siis just sinna ma tõenäoliselt oma autoga läheks, regulaarselt kusjuures.

------------------------------
Nüüd eriti soodne hind:
Bensiinimootorid- 1600,–
Diiselmootorid- 2500,–

Hinnas varuosad ja hooldetööd.




Nimekiri ***i firmahoolduse käigus tehtavatest töödest:
• Mootoriõli, mootori õlifiltri ja mootori õhufiltri vahetus (diiselmootorite puhul kütusefiltri vahetus)
• Juhtmestiku, torude, lõdvikute, õli- ja kütusetorude kontroll
• Mootori, vaakumpumba, kütteseadme ja radiaatori kontroll
• Jahutusvedeliku antifriisi kontsentratsiooni kontroll
• Jahutusvedeliku paisupaagi, roolivõimendi vedeliku, pesuvedeliku anuma ja aku
vedelikutaseme kontroll
• Akuklemmide puhastamine, määrimine
• Rooli, vedrustuse liigendite, kuulliigendite, rattavõllide liigendite ja liigendikatete kahjustuste esinemise, kulumise, ohutuse ja kummi vananemise kontroll
• Mootori, käigukasti kahjustuste ja lekete esinemise kontroll
• Torude, voolikute, juhtmestiku, õli- ja kütusetorude, väljalaskesüsteemi asetuse, kahjustuste, pragude ja lekete kontroll
• Pidurisüsteemi kontroll
• Ketaspidurid: piduriklotside ja ketaste kulumise kontroll
• Tagumiste pidurikatete kulumise kontroll
• Pidurivedeliku vedelikutaseme kontroll
• Rehvide kulumise ja seisukorra kontroll ning turvisemustri sügavuse mõõtmine
• Rehvide surve reguleerimine
• Varuratta surve reguleerimine ja seisukorra kontroll
• Rattamutrite kontroll ja pingutamine ettenähtud momendiga
• Veljekahjustuste esinemise kontroll
• Rattakilbi kahjustuste esinemise kontroll
• Mõõdikute, hoiatustulede, kontrolltulede ja helisignaali kontroll
• Siduri töö kontroll ning reguleerimine
• Klaasipesurite, -puhastite kontroll ja reguleerimine
• Väliste tulede ja vastavate kontrolltulede kontroll
• Mõõdikuteploki valgustite kontroll
• Seisupiduri kontroll ning reguleerimine
• Turvavööde kontroll
• Uste kontroll ja määrimine
• Kapotiriivi, turvariivide ja hingede kontroll ja määrimine
• Pakiruumi valgusti kontroll

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 14:09
Postitas iisak
Siin teemas
On ka ju asjad lahti kirjutatud. Otseselt küll 9-5-le aga ega tonnine siis nii erinev ka ei ole:facts:

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 14:58
Postitas NO FEAR
Vabandust, aga

bla bla bla...kontroll
bla bla bla...kontroll
...kontroll
...kontroll

Ainult kontrolli eest diisli puhul kaks ja pool tonni maksta...ei aitäh.
See õli ja filtri vahetus on sellisel juhul väga marginaalne summa. Ma saan aru, et seal ka midagi vahetatakse aga ei. Info Autos oli nt selline asi "soodsalt" saada. No kamoon!:poke:

Põrgu, ostan endale uue grilli, grill-liha ja maeitea kui palju joodavalt ja vahetan õli ja filtri ning jääb aega ka nende kontrollide tegemiseks.

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 16:47
Postitas yksheikki
NO FRARga ühel meelel. Enamikke neid asju saab ju ise lihtsasti kontrollida. Milleks sellise asja eest nii palju maksta ja veel vana auto puhul?

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 16:56
Postitas Cyber
Noh, eks te saate kindlasti hakkama. Aga paljud ei saa..:) Ja ei taha. Ja ei oska. Ja nende kontrollide teostamise peale kulub aega, mille eest peab siiski töömehele maksma. Niiet kahe otsaga asi..;)

Ja ma usun, et poolte nende asjade peale te ilma seda nimekirja nägemata ei tule...

