1. leht 1-st

Klassiku pidurid

Postitatud: N Juul 14, 2005 0:40
Postitas Aix
Mis kui raske on vahetada saab 900 ´85 piduriklotse ja mis maksta võivad?:gun:

Klassiku pidurid

Postitatud: N Juul 14, 2005 7:45
Postitas farmacoma
mul maksid miskit 220 esimesed. raskuse kohta ei oska öelda... mõni nipp on, ma näiteks ei saand muidu silindrit tagasi keerata kui võtsin ta üldse küljest ära ja peksin/keerasin siis kokku, nii roostes olid ääred.

Klassiku pidurid

Postitatud: N Juul 14, 2005 8:23
Postitas Cyber
Peksta ei ole seal midagi. Lõhud lihtsalt ära. Tagasi lähevad silindrid tõesti keerates. Keegi pakkus kusagil teemas lausa spets töövahendit selleks aga hakkama saab ka nõukogude jalgrattatööstusest pärineva, "Turist" nimelise, eksemplari tirri lahtikeeramiseks mõeldud võtmega.
Kui juba nii roostes on nagu Farmacoma kirjeldas siis tuleks suppordid ka laiali kiskuda ja kõik mis annab vahetada. Päästab mõneks ajaks. Tegelik nirvaana saabub peale supportite vahetust..:) Mina tegin seda ja ei kahetse.
Vaata ka http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=861 ja http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=858

Klassiku pidurid

Postitatud: N Juul 14, 2005 8:48
Postitas farmacoma
peksta tuleb seda kässaripoolset osa, midagi hullu ei juhtu. suht väikse jõuga tagudes läheb see liikuma ja siis on kergem seda tagasi keerata.
ma muidugi loodan et sa ei pea seda silindrit küljest ära võtma ja saad normaalselt keerata.

Klassiku pidurid

Postitatud: N Juul 14, 2005 11:54
Postitas djk
tagaklots ca 100 eeku kompl ja esi üle saja miskit.. tagumised vahetab mõne minutiga ära .. mingit jõudu pole tarvis. Esimestega natuke jebida ehk siis ca. 5 õlut, natuke lõhkisi näppe ja ongi tehtud...

Klassiku pidurid

Postitatud: N Juul 14, 2005 23:39
Postitas Aix
Kiitused:headbang:

Klassiku pidurid

Postitatud: T Mär 07, 2006 21:38
Postitas KT100
Kas Classicul on tagupiduritel mingeid tüüpvigu ka? Nimelt on Soomest üks 84. aasta masin silmapiiril, kuid omanik ütles, et üks tagumine pidur jääb peale... Või see on lihtsalt "juhus" ja midagi kinni kiilunud, mida võib igal masinal juhtuda?:poke:

Klassiku pidurid

Postitatud: T Mär 07, 2006 21:59
Postitas vulkanus
kõigi saabide probleem kui ei hoolda õigesti siis läheb peese
silindrid on roostesodi täis kõik pidurid otsast lõpun pulkadeks ainult see aitab.
muidu aitab ka see kui lihtsalt klots korra maha võtta ja liikumistee roostest puhtaks teha siis saad auto ära tuua

Klassiku pidurid

Postitatud: T Mär 07, 2006 22:13
Postitas KT100
Põhimõtteliselt oleks võimalik see viga kohapeal siis kõrvaldada. Teekond pole pikk, 20km Helsingist. Paneks juba homme järgi, aga autol puudub kindlustus ja ülevaatuselt ei lähe ka läbi... :(

Klassiku pidurid

Postitatud: T Dets 30, 2008 7:16
Postitas habemik
Paistab, et siis teemasse sobiks ka oma mure kurtmine ;)
Asi nimelt järgmine: tagumised klotsid kolisesid veidike. Otsustasin asja veidi lähemalt uurida. Selgus, et ühel poolel oli vaid üks pulk sees, teisel küll kaks, kuid rohkem mitte midagi.

Kas keegi ütleks, või veel parem näitaks pilti, mis seal veel peaks seal olema. Mingid klorse hoidvad vedrud?

Esimestel on küll klotse ja tifte hoidvad vedrud olemas.

Klassiku pidurid

Postitatud: T Dets 30, 2008 7:41
Postitas Trionic
Seal käib selline ristikujuline vedruplekist survesti.OEM on kokku needitud kahest osast,B on lihtsalt stantsitud ja profileeritud,üks tükk.ca 60.- maksab rem. komplekt(pulgad-plekid),mõlemale sadulale.

Klassiku pidurid

Postitatud: T Dets 30, 2008 8:54
Postitas habemik
Algselt postitas: Trionic
Seal käib selline ristikujuline vedruplekist survesti.OEM on kokku needitud kahest osast,B on lihtsalt stantsitud ja profileeritud,üks tükk.ca 60.- maksab rem. komplekt(pulgad-plekid),mõlemale sadulale.

Kust sellist komplekti osta saab? Tellisin kohalikust autopoest mingi tagapidurite remondikomplekti, kuid see sisaldas vaid kahte traatvedru. Midagi sellist kui esipidrtite tiftide paigalhoidmisel kasutusel. Pole küll mõõtnud, kuid silmajärgi vaadates peaks sobima esimestele. Igaljuhul tagumistele olid liiga pikad.

