1. leht 1-st
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: L Aug 28, 2010 1:00
Postitas Sops
Täna siis otsustasid lahkuda 1 ja 2 käik.5-ga on pusimist olnud auto soetamisest saati.Mida ette võtta?
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: L Aug 28, 2010 1:54
Postitas Paulus
Enne käigukasti näppimist kontrolli ka käigukangi hoovastik on korras.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: L Aug 28, 2010 2:35
Postitas Sops
On olnud paar korralikku kolakat põhja alla,kas äkki on mootoripadjad äkitsi viga saanud?Kasti pole mõtteski torkima minna.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: L Aug 28, 2010 2:43
Postitas Sops
Kust võiks aimu saada hoovastiku korrasoleku kohta,selline tunne kui lülitan 3-da käigu sisse tundub just kui oleks neutraalis.(väga lodev)
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: L Aug 28, 2010 8:41
Postitas 37Viggen
Algselt postitas: Sops
Kust võiks aimu saada hoovastiku korrasoleku kohta,selline tunne kui lülitan 3-da käigu sisse tundub just kui oleks neutraalis.(väga lodev)
Keskkonsool lahti, 3 sisse, varras mis läheb kasti poole, paistab väike avaus - sealt torks sisse, mis fikseerib käigukangi. Kapoti all, kasti peal, kus läheb hoob(varras) sisse, selle kohal, ca 3cm peal väike auk, seal võib väike kork peal olla, sinna teine torks sisse kui 3-s sees. Kui ei lähe siis tuleks käiguvalitsejat nii regada, et asi korda saaks. Eelnevates teemades kasti-probleemi kohta väga vajalik inf hr. IVOMETSA poolt, illustreeriv pilt ka juures, mida võiks käiguvalitsejaga teha.

Aga kui sul peaks käigukang olema kinni kiilunud - nagu minul juhtus siis...

(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: L Aug 28, 2010 8:46
Postitas ivomets
neti teel pandud diagnoos viitab hoovastiku mootori poolses otsas oleva väikese plastmassist rõnga või katkiminemisele, või ära tulemisele.
see rõngas hoiab hoovastiku varrast mingis keskmises asendis. ja kui puruneb, siis hakkabki kang salongis vabamalt liikuma ehk ei ole konkreetne ja 1ja 2 ja 5 ja R käigu lülitamisega tekivad jamad.
see junnn asub mootoriruumis , hoovastiku küljes, seal mingi kummist tolmukatte all.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: E Aug 30, 2010 22:01
Postitas Sops
Vaatasin sinna mootoriruumis olevasse hoovastiku kummikatte alla,kuid midagi junni seal ei märganud-ei katki olevat ega tükka ka ei näind.Hoob liigub 1 ja 3 käigu valikul muutumatult ühte ja samasse asendisse.Miski on kusagilt järgi andnud aga mis? Kusagil olevat miski joonis kus detailselt näidatud mis ja kus asub.
Väga tänan.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: E Aug 30, 2010 22:53
Postitas ivomets
aga kui sa hoovastikku liigutad kapotialt ja mitte edasi tagasi vaid kuidagi üles-alla ja küljepeale , siis seal kummi all peaks ta suhteliselt keskel olema. ja seal peaks mingi plastik rõngas seda seal keskel hoidma, mitte et ta sinna kuskile äärte vastu käiks.
ah, ma ei oska kirjutada...

