1. leht 1-st
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: R Juul 08, 2005 15:40
Postitas veldur
Ehk siis 2,0 113KW turbo
Rohelise täpiga märgitud voolik on seest õline.
http://www.hot.ee/abrakam/voolik.JPG
Maantel ka mingit "turbo" tunnet ei olnud.
Samas ülevaatusel kõik näidud OK ehk väga head.
Kui tõsine häda see õli seal on?
Uus turbo ~12 000.-
Või annab remontida, kui ära kustub?
Paluks asjatundjate arvamust.
Tänud ette
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: P Juul 10, 2005 13:49
Postitas iisak
Kerge õliudu selles voolikus on loomulik,kuna selle lähedal on karterituulutus(suundub sinna)-tegu on bypass klapi toruga.Kuna läbi foorumi on suht raske diagnoosi turbo seisukorra kohta panna,siis võiksid Troostautost läbi põigata,kui Tallinnasse asja on.Viskaks pilgu peale:poke:
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: P Juul 10, 2005 17:07
Postitas Cyber
Mul on tunne, et hetkel on tegu autoga, mid alles osta soovitakse ("Auto: Veel Opel"nime all). Oletada võiks küll, et kui näitajad on head siis sealt turbost ikka õli välja ei kühveldata. Asjatunda juures kontrollida tasuks sellegipoolest.
Selle "turbo tunde" kohta ehk nii, et neil uutel asjadel ei olegi seda "põlvega selga" tunnet. Aju teeb oma töö autol ja kogu värk silutakse ilusti ära. Kiirendab sellegipoolest mehiselt.
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: E Juul 11, 2005 15:26
Postitas arxrei
Mul on turbo kohta samuti küsimus. Et käivitamisel tuleb tagant sumpsist sinist suitsu. Seda küll mitte palju, aga siiski märgatavalt (vaade ka peeglist). Tunduks, et seda viimasel ajal nagu rohkem. Kuidas siis aru saada, et turbo väsib? Maanteel paneb selga küll, kui vajutada, kuid millal ma siiski peaks väljaminekt planeerima. Veel niipalju, et kas selle teemaga oleks mõtet Vikingusse pöörduda, sest viimase garantii antud detailile hakkab kohe lõppema.
Tänud infi eest.
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: E Juul 11, 2005 15:46
Postitas Cyber
Mine KOHE!
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: E Juul 11, 2005 20:31
Postitas iisak
Jälle see valus 9-3/9-5 turboteema.Neile kannatab panna ainult UUS turbo ja eriti hea oleks Mitsu oma.
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: E Juul 11, 2005 23:03
Postitas Trionic
Ja panna tasuks VM-s,sealt saab ülisoodsalt ja" tugeva" garantiiga.

K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: K Juul 13, 2005 10:57
Postitas Veiko
umbes pool aastat tagasi sõitis üks punane 9-5 tartus üle sõpruse silla ja tagant viskas kergelt sinist.
kui ma umbes tunnike hiljem tallinna poole sõitsin, siis seisis ta teeääras, kapott lahti ja õnnetu omanik hääletas.
kahjuks oli kiire ja polnud mahti peatada.
nii et arxrei, MINE KOHE JAH!
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: K Juul 13, 2005 12:09
Postitas iisak
kui turbol õlirõngad sõidu pealt otsa saavad,lendab õli läbi silindrite/sumpa
teele ja mingil halval momendil saab õli otsa.Siis on väga nukker:red:
K: Turbo küsimus (Saab 9-3, mootor B204E)
Postitatud: N Juul 14, 2005 10:30
Postitas Factor
Algselt postitas: vl
umbes pool aastat tagasi sõitis üks punane 9-5 tartus üle sõpruse silla ja tagant viskas kergelt sinist.
kui ma umbes tunnike hiljem tallinna poole sõitsin, siis seisis ta teeääras, kapott lahti ja õnnetu omanik hääletas.
Õliviga ei saanud olla, kuna õli ei olnudki sees

:D