1. leht 2-st

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 17:14
Postitas oswald
järgmine jama tuli külla. paisupaak või mingi sellega ühenduses olev voolik tühjendab ennast mootoriruumi.. mõne hetkega paak tühi, samas temperatuur ei tõuse(eeldades, et andur korras).

Paisupaak on ju tegelikult nö "paisumise jaoks" - kui leke on kohe kuskil paagi all, siis kuivõrd reaalne on sirge mootoriga Pärnust Tallinnasse jõuda? ja krt nagu Smurfi seadus ikka, mul on just autot vaja ka, nii et ei saa seda seisma jätta, et järgmine nädal Pärnus vaadata.:gun:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 17:34
Postitas daags
No kui ikka v2ga hetkega tyhi, siis v6iksid vaadata, kus leke on, pane paak t2is ja uuri kust tilgad p2rinevad. Ilmselt nii kiirel tyhjenemisel m6ni l6dvik/voolik ikkagi vigane ning saad vajadusel 2ra parandada.
Aga kui paak tyhi ja leke tuvastamata, siis 2ra 120km reisi kyll ette v6ta. Paela otsas ok :)

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 17:47
Postitas oswald
Paela otsas ka ei saa nii kaugele - automaatkast. Treileri hindu ma ausaltöeldes ei tea, aga arvatavasti mitu Kiloeeku:( (mis on muidugi odavam kui uus-vana mootor)

Visuaalselt ma ei suutnud midagi tuvastada - ei seisva ega töötava mootoriga kuskilt meeletult välja lööma ei hakanud - ainult sõites tühjendab ennast väääga kiiresti.

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 17:55
Postitas daags
vb on viga siis veepumbas, samas peaks kohapeal t88tades ikkagi olema n2ha, kuhu loik tekib.

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 19:00
Postitas oswald
homme üritan uuesti vaadata, aga kardetavasti lähen ikkagi Tallinnasse. Eks Audaceris saab teada, kuivõrd mu plaanid vett vedama lähevad..

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 19:05
Postitas ivomets
ng puhul annab tihti saba mootori vasakul küljel olev , termostaadi juurest,salongi minev voolik, mille mootoripoolne ots on jämedam ja siis läheb peenemaks.

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 19:57
Postitas Cyber
Kui sa nagunii Pärnus oled, ehk herr Ivomets viskab pilgu peale...;)

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 20:14
Postitas oswald
on seal käepäraste vahenditega üldse midagi teha? õgvendada ja uuesti külge panna? või kuldsete käte puhul mõni hüdrovoolik asemele?

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 20:43
Postitas daags
jahutussysteemil enamus tavalised kummist voolikud/l6dvikud, mis kinnituvad klambritega ning veepumbast (minu m2lu j2rgi ) kaks metall toru. Yks m88da plokki ja teine peaks minema turbosse. V6id ju nende kinnitused ka yle vaadata. Aga ilmselt kui sa eriti tihti kapoti all pole olnud, siis vb lihtsam jah, kui keegi teine asja kiiresti ja valutult yle vaatab:)

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 22:22
Postitas D116
Kui väljaspoole kuhugi ei leeki, siis keera küünlad välja ja vaata kuidas nad väljanäevad.

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 22:37
Postitas enrico
ma pakuks seda sama voolikut mida ivometski:)
mul oli sama jama ja paaril ng-l veel seda probleemi näinud.
pakuks ka kui juba pärnus oled ehk ivomets aitab:)

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 23:00
Postitas oswald
Samas kui seda voolikut käepärast pole, siis saab ainult nentida, et viga on selles ja kõik.. :conf:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: P Juul 18, 2010 23:33
Postitas napoleon
ja seniks kuni viga pole tuvastatud, võid konstanteerida fakti, et auto on rikkis ja kõik...:poke: Kui viga on tuvastatud ja selgub, et autoga sõitmine on rangelt mittesoovitav, siis selle vooliku(või mis iganes muu pisema jupi) pärnusse transportimine võib olla tunduvalt odavam kui auto Tallinnasse transportimine....

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 0:16
Postitas oswald
Algselt postitas: napoleon
ja seniks kuni viga pole tuvastatud, võid konstanteerida fakti, et auto on rikkis ja kõik...

Sad but true.. Samas Pärnusse jätmine pole võimalik. Eks hommikul üritan selle neetud vooliku üles leida ja vaadata, mis teha annab. I mean, how hard can this be?:wall:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 9:51
Postitas oswald
ongi selles voolikus täke sees - ~2cm mootorist. On kellelgi Pärnus seda lähema paari tunni jooksul pakkuda? Või saab mingi kuumakindla teibiga kinni tõmmata ja Tallinnasse? Niisama vist pole turvaline Tallinnasse minema hakata?

tel: 5165179

Lisatud failid

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 10:30
Postitas ivomets
3 varianti:

1. savi tänaval on kaks romulat, kolmas on turba tänaval; sealt ehk õnnestub sul leida selline voolik ja äkki saad kaubale, e´t vahetavad ära
2. variant : importauto. peaksid ka saabidega tegelema.
3 variant.kui tahad, tule läbi ja vaatame mis teha saab. minu telefon profiilis.

