1. leht 1-st
Antenni jama
Postitatud: K Juun 23, 2010 10:12
Postitas Eska
Tere! Minu 9000 CS (1993) on selline probleem, et kui autoraadio sisse lülitada, siis antenni välja ilmumisega hakkab selle all midagi ühes rütmis kolksuma. Kui auto ostsin, siis ma teadsin seda ning seepärast seni raadiot ma ei kasutanud. Nüüd üle pika aja ma otsustasin seda teha ning enam ei saa antenni alla. Eelmine omanik soovitas suruda sisse, aga ma ei tahaks jõudu rakendada ja tundub, et see pole ka võimalik:conf: Äkki osakb keegi soovitada?
Ilsat jaani kõigile!
Antenni jama
Postitatud: K Juun 23, 2010 10:41
Postitas Cyber
Tavaline kõver või kinni mädanenud mast..

Kolksub, sest mootor ei jõua teda sisse vedada (või välja lükata) ja sisseehitatud mehhanism viskab üle. Sisse võid proovida suruda küll, aga ettevaatlikult, et veel rohkem kõveraks ei aja. Mingi variant oleks lahti katkuda, puhastada ja kokku panna, aga kui see antenn samamoodi 1993-st on, siis suure tõenäosusega ta on lihtsalt oma aja ära elanud. Masti saab vahetada, kui vaid selle viga on. Samuti seda hammasvööd, mis seal sees on.
Antenni jama
Postitatud: K Juun 23, 2010 11:57
Postitas IFF
Mina jällegi vihkan seda antenni liikumise häält. Ühendasin lihtsalt selle mootori lahti sealt.
Tõsi Raadio levi peale seda on niru, kuid kahjuks/õnneks ei ole meie raadiotest midagi kuulata nagunii ning Tallinnas saab ka ilma selle antennita kõike jaamu kuulata.
Mõtlesin kunagi asendada see antenn gps tüüpi aktiivse antenniga kuid kuna pole niivõrd suur raadio sõber siis pole siiani viitsimust leidnud.
Antenni jama
Postitatud: R Aug 06, 2010 14:47
Postitas kroom
Mul on ka antennialast nõu vaja - nimelt ostsin uue antenni OG 9-3le ja vahetasin ära kah. Probleem aga jäi samaks, mis vana antenniga - ei jookse täies pikkuses sisse (uut antenni ma igal juhul kõveraks ei väänanud, sest kui see esimesel külgepanemise korral sisse ei jooksnud, võtsin korra uuesti lahti ja käsitsi liikus kenasti). Proovisin mootoriga liigutamise alustamist nii max lahti kui ka max kinni asendist alustada - max kinni asendist jookseb lahti ja teeb veel paar naksakatki; max lahti asendist alustades täiesti kokku ei jookse, aga tahab, kuna on kuulda neidsamu naksatusi. Antenni ajami hammasrattad tundusid olevat korras...
1.Kas vitsa ots võib oma pooli peal, kuhu seda keritakse ise ennast sisse kerimisel takistama hakata?
2. Ega ometi mootorit õpetama ei pea hakkama? Ei tundunud küll mingi servo tüüpi mootor olevat.
Antenni jama
Postitatud: R Aug 06, 2010 16:10
Postitas iisak
Kaldun arvama, et sulle müüdi 9000 piits. Selle hammaslatt on paar sentimeetrit pikem.
Lõika otsast natuke maha ja siis peaks käima hakkama.
NB: enne veendu, et on kindlasti pikem. Muidu tuled pärast minu käest uut piitsa nõudma:nono:
Antenni jama
Postitatud: R Aug 06, 2010 17:44
Postitas kroom
Kontrollisin pakendi peal ja siin
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... cts_id=210 olevat Saab Part numbrit ja need klappisid, nii et ikkagi oli tegu õige antenniga. Siis vaatasin, et ilm vihma ei luba ja jõuan veel antenni kallal kõpitseda (katusealust autole mul ju pole...).
Huvitaval kombel avastasin, et uue antenni hammaslatt oli vasakule-paremale jõnksuline... millal jõnksud sisse tulid, ei tea, äkki siis, kui antenn korralikult sisse ei tulnud, nõksakad läbi käisid ja siis suruski lati kergelt küljele viltu. Eks ma paar korda andsin käega ka kerget survet, et antenni liikumist aidata ja näha, kas lisajõuga jaksab antenn sisse minna või ei. Seda nähes sain aru, et sisse ei jookse antenn sellepärast, et need jõnksud ei mahu lihtsalt selle plastikust hammasrataste katte all pool olevate kõrgendite (mis originaalis peaksid lati liikumist juhtima) vahelt läbi. Lõikasingi siis neid kõrgendeid madalamaks, et latile rohkem "loksu" lubada ja antenn hakkaski korralikult liikuma - ei mingeid "naks-nakse" sisse mineku ja välja tuleku lõpus.
Lisaks panin tähele ka seda, et see väike plasthammasratas, mis mootori teo küljes on, on võrdlemisi kulunud nende pidevate nagistamiste peale ja ega see ka antenni liikumisele kasuks ei tule.