1. leht 1-st
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 15:40
Postitas warum
tere,kas keegi viitsiks kirjeldada kuidas äravõtta karteripõhi,või äkki on mõni tark nõuanne,nipp mida peaks teadma tahaks sõela ülevaadata(õlivõtturioma)aga ennem küsiks nõu mis tuleks lahti lasta või veel midagi97a.9-5,2,3t 125kw
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 17:00
Postitas Homersimpson
Ei pole seal keerulist midagi. T40 võti ja tuld. Mõni polt on paras keberniit lahti tulema. (kehva ligi pääseda) Peale downpipe pole midagi vaja eemaldada. Sain muidu hakkama.
Aga kohustuslikuks tuleks see asi küll teha. Puhastasin oma masinal sõela paar nädalat tagasi ja üsnagi palju oli mudru sinna korjanud...

K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 17:11
Postitas iisak
Ei mingeid Torxe.
Tavalised "8" poldid on. "13" võtmega:facts:
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 17:27
Postitas Homersimpson
Heh ... ju ma siis ise panin eelmine kord teised
Huvitav miks küll

K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 17:40
Postitas warum
downpipe mis see on eestikeeles,kas see plastik kate?
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 17:46
Postitas Homersimpson
ei .. summuti esimene ots katalüsaatoriga... ja lambda andur(id) tuleb siis ka lahti lasta
edit: kui juba seal kandis madistada, siis võiks ka õlirõhu klapi otsakaane sees üle vaadata ....
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: T Juul 20, 2010 21:17
Postitas warum
karm siis
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: K Juul 21, 2010 16:07
Postitas warum
Algselt postitas: Homersimpson
ei .. summuti esimene ots katalüsaatoriga... ja lambda andur(id) tuleb siis ka lahti lasta
edit: kui juba seal kandis madistada, siis võiks ka õlirõhu klapi otsakaane sees üle vaadata ....
äkki saad ka seda tööd kirjeldada,ma varsti oma saabiga tagasi,mis kunagi sai puuse sõidetud
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: K Juul 21, 2010 19:30
Postitas Homersimpson
Ei midagi erilist ...
Lisatud failid
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: N Juul 29, 2010 10:52
Postitas warum
sai nüüd see põhi lahti võetud ja puhastatud,oli küll kivmioodi tükke sõelaküljes seeliseid nagu peen gruus,rauapuru polnud,aga ennem seda õlitulii vilgutas kunagi paarkorda,kas tõesti siis selle viga?endale jäi imelik tunne et kuidas ta seda õli pärast võtab kui see toru ju katreri põhja küljes,ise ei vadanud kas tasinna kas peab kuskile puksi otsa minema,või kudas,hakkasin alles peale kokkupanekut mõtlema
K: õlivanni eemaldamine
Postitatud: N Juul 29, 2010 11:00
Postitas warum
Algselt postitas: Homersimpson
ei .. summuti esimene ots katalüsaatoriga... ja lambda andur(id) tuleb siis ka lahti lasta
edit: kui juba seal kandis madistada, siis võiks ka õlirõhu klapi otsakaane sees üle vaadata ....
mida see klapp teeb,kas ta tähis lahivõta