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 11:01
Postitas oswald
ivomets - tänan pakkumise eest:thumb:
Järgmise ootamatuse korral kindlasti võtan ühendust..
Seekord lihtsalt õgvendasin voolikut, sest õnneks oli nii mootori ligidal.
Loodetavasti see oli ainus lekkiv koht, aga eks poole tee peal teen peatuse ja kontrollin olukorda.
Tänud igal juhul - katkist voolikut oli tunduvalt kergem märgata, kui teadsin ka, kus viga tõenäoliselt on.:)

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 20:45
Postitas oswald
saaga kokkuvõtteks saab öelda. et Tallinnasse tulek kestis 8 tundi ja sisaldas 24km pikkust jalutuskäiku... loll pea on ihu nuhtlus ning homme/ülehomme töökotta.

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 21:44
Postitas ivomets
noh, eks niimoodi see interneti teel auto parandamine käib! :P


edit:
ma muidugi hommikul vaatasin, kas sinna asemele on midagi panna ja tegin ylemineku valmis...

... ja panin lõunast selle peale sõbra autole, kel ka sama häda oli....

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 22:14
Postitas daags
Algselt postitas: ivomets
noh, eks niimoodi see interneti teel auto parandamine käib! :P


edit:
ma muidugi hommikul vaatasin, kas sinna asemele on midagi panna ja tegin ylemineku valmis...

... ja panin lõunast selle peale sõbra autole, kel ka sama häda oli....

siis l2ks kyll kuidagi asja ette ju :cool:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 22:26
Postitas oswald
tegelikult see õgvendamine "töötas" - sõidu ajal enam välja ei visanud mootoriruumi. Samas kuskil on veel mingi leke, paisupaaki jääb peale mõningast sõitu põhjapeale ~1-2cm vedelikku. Kuhu ülejäänud läheb - vot ei tea. Kuna mootoriruum on niikuinii suht märg ketkel, siis keeruline sealt mingeid jälgi ajada. Õli on minuarust puhas, seistes auto alla midagi ei teki, lõpus sõitis sõber 60km taga ja ta ei näinud ka midagi..
Katastroofi põhjustas arvatavasti 1 kiirem möödasõit, millele järgnes suht kiire kinnipidamine - ühendusklamber tuli lahti ja selle tulemusena pidin Engesse jahutusvedeliku järele jalutama ning sõber tõi uue klambri.. mille ma suts liiga kõvasti kinni keerasin:wall:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 22:51
Postitas ivomets
lahe värk ;)

minu sõber sõitis katkise lõdvikuga üle nädala ja ka pikki otsi; ma arvan, et ca 1000 km. ja veepudelid olid autos.
;)
ma ei saanud aru, mille järgi tema aru sai, kui vett hakkas väheks jääma, ja siis valas alati juurde; aga ju ta sai, ta tark poiss.
hiljem veel selgus, et jahutusradika vent ka surnud olnud, seega vähene vesi ja ei mingit jahutust ja palavad ilmad.
aga sõita oli vaja ja sõidud kõik sõidetud said.


lahe, kui inimesed ei muretse nii väikese asja pärast, kui vähe katkine auto ; tähtis ju , et sõidab! :drive:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 22:58
Postitas Motorhead
Hea, et nii kaugele jalutasid - jõudis korralikult maha jahtuda ja äkki pääsed.
Reeglina lasevad inimesed mootori keemise piirile ja siis kallavad mitu liitrit külma jahutusvedelikku peale, mis läheb siis otse plokki.
Ja siis saabki lisaks kaanetihendi vahetusele ka pead lihvida. :thumb:

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: E Juul 19, 2010 23:55
Postitas oswald
Ma ei saa aru, miks 2 cm sinna põhja jääb. Enne Libatses kontrollides oli sama seis ning peale uuesti täitmist Tallinnasse jõudes samuti. Sellel kõrgusel ei paistnud ühtegi ühenduskohta, nii et müstika... Soovituslik tase see muidugi ei ole, kuid temperatuuriseier oli kogu aeg keskel..

ng900 jahutusvedeliku paisupaak hetkega tühi..

Postitatud: T Juul 20, 2010 12:47
Postitas enrico
Algselt postitas: oswald
Ma ei saa aru, miks 2 cm sinna põhja jääb. Enne Libatses kontrollides oli sama seis ning peale uuesti täitmist Tallinnasse jõudes samuti. Sellel kõrgusel ei paistnud ühtegi ühenduskohta, nii et müstika... Soovituslik tase see muidugi ei ole, kuid temperatuuriseier oli kogu aeg keskel..
Ma pakuks välja et Te ei ajand süsteemist korralikult õhku välja ja nüüd ajab ta õhku üles paisupaaki.
Peale seda Pärnu otsa peaks õhk ilusti väljas olema vala max normini ja asi olemas:)
Kui ikka kaob siis on kuskil mingine jama veel! tekkkinud!