(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: E Aug 30, 2010 22:59
Postitas Sops
Kui selle tolmukatte maha lükkasin,siis miskit plastikust rõngast ega piirajat seal ei näinud-saan aru ju küll milleks see vajalik peaks olema ja minu meelest ongi mingi säärane asi sealt puudu aga müstiline,et vaid isolatsioon seal äärtes tunda.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: E Aug 30, 2010 23:01
Postitas Sops
See kogu kupatus käitub kuidagi vadelalt seal just kui miski element jätab hoova fikseerimata
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: E Aug 30, 2010 23:02
Postitas ivomets
ühesõnaga seal mingi suurem ava ca 25 mm, ja kuhu sisse see plastik jubin käib, et ta selle hoovastiku seal keskel hoiab. kui seda pole, siis hoovastik tolgendab seal vastu ääri ja käike lülitada korralikult ei saa.
kui pealinnast oled, siis see peaks olema anti juures kohe saadaval kah, vist mingi 24 kr maksab
leidsin sahtlipõhjast ühe vana ja katkise.
sellel 2 haru vaid terved, mis teda seal paigal peavad hoidma. 2 haruga ta muidugi paigal ei püsi, kokku vist 6 peavad olema.
Lisatud failid
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: T Aug 31, 2010 1:29
Postitas Sops
Veider,et ei näinud kulunud jäänukeid vanast jublakast.Natuke kõhe ju niiviisi putitada;)Tavaliselt kui kusagilt miski katki läheb või ära tuleb peaks jäljed jääma.
Äkki Ng nii ulmeline,et see jublakas sätitud kuhugi veidrasse kohta kuhu ligi ei pääse nii naljalt?
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: T Aug 31, 2010 22:14
Postitas Sops
Asi selge,kus viga asub "junni"ehk tugipuksi ostsin anti juurest,hinnaks oli 115eek.See puks toetab juhthooba mootori poolsest otsast.Homme,ülehomme lasen ära vahetada.
See probleem pidavat üsna tihe olema ng-del.
Ei pidanudki og hoovastikku aretama hakkama sinna vahele:D
Tänud herr. ivomets:thumb:
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: K Sept 01, 2010 11:38
Postitas ivomets
lase parem spetsidel vahetada, seal väga õrnad need plastmass servad, mis kinni hoiavad. kerged purunema.
aga eks kooliraha 115 kr X mõned korrad pole ju ka kallis

(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: K Sept 01, 2010 21:43
Postitas Sops
Saab läheb homme hommikul Laki Troosti,eks nad tea paremini kuidas ja mida seal toimetada.
Tegelt huvitab kas kellelgi pole kusagil õiges mõõdus seibe mis hoovastikus .
Et siis laseks uued valmistada kuna mulle näis,et mõni oli küll seest üsna kulunud.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: K Sept 01, 2010 22:31
Postitas Motorhead
Mul on hoovastik olemas.
Võin laenata, et treial saaks mõõdud võtta, kuid tahan ka tagasi saada.
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: K Sept 01, 2010 23:14
Postitas Sops
Väga meeldiv.Helistan siis ja lepime kokku kuidas ja millal näidise saan.
Tel. nr. mul vast telefonis olemas.
Tänud ette!
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: K Sept 08, 2010 10:14
Postitas mortenx
mul ka probleem käigukangiga, käigukangi lukk on vist ära kulund igatahes võtit peab väga raskelt keerama , nagu midagi oleks ees ...
kuidas üldse ära saaks selle käigukangiluku võtta?
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: N Veebr 24, 2011 1:12
Postitas Sops
Pean julgustama minna "SaabiAnti" juurde kuna nemad siiski tegijad s.t. supper kogemustega!!! Hoovastiku remondil ikka oskavad ja teavad mida teha.Enamikus saabi remontnikuid keda foorumis reklaamitakse ei jaga(saa-taha) see juures midagi.Võin julgelt soovitada.
Mul oli siin olukord kus soovisin käigukast hoovastiku korda seada:troostis öeldi kohe ala 5000 eek.Sammusin "Saabianti" juurde ja mu arve oli a 600-700 eek.Oh imet ma sõidan:)
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: E Mär 07, 2011 18:58
Postitas coraal
Ei hakka uut teemat tegema ja uurin siin. Nimelt mul tahab 5-es käik "topelt sidurit(lased pedaali korra üles ja siis saab alles 5-da sisse)". Kas see jama võib sünkrost tulla? Jama ainult 5-da käiguga. Kui kallis selle vahetus olla võib?
(Lahendatud)probleem Ng käikudega
Postitatud: T Mär 08, 2011 7:49
Postitas Trionic
Võib olla sünkrost,kuid kahtlane.Alusta siiski hoovastiku-kangi asendite kontrollist.