Klassiku pidurid

Postitatud: T Dets 30, 2008 11:56
Postitas Cyber
'87 aasta autoga peaks igaks juhuks täpsustama, kas kässar on ees või taga. Sel aastal tehti facelift jms muudatusi ja ilmselt võib leida nii eest kui tagant käsipidurit.

Klassiku pidurid

Postitatud: T Dets 30, 2008 15:07
Postitas KT100
Huvitav, kas "kässar ees klassiku" tagupidurid on efektiivsemad kui "kässar taga klassikul"?
Esimese puhul toimetab ühes sadulas ju 2 kolbi (mõlemalt poolt). Teisel puhul ainult üks kolb. Vanemad tüübi omad on mulle sümpaatsemad, kolvid liiguvad ideaalselt ja klotside vahetus kiirem kui kartautol. :cool:

Klassiku pidurid

Postitatud: K Dets 31, 2008 8:38
Postitas Trionic
Vanema sadula hädaks on kolvide kinnimädanemine.Neile rakenduv 30% pidurdusjõust jääb leebe pidurijala puhul normaalseks tööks väheks.

Klassiku pidurid

Postitatud: K Dets 31, 2008 10:55
Postitas ivomets
see ju vana tõde , et pidurdada tuleb vahepeal ka kõvasti!.... et kolvid liikuma hakkavad.

alati kui mõne neaiterahva auto võtad ja esimest korda pidurdama hakkad, siis miskit imelikku ja just sellest, et pidurdatakse nõrgalt ja alati.

Klassiku pidurid

Postitatud: K Dets 31, 2008 11:31
Postitas mart96
Algselt postitas: KT100
Põhimõtteliselt oleks võimalik see viga kohapeal siis kõrvaldada. Teekond pole pikk, 20km Helsingist. Paneks juba homme järgi, aga autol puudub kindlustus ja ülevaatuselt ei lähe ka läbi... :(

see küll probleem ei ole. ise olen neid mitmeid toonud ilma nende asjadeta, aga viimasega tulin 23.12 ja tegin kõik seaduslikult-ehk siis lähed katsatsuskontorisse ja võtad siirtoluvan ja kindlustuse üheks päevaks. Maksis see kokku 25 eurot ja sõidad ilma igasuguse pabinata sadamasse. Anti ka sellised paberist transiitnumbrid. Aga laevas enne maha sõitmist rebisin need maha ja edasi sõitsin soome numbritega-arvan meie miilitsad hakkavad võib-olla liigseid küsimusi esitama;)

aga muide hiljaks oled jäänud noormees-uuest aastast maksab registreerimine ja numbrid( vist oli) 2800.-
siis kaob odavate autode toomise mõte ära

Klassiku pidurid

Postitatud: N Jaan 01, 2009 18:42
Postitas habemik
Algselt postitas: Trionic
Seal käib selline ristikujuline vedruplekist survesti.OEM on kokku needitud kahest osast,B on lihtsalt stantsitud ja profileeritud,üks tükk.ca 60.- maksab rem. komplekt(pulgad-plekid),mõlemale sadulale.

Tegu siis vanema mudeliga ehk kässar esiratastel. Kust sellist komplekti leida võiks. Hädasti oleks tarvis.

Klassiku pidurid

Postitatud: N Jaan 01, 2009 20:14
Postitas mart96
no proovi Volta autost(nüüd vist Fixus) või Autopartnerist, või ka üllatus üllatus: Saabi juppidega kaupleb Viking Motors;)
sealt olen tellinud igasuguseid asju, näiteks neidsamu geneka pukse ja hinnad normaalsed.
Kusjuures kunagi sain isegi 99/900 lukusilindri. Suured kummardused ja tänud Margusele Vikingist. üks jäi sinna veel muide ja lukufirma paneb sulle sinna sinu võtme järgi muugid...
OT aga kasulik info.
Mul vedeles ka kuskil, aga no kelder on nii Saabi juppe täis, et ei leia üles. Kui tõesti kuskilt ei saa, siis võin järgmisel korral Soomest tuua.....

Klassiku pidurid

Postitatud: N Jaan 01, 2009 20:39
Postitas teager
Enamus asju siit nimekirjast peaks veel alles olema. Helista ja küsi koodi järgi.

terv, teager

Klassiku pidurid

Postitatud: R Jaan 02, 2009 6:30
Postitas Trionic
Algselt postitas: habemik
Algselt postitas: Trionic
Seal käib selline ristikujuline vedruplekist survesti.OEM on kokku needitud kahest osast,B on lihtsalt stantsitud ja profileeritud,üks tükk.ca 60.- maksab rem. komplekt(pulgad-plekid),mõlemale sadulale.

Tegu siis vanema mudeliga ehk kässar esiratastel. Kust sellist komplekti leida võiks. Hädasti oleks tarvis.
Sinujuures lähivälismaal ma ei tea,aga siinpool müüvad kõik butiigid selliseid kulumaterjale.Kahtlemata ei pruugi alati kohapeal olla,tuleks tellida.
Plekid võib modida ka audi,või opeli omadest,pulkade pikkusega oleks keerulisem.