tester..
Postitatud: K Juun 29, 2005 23:00
kuna autol (900 turbo 85) on tekinud ja on alguest peale terve kari elektrisüsteemi anomaaliaid ja mitte töötavaid osi, siis ostsin mingi multimeetri ... aga pole seda kunagi sellel otstarbel kasutanud, kunagi ainult induktsiooni ja takistust juppidel mõõtnud. kas keegi viitsib seletada puust ja punaseks, kuidas ma peaks mõõtma, kui kuskil on lühis või juhe katkenud.
näiteks kõige rohkem häirib, et süüdet keerates ei lähe auto enamasti käima (panen tihtipeale käsitsi starteril juhtmed kokku). st vahel läheb kui auto on külm aga kui kas või päike on soojendanud, ei lähe. siis ei tööta klaasipesur ja koos sellega ka tulede kojamehed, mis käivad samast lülitist.
mingi kamm on ka tuledega. pean mingi käigu sisse jätma, muidu ei kustu nad ära, kui võtme algasendisse keeran.
käigukast lukku ei lähe kui tagurpidi käigu sisse panen ja võtit saan igast asendist kätte, kuna asi on kulund ja ise panin kuidagi oma suva järgi käigud paika.
aga ikkagi on tore auto
näiteks kõige rohkem häirib, et süüdet keerates ei lähe auto enamasti käima (panen tihtipeale käsitsi starteril juhtmed kokku). st vahel läheb kui auto on külm aga kui kas või päike on soojendanud, ei lähe. siis ei tööta klaasipesur ja koos sellega ka tulede kojamehed, mis käivad samast lülitist.
mingi kamm on ka tuledega. pean mingi käigu sisse jätma, muidu ei kustu nad ära, kui võtme algasendisse keeran.
käigukast lukku ei lähe kui tagurpidi käigu sisse panen ja võtit saan igast asendist kätte, kuna asi on kulund ja ise panin kuidagi oma suva järgi käigud paika.
aga ikkagi on tore auto
