1. leht 3-st

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: T Aug 24, 2010 1:03
Postitas budulojus
Sai siis täna omale (tegelt juba eile) soetatud Saab 9-5 griffin aastast 99,esialgsetelt andmetel masin eestis olnud nii umbes aasta,enne seda ausalt vist teeninud makaroni rahvast.spidol hetkel ees 206tuhhi milles ma väga kahtlen aga kui arvestada,et masinal on turjal juba 11aastat sis vist võib ka rahule jääda.homne(või siis juba täna)üritan mõned pildid ka üles panna.

terv Janno

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: T Aug 24, 2010 13:52
Postitas avelito
Algselt postitas: budulojus
Sai siis täna omale (tegelt juba eile) soetatud Saab 9-5 griffin aastast 99,esialgsetelt andmetel masin eestis olnud nii umbes aasta,enne seda ausalt vist teeninud makaroni rahvast.spidol hetkel ees 206tuhhi milles ma väga kahtlen aga kui arvestada,et masinal on turjal juba 11aastat sis vist võib ka rahule jääda.homne(või siis juba täna)üritan mõned pildid ka üles panna.

terv Janno

Muuda siis profiil ka ära juba "Saabi otsinguil hetkel" vast ei kehti enam, kuid silmad tuleb ikka lahti hoida...

anyway...muretuid kilomeetreid sulle, ja ära siis unusta tagumiste suunatulede pirne ära vahetada enne kui ÜV-le lähed :D

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: T Aug 24, 2010 14:29
Postitas vmaster
Lõpuks ikka leidsid. Vägisi tekib tahtmine 9-5 griffinite perre astuda :)

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Aug 25, 2010 17:28
Postitas avelito
Kodaniku autost siis mõned pildid ka(pildid üles riputatud omaniku soovil ja palvel)

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Aug 25, 2010 23:14
Postitas budulojus
Kiitus Tauri!
Sai siis täna juba auto kallal nipet-näpet parandatud aga esmamuljed väga head

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Aug 25, 2010 23:15
Postitas mm17
Kena pill, Griffin on ainuke õige valik 9-5 puhul.

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: N Aug 26, 2010 0:37
Postitas ErQ
Tumesinistele ja kirsipunastele 9-5tele jääb pilk isegi siis järgi vaatama kui mõistus käsib pead pöörata :P

PS! Aga ära esiosa küll vahetama hakka, see kahest osast koosnev nina on klassika (IMO)

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: N Aug 26, 2010 9:30
Postitas vmaster
Mõtlesin siis et vaataks ka mida pakutakse ja auto24-s vaid üks universaalkerega griffin müüa. Madalseis hetkel vist :) Esiotsa vahetamine on vist suurem töö ikka.

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: E Aug 30, 2010 12:41
Postitas budulojus
Täna hommik siis esimene probleem mis ise küll lahenes aga ehk keegi oskab öelda mis viga võiks olla.Panin võtme süütelukku aga võti ei keeranud,nii jamasin mingi 5 minti ja järsku hakkas asi toimima.nüüd jälle kõik korras aga ega võimatu ei ole,et see asi saab korduma

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: E Aug 30, 2010 13:10
Postitas iisak
See asi hakkabki sul korduma kuni ühel hetkel ei keera üldse.
Seni kuni veel keerab saab ka ravida suhteliselt odavalt :facts:

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: E Aug 30, 2010 14:05
Postitas budulojus
no siis pean teie juures kiirelt ära käima

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Sept 08, 2010 10:54
Postitas budulojus
Kuna tegemist on palju olnud ja täna hakkan liikuma suunal hispaania-portugal siis jäi kahjuks seekord autoga Iisaku juures käimata aga kui tagasi siis tahaks sellest süüteluku jamast lahti saada ja üldse auto üle kontrollida.
võib olla rumal küsimus aga kas süütelukku üldse õlitatakse?oma rumala peaga tekkis mõte ehk on auk liiga kuiv?

Saabikene jääb siis senikaua proua hoolde

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Sept 08, 2010 10:56
Postitas Cyber
jummala eest ära sa sinna õliga lähene... siis on kohe adjöö

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Sept 08, 2010 11:11
Postitas budulojus
Algselt postitas: Cyber
jummala eest ära sa sinna õliga lähene... siis on kohe adjöö

selleks ma küsisingi.aga mis asi seal siis jamab ja kui kallis remont on või tuleb kogu asi välja vahetada?

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: R Sept 24, 2010 15:00
Postitas budulojus
Nüüd armatuuris kiri ees,et tuleks vahetada võtme patarei.Kas seda oleks mõitslik ise teha või tuleks asjatundjate poole pöörduda?

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: R Sept 24, 2010 15:01
Postitas Jupats
Mina näiteks ei saanudki oma võtmel seda kaant lahti. Väga lolli ehitusega on.

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: P Sept 26, 2010 18:21
Postitas budulojus
Nüüd juba järgmine probleem.Nimelt tagant ajab korraliku valget tossu välja aga millega võiks tegu olla?

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: P Sept 26, 2010 18:42
Postitas Jorma
Valge on veeaur või siis jahutusvedelik. Plokikaane tihend?

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: P Sept 26, 2010 18:43
Postitas tõh

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: P Sept 26, 2010 18:54
Postitas budulojus
Kui käe vastu sumpsi panen siis käsi läheb niiskeks.kallis see plokikaane tihendi vahetus minna võiks?

ää hakkab tüütama see,et igapäev mingi jama kallal

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: E Sept 27, 2010 9:13
Postitas Cyber
Jahutusvedeliku kadu on? Kui valget ajab vaid peale käivitamist külmalt, siis äkki on lihtsalt kondens, mis summutis. Aga kui ikka pikalt ja paksult, siis mujal see viga. Griff on 3.0 V6, sellel oli mingi üsna levinud probleem mingi õliradikaga, mis kusagil mootori peal paikneb ja mille tihendid lekkima hakkavad ja siis kuhugi need veed jõuavad, kuhu nad ei pea..:) Vabandage võhiklikku väljendusviisi..:) Spetsid oskavad ehk täpsemalt öeda, kas oli sel juhul tegu mahlade segunemisega või jahutusvedeliku sattumisega silindritesse...

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: E Sept 27, 2010 11:48
Postitas praktikant
Kui mootoris mahlad paigas, las aurab, kui tahab.
Õliradika või plokikaane rikke tunneb sellest ära, et siis tuleb auto päeva lõpul puksiiriga koju.:D

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: E Sept 27, 2010 12:16
Postitas napoleon
Algselt postitas: Cyber
Griff on 3.0 V6, sellel oli mingi üsna levinud probleem mingi õliradikaga, mis kusagil mootori peal paikneb ja mille tihendid lekkima hakkavad ja siis kuhugi need veed jõuavad, kuhu nad ei pea..:)

Mina sain Trionicu jutust nii aru, et lekkima ei hakka mitte tihendid vaid õliradikas ise läheb lõhki ja mahlad lähevad segamini. Kuna muul põhjusel nagunii sealkandis lammutamist oli, lasin oma Griffinil selle profülaktika korras ära vahetada.

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: T Sept 28, 2010 19:34
Postitas budulojus
Süüteluku probleem selleks korraks lahenduse leidnud.Nimelt võtsin koos sõbraga kogu asjanduse lahti ja siis igaks juhuks lasime mingit asjandust süütelukku ja sealt tuli ikka igast sitta välja,peale seda asi toimib väga hästi.tundub,et eelmine omanik oli sinna mingit magusat jooki sisse valanud.

Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

Postitatud: K Nov 03, 2010 9:24
Postitas budulojus
olen jälginud jahtusvedeleiku taset ja see koguaeg norm olnud aga auto sumbsist tuleb ikka korraliku valget auru.sõiduajal ei saa nagu araugi aga kui kohapeal käib siis korralik tossupomm