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 19:17
Postitas Mart900
Mina olen just vastupidisel seisukohal eespool kõnelejatega(va Cyber). Mina tahan et mul kõiki asju kontrollitaks, ja ma olen nõus ka selle eest maksma. Mind ajab marru kui pärast hooldust natuke aega juhtub jälle midagi, midagi mida oleks olnud võimalik ennetada. Ise olen liiga loll, laisk ja ja mul puuduvad ka võimalused asju kontrollida. Absurd on ju kui 500 km pärast hooldust ronid auto alla lapse palli ära tooma ja avastad et sumps ripub ühe kummiluti otsas. On juhtunud, mitte küll saabiga.
Endal mul 86 aasta auto, seal tuleb ootamusi ikka ette, ma ei eeldagi et pärast igat hooldust peaks saama 10 000 km garantii, aga tööd tuleb teha silmad lahti ja on kindlaid asju mida peaks ikkagi kontrollima. See on ka ainus põhjus miks eelistada audacerit või troosti või saabiantit jne. saabi hooldus kohana, nemad teavad (ja vast ka viitsivad) mida konkreetsel isendil jälgida.

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 22:16
Postitas miku
täiesti nõus. see plaa plaa plaa kontroll tasub teinekord vägagi ära, täiesti müstiline, mis jupid oskavad küljest ära kukkuda, kui seda plaa plaa plaa kontrolli ei tee.

Ja loomulikult, ostan grilli, lasen õli välja, panen uue õli sisse, kaotan ära karteripõhjas oleva punni, löön puupunni ette.
vana õli lähen sokutan naabrimehe aeda õunapuu alla, saan selle eest vastu lõugu. kurvastusest teen ühe õlle, jääb puudu, sõidan järgi, võetakse load ära. Kõike võib teha ja saab teha. a ei viitsi. lihtsalt, ei viitsi :)

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 22:18
Postitas mina
mõnel on arusaam,et hooldus tähendab "õli ja filtrit" samas mõnel on arusaam,et hooldus tähendab "õli ,filter ja läbivaatust" - ise kuulun viimaste hulka.

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: E Mai 17, 2010 22:39
Postitas teager
Keda huvitab, siis siin väike nimekiri asjadest, mida 120.000 km hooldusel tehakse 9-5'ga - ei ole esinduse list; Autodata printout lihtsalt.

terv, teager

Lisatud failid Service_schedule_95.pdf (43.6 KB) 

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: T Mai 18, 2010 9:44
Postitas NO FEAR
Jõle veriseks lähevad kohe, rahunege nüüd maha.

Kui raha igalt poolt sisse pressib-andke minna. Tegelt kah! Mina olen mulk ja koonerdan iga otsa pealt...isegi lastele ostan väikese saiakese kahe peale...............et endale üks korralik hea õlu osta.:P
Heh-masu:freak:

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: T Mai 18, 2010 11:00
Postitas pikkuhullu
Tere,
Siit veel üks sait http://www.saab9-5.com/tech_service.htm
Äkki kellegi on abiks.

Äkki moderaatorid aitavad, millegipärast on ainult pool linki aktiivne??
Tänud juba ette.

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: T Mai 18, 2010 16:02
Postitas petsraibe
Algselt postitas: iisak
Siin teemas
On ka ju asjad lahti kirjutatud. Otseselt küll 9-5-le aga ega tonnine siis nii erinev ka ei ole:facts:

Eh, Iisak, jutu mõte oli, et ma olen nõus jätma sinu juurde rohkem raha ja 10 000 km hiljem tagasi tulema, kui sa põhimõtteliselt sealt viidatud kohast teed kodulehele 9-5 kohta copy-paste, kirjutad 9000 ja teed uuesti copy-paste. :eureka:
Vastuste järgi tundub, et minusuguseid võib isegi siit foorumist leida, muudest inimestest rääkimata. Teadupärast on ju ebamoraalne jätta kollanokkadele alles nende raha. Nii, et miks ka mitte.

Info hoolduse käigus tehtavate tööde kohta

Postitatud: T Mai 18, 2010 16:10
Postitas iisak
Algselt postitas: petsraibe

Eh, Iisak, jutu mõte oli, et ma olen nõus jätma sinu juurde rohkem raha ja 10 000 km hiljem tagasi tulema, kui sa põhimõtteliselt sealt viidatud kohast teed kodulehele 9-5 kohta copy-paste, kirjutad 9000 ja teed uuesti copy-paste. :eureka:
Vastuste järgi tundub, et minusuguseid võib isegi siit foorumist leida, muudest inimestest rääkimata. Teadupärast on ju ebamoraalne jätta kollanokkadele alles nende raha. Nii, et miks ka mitte.
Meie töökas kollektiiv juba tegeleb selle teemaga.
Uurige uuel nädalal pakkumist